Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin äitiyslomalle ja nyt sain kuulla, ettei töitäni hoida kukaan

Vierailija
15.07.2021 |

Hoidani työni puolesta laajaa asiakaskontaktia ja esimerkiksi sosiaalista mediaa. Minulla on myös iso asiakasrekisteri, jota ylläpidän. Minun tilalleni ei palkattu ketään, vaan työni jaettiin työntekijöiden kesken, joka oli mielestäni iso virhe. Miten tilanne voi pysyä hallinnassa?

Nyt sain kautta rantain tietää, että sähköposteihin ei vastailla, puheluihin ei soitella takaisin, sosiaalinen media ei päivity eikä sitä hoideta mitenkään. Kaikki tekemäni työ markkinoinnissa valuu hukkaan, asiakkaat kaikkoavat firmasta. Tärkeisiin yhteydenottoihin ei reagoida, esimerkiksi sellaiseen, jossa asiakas on tilannut tuotteen, maksanut sen, mutta ei ole saanut tuotetta. Kukaan ei vastaa hänelle.

Voi olla, etten äitiysloman jälkeen palaa enää tuohon firmaan. Joka on surku, koska olen itse ollut rakentamassa ko. brändiä ja tehnyt siitä sen, mitä se on, ja koen sen ns. omakseni. Olen pettynyt pomoon ja työkavereihin ja koko hallintoon, miten tämä asia on hoidettu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa työsi on ollut paperinpyörittelyä ja firma pärjää ilman sinuakin.

Sellaista vaativaa asiantuntijatyötä.

Vierailija
22/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa. Parempi, että ovat ilman firmassa ja huomaavat vaikutukset.

Lähinnä työn jatkuminen huolettaa. Oletko vakituinen? Ellet, pestiä ei välttämättä ole enää äitiysloman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys mitä ilmeisimmin on muuttamassa strategiaansa. Kuten muutama muukin on jo sanonut, varaudu siihen, että sinulla ei ole työpaikkaa, mihin palata. Äitiyslomasi on osoittanut, että sinua ei tarvita. Irtisanomisilmoitus voi odottaa työpöydälläsi, kun palaat takaisin töihin. "Taloudellisista ja tuotannollisista syistä"

Vierailija
24/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis kuulit tämän? Jos joku asiakas on tästä kertonut, voisit mielestäni ihan hyvin ottaa yhteyttä ja kysyä ikään kuin varmistaaksesi, että onko hänen sähköpostinsa tullut perille tms. Jos taas olet kuullut jotain ulkopuolisten supinoita ja juoruja niin sinuna antaisin olla. 

Vierailija
25/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Nauti äitiyslomasta ja  lapsesi seurasta, antaa niiden sekoilla työpaikkallas töiden kanssa.

Vierailija
26/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa sanottiin osastollinen asiantuntijoita irti. Vanhoja asiakkuuksia jätettiin hoitamaan yksi ukko, joka jää kohta eläkkeelle. Onpa asiakkaille mukava, kun kohta vanhoja tietojärjestelmiä ei pidä yllä kukaan. Vaan eipä harmita, itse olen jo uudessa firmassa, ja teen kyllä uudet ohjelmat vanhojen tilalle helvetin kalliilla. Asiakkaita kyllä käy sääliksi.

Vierailija
27/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti äitiyslomastasi

Unohda se duunisi!

Kannattaa ruveta katsomaan uutta duunia jos kerran firmassasi noin ” työt” hoidetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi