Lentoemäntien tiedot
Löytyykö jostain listoja eri lentoyhtiöiden palveluksessa olevista lentoemännistä ja stuerteista (etenkään kuvallisia listoja)? Tai pystynkö löytämään tietyn lennon lentoemännän tai stuertin nimen jostain?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:49"]
Onpa kummallista porukkaa, kun kaikista negatiivisista kommenteista tykkäävät. Ihan palautteen laittamista varten tarvitsisin nimen, onhan se nyt helpompaa toimittaa palaute oikealle henkilölle, kun nimi on tiedossa.
-ap
[/quote]
Et sitten viitsinyt antaa palautetta kasvotusten?
[/quote]
Kyseistä henkilöä ei näkynyt enää laskeutumisen jälkeen (tai sen aikana), sitä ennen ei ollut myöskään aikaa keskustella.
-ap
itseäni pelottaisi. olen omassa työssäni tavannut sekopää-stalkkereita. kamalaa
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:58"]
itseäni pelottaisi. olen omassa työssäni tavannut sekopää-stalkkereita. kamalaa
[/quote]
Millaisessa työpaikassa olet? Aika pelottavaa!
Veikkaan, että ap haluaa lähettää ihailukirjeen lentoemännälle :) asiakaspalvelutyössä olevat naiset saavat niitä liiankin kanssa. Unohda.
Jos kyse on palautteen (negatiivisen?) antamisesta, ole mielummin yhteydessä firmaan. Onhan sinulla lennon tiedot niin saavat selville kuka kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:04"]
sekopäitä. itse pelkäisin
[/quote]
Ihan rauhassa vaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:00"]
itse haluat naamasi liveen?
[/quote]
Kuten tuolla jo aikaisemmin sanottiin, niin kyse ei ollut pelkästä kuvasta. Ole hyvä ja lue aikaisemmat viestit, äläkä kommentoi samoja asioita kuin 20 muutakin.
Olen itse lentoyhtiössä töissä enkä tosiaankaan haluaisi nimeäni ja kuvaani mihinkään listaan. Kaiken maailman stalkkereita ja ihme hiihtäjiä riittää asiakaskunnassa ilmankin. Asiakaspalaute menee kyllä perille kyseisen firman palautekanavien kautta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:10"]
kuva? olet sairas
[/quote]
En ole, mutta sinä taidat olla täysi idiootti. LUE NE EDELLISET VIESTIT NIIN YMMÄRRÄT EHKÄ JOTAIN.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:23"]
Olen itse lentoyhtiössä töissä enkä tosiaankaan haluaisi nimeäni ja kuvaani mihinkään listaan. Kaiken maailman stalkkereita ja ihme hiihtäjiä riittää asiakaskunnassa ilmankin. Asiakaspalaute menee kyllä perille kyseisen firman palautekanavien kautta.
[/quote]
Kiitos, kun ilmaisit tämän asiallisesti. Taidan tosiaan laittaa palautetta firmalle, ehkä se menee perille! :)
-ap
Ap on ihastunut johonkuhun ja yrittää muka palautetta antaa ja sitää kautta udella tietoja. Kyllä nuo kieroilijat tiedetään.
Työpaikka laittaisi kuvan nettiin...olisipa ahdistavaa. Varsinkin lentoemäntien, jotka ovat tosella haluttuja kyttäyskohteita.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:39"]
Työpaikka laittaisi kuvan nettiin...olisipa ahdistavaa. Varsinkin lentoemäntien, jotka ovat tosella haluttuja kyttäyskohteita.
[/quote]
No niin se kyllä varmaan olisikin.. Itse en ajatellut asiaa missään stalkkausmielessä, kysyin vain löytääkseni oikean henkilön. Mukavaa, että osa teistä osaa ilmaista itseään asiallisesti!
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:38"]
Ap on ihastunut johonkuhun ja yrittää muka palautetta antaa ja sitää kautta udella tietoja. Kyllä nuo kieroilijat tiedetään.
[/quote]
En itse asiassa ole, ainoastaan kiitollinen. Kumma kun kaikki luulevat, että jokaisen ystävällisen eleen taustalla on jotain vähemmän ystävällistä! Ehkä tämä luulosi johtuu sinun omasta ajatusmaailmastasi, vai?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:35"]
Luulisin, että jotkut ihmiset tarvitsevat toisten ihmisten yhteystietoja/nimeä (jotta mahdollisuus ottaa yhteyttä?) muuhunkin kuin stalkkaamiseen.
[/quote]
Miksi yksittäiseen lentoemäntään/stuerttiin/tarjoilijaan/kaupan kassaan tulisi voida ottaa yhteyttä? Aina voi antaa palautetta yritykselle, jossa hän on töissä.