Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos autoilette, kumpi yleensä ajaa: miehesi vai sinä?

Vierailija
20.07.2014 |

Meillä pitkillä matkoilla ajetaan suunnilleen puoliksi, muuten mies. Jos ollaan mun autolla liikenteessä, ajan aina itse ja mies saa olla valmiilla.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="20.07.2014 klo 15:24"]

Meillä mies ajaa enemmän, jos mennään yhdessä. Muuten mulle kertyy kyllä kilsoja enemmän vuodessa. Eilen ajettiin pidempi matka ja mies ajoi siitä noin 2/3 ja mä 1/3. Molemmat tykätään kyllä ajamisesta. Mä oon hyvä kuski, mut myönnettävä on, että mies on vielä parempi, koska hällä on joku abcdefg tyyppinen kortti ja mulla vaan säälittävä b.

[/quote]

Kysy siltä mieheltä, mikä kaihertaa (siis oikesti avoimella mielellä) Niin suhde voi muuttua toiseksi

Vierailija
42/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa, minä nukun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:45"]

Eikö teidän miehet koskaan valita ajotyyleistänne?

Meillä lapsuuden kodissani isäni arvosteli aina kaikkien muiden ajotaitoa jos hän joutui jonkun toisen kyydissä matkaustamaan ja nykyinen mieskin tuntuu olevan samanlainen. Kyllä minäkin muuten mielelläni ajaisin.

[/quote]

Eipä taida olla mitään syytä miksi valittaisi. Ja jos valittaisi, saisi ajella ihan itse ja yksikseen.. tai mennä vaikka fillarilla.

Vierailija
44/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:06"]

[quote author="melba" time="20.07.2014 klo 15:24"]

Meillä mies ajaa enemmän, jos mennään yhdessä. Muuten mulle kertyy kyllä kilsoja enemmän vuodessa. Eilen ajettiin pidempi matka ja mies ajoi siitä noin 2/3 ja mä 1/3. Molemmat tykätään kyllä ajamisesta. Mä oon hyvä kuski, mut myönnettävä on, että mies on vielä parempi, koska hällä on joku abcdefg tyyppinen kortti ja mulla vaan säälittävä b.

[/quote]

Kysy siltä mieheltä, mikä kaihertaa (siis oikesti avoimella mielellä) Niin suhde voi muuttua toiseksi

[/quote]

Kannattaa erota, kun on noin vaikea tilanne.

Vierailija
45/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:49"]

Huvittavaa, kun suurin osa naisista sanoo ajavansa. Kerran liikenneruuhkassa katselin ohi ajavia autoja pitkän aikaa, ja AINA kun nainen ja mies olivat yhdessä liikkeellä, oli mies ratin takana. Vain yksinään tai lasten kanssa näki naisen ajavan. Kyllä ne perinteiset sukupuoliroolit jyllää tälläkin alalla ;)

[/quote]

Tuo on ihan totta. Samaa ajattelin itse. Meillä kuitenkin on niin, että minä ajan. Mies ei tykkää ajaa, minä ajan työmatkan takia paljon ja olen siksi tottuneempikin ajamaan. Mieskin tajuaa, että on omituista (tai jotain) kun hän ei aja. Onneksi saa päteä niin paljon työssään ja muutenkin, että kestää tämän.

Vierailija
46/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan, mies ei välitä olla kuskina ja viihtyy minua paremmin takapenkillä ipanan seurana.

Paitsi miehen kotiseudulla hän ajaa, kun tuntee reitit ja tietää mihin ollaan milloinkin menossa ja miten suunnitelmat on muuttuneet sen jälkeen kun ne on minulle kerrottu.

Vierailija
47/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan. En oikeastaan edes tiedä miksi :-) Mies on ajaa toisinaan ja hyvin ajaa, mutta silti minä olen se joka mieluummin ajaa. Ajan myös töihin 55 km suuntaansa, miehen työpaikka kilometrin päässä ja kulkee sinne pyörällä.

Takapenkillä en voi olla matkustajana laisinkaan, tulee huono olo. Tämän vuoksi myös taksimatkat töiden puitteissa yleensä tuskaa.

Vierailija
48/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee, niin tulee sellainen vaikutelma, että miehet ajavat tosi vähän autoa!

Vierailija
49/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa, koska hänellä on ollut kortti paljon kauemman kuin minulla, ja minua alkaa aina pidemmällä matkalla väsyttää, tuntuu turvallisemmalta että mies ajaa.

Vierailija
50/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsuuden kodissani isäni arvosteli aina kaikkien muiden ajotaitoa jos hän joutui jonkun toisen kyydissä matkaustamaan ja nykyinen mieskin tuntuu olevan samanlainen. Kyllä minäkin muuten mielelläni ajaisin.

Vierailija
51/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:45"]

[/quote]

Ei arvostele. Olisi sitten ajanut itse. Joskus jotain rutisi, sanoin ettet ole täydellinen sinäkään, enkä minä silti pilaa päivääsi valittamalla kyydissäsi.

Vierailija
52/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koska miehelläni ei ole ollut varaa hankkia ajokorttia vielä. Olemme siis vasta nuoria, minulle vanhemmat maksoi autokoulun mutta poikaystävän vanhemmat eivät.

Vierailija
53/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun suurin osa naisista sanoo ajavansa. Kerran liikenneruuhkassa katselin ohi ajavia autoja pitkän aikaa, ja AINA kun nainen ja mies olivat yhdessä liikkeellä, oli mies ratin takana. Vain yksinään tai lasten kanssa näki naisen ajavan. Kyllä ne perinteiset sukupuoliroolit jyllää tälläkin alalla ;)

Vierailija
54/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/55 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jolla ns. kaupunkilainen mies. Mun mies ei ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi ajaa edes ajokorttia, joten minä ajan aina.

On muuten kumma juttu, että kortiton nainen vielä ymmärretään, mutta määrätyt ihmiset olettavat, että kortittomalla miehellä pitää olla joku sairaus tai vähintään alkoholisti, joka on menettänyt korttinsa. Oikeassa elämässä tunnen montakin miestä, jotka eivät ole ajaneet korttia ilman mitään erityistä syytä. Eivät vaan ole koskaan tarvinneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme