Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskan rokotepakko ei voi toteutua - ei Ranskalla ole varaa

Vierailija
15.07.2021 |

Mitä tehtäisiin ihmisille, jotka lain voimaan tultua eivät voisi käydä enää töissä paikoissa, jossa sisätiloissa on yli 50 ihmistä? Elätettäisiin sosiaaliturvalla vai ajettaisiin kaduille kerjäämään?

Eiköhän nuo aikomukset peruta, kun on saatu rokoteluvut tässä lähiviikkoina suuremmiksi. Hyvä niin. Harmi toki, että piti aiheuttaa ihmisille ympäri Euroopan aikamoista stressiä ja epäoivoa tämän takia.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tuo pakko tulee muihinkin maihin. Saapa nähdä.

Jos joku pakko tulee tänne niin mut saa suatana karhuryhmän voimin rokottaa. Tappelen vastaan niin paljon että alkaa joku typerä korona tuntumaan hyvältä idealta.

Kyllä nyt varmaankin kaikkia pelottaa, kun ihan tappelet vastaan. Hui olkoon! Kaikki liha tottelee kuria ja pesäpallomaila perseessä on hiukan heikompaa hiihtokenkää sinulle.

Vierailija
42/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiselta näyttää nyt meno Ranskassa. Yhä enemmän ihmisiä kaduilla ja he käyttäytyvät jo melko ärhäkkäästi. Heittelevät mellakkapoliiseja tavaroilla. Poliisit pakenevat, kaatuilevat kadulle ja mielenosoittajat potkivat heitä. Kohta taitaa olla armeija siellä kaduilla. Hirveäksi alkaa mennä meno Euroopassa. Kohta varmaan sotatila päällä. Ei uskoisi, että ihan eliitin suunnitelmien mukaan tässä mennään. Kiitos vaan rokotekiimaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiselta näyttää nyt meno Ranskassa. Yhä enemmän ihmisiä kaduilla ja he käyttäytyvät jo melko ärhäkkäästi. Heittelevät mellakkapoliiseja tavaroilla. Poliisit pakenevat, kaatuilevat kadulle ja mielenosoittajat potkivat heitä. Kohta taitaa olla armeija siellä kaduilla. Hirveäksi alkaa mennä meno Euroopassa. Kohta varmaan sotatila päällä. Ei uskoisi, että ihan eliitin suunnitelmien mukaan tässä mennään. Kiitos vaan rokotekiimaisille.

Aamulla mtv:llä näytettiin, kuinka poliisit käyttivät  k y y n e l k a a s u a  tavallisia kansalaisiaan vastaan. Puhuivat tuhansista, mutta kymmeniätuhansia siellä on, lisäksi sanottiin vaan, että ovat koronarajoituksia vastaan, mutta eivät kertoneet, että kyseessä tämä Macronin ilmoille heittämä pakollinen rokotuskampanja.

Vierailija
45/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://gab.com/aaalexmart/posts/106584288701258395

Se olisi normaalioloissa sellainen juttu kuin "GAME OVER!" Lääkealan patenttiasiantuntija tohtori David Martin oli saksalaisen asianajajan Reiner Fuellmichin kuultavana viime viikon lopulla. Hän kertoi, että mistä koronavirus sai oikeasti alkunsa. UMV-Raportin on kirjoittanut Jonathan Widell.

Vierailija
46/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän rokottamaton muuttaa pois Ranskasta, kun lähes kaikki maat vaativat rokotteet maahantuloon?

Ei tule mieleen yhtään maata mikä vaatii että on rokotettu.

Pitää olla negatiivinen testitulos,sairastettu korona tai rokote.

Mutta jos rokote on yli 3kk vanha niin miten sitten kun rokotevalmistajien mukaan yksi piikki antaa noin 3kk suojan?

Vierailija
47/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko Macron voi uskoa kannatuksensa tuolla tavoin nousevan?

Vierailija
48/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No antaa muutaman maan toteuttaa tämä sekoilu niin huomaavat typerimmätkin rokotefanaatikot, mitä pakkokeinoista oikeasti seuraa. Voin kertoa, että ei hyvää. 

Ei tarvi olla fanaatikko ymmärtääkseen rokotuksen tarpeellisuuden. Suurin osa ranskalaisista hyväksynee tämän. Siksi miljoona varasi rokotusajan.

Vierailija
49/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaa muutaman maan toteuttaa tämä sekoilu niin huomaavat typerimmätkin rokotefanaatikot, mitä pakkokeinoista oikeasti seuraa. Voin kertoa, että ei hyvää. 

Ei tarvi olla fanaatikko ymmärtääkseen rokotuksen tarpeellisuuden. Suurin osa ranskalaisista hyväksynee tämän. Siksi miljoona varasi rokotusajan.

Ei tietenkään tarvitse olla fanaatikko. Itse uskon vahvasti, että rokotekattavuus on saatava suureksi. Väestötasolla rokotteiden hyödyt ovat haittoja suuremmat.

On kuitenkin yksilöitä, joiden kohdalla haittojen todennäköisyys on kasvanut ja on niin suuri, että on viisaampi kieltäytyä rokotteesta.

Vierailija
50/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse olla fanaatikko. Itse uskon vahvasti, että rokotekattavuus on saatava suureksi. Väestötasolla rokotteiden hyödyt ovat haittoja suuremmat.

On kuitenkin yksilöitä, joiden kohdalla haittojen todennäköisyys on kasvanut ja on niin suuri, että on viisaampi kieltäytyä rokotteesta.

Mitä hyötyä on saada rokotekattavuus suureksi ellei niitä piikkejä jaeta 3kk välein? 

Jos jokainen suomalainen saisi toisen piikkinsä nyt heti niin talvena rokotteiden antama suoja olisi jo poissa.

Sinun mielestä siis pitäisi piikkiä lykätä 3kk välein ihmisiin?

Vierailija
51/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on saada rokotekattavuus suureksi ellei niitä piikkejä jaeta 3kk välein? 

Jos jokainen suomalainen saisi toisen piikkinsä nyt heti niin talvena rokotteiden antama suoja olisi jo poissa.

Sinun mielestä siis pitäisi piikkiä lykätä 3kk välein ihmisiin?

No voi olla niinkin, että rokotteista ei ole hyötyä väestötasollakaan. En minä tiedä. Uskon tuossa vain tutkimuksia. Tiedän vain sen, että rokote on joillekin vaarallisempi kuin toisille ja monesti ihminen on pätevä arvioimaan omia riskejään. Siksi pakot kuulostavat kauheita.

Vierailija
52/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan on nimenomaan siinä että noita ihmisiä ei edes tule olemaan. Noiden sääntöjen tehtävä on saada typerinkin roketevastainen änkyräkänkyrä ottamaan se rokote, koska heidän elämästään tulee muuten liian hankalaa. Ne jotka terveydellisistä syistä (siis huom! OIKEISTA sellaisista) eivät kertakaikkiaan voi rokotetta ottaa, eivät muutenkaan olisi noiden rajoitusten piirissä.

Noita ihmisiä ei tule olemaan? Teloitetaanko heidät?

Vierailija
53/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisikin rokotepakko. Rokotevastaisuus on sen luokan ääliöyden ilmentymä, että voisi oikeastaan antaa suoraan lopetuspiikin.

Vierailija
54/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisikin rokotepakko. Rokotevastaisuus on sen luokan ääliöyden ilmentymä, että voisi oikeastaan antaa suoraan lopetuspiikin.

Eivät kaikki koronarokotteesta kieltäytyvät ole rokotevastaisia. Itse en tunne yhtään rokotevastaista, kun en liiku sellaisissa piireissä. Muutamia, jotka eivät ole ottamassa koronarokotetta, kylläkin tunnen.

Vierailija
55/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tuo pakko tulee muihinkin maihin. Saapa nähdä.

Tulee jos tulee. En silti ota rokotetta :) työt jos menetän niin sitten makaan sohvalla ja nostan tukia. Enkä käy baareissa ym. Ja kyllä ruokaa saan kotiin vaikkei pääsisi edes ruokakauppaan. :)

Vierailija
56/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki koronarokotteesta kieltäytyvät ole rokotevastaisia. Itse en tunne yhtään rokotevastaista, kun en liiku sellaisissa piireissä. Muutamia, jotka eivät ole ottamassa koronarokotetta, kylläkin tunnen.

Kerrankin koko korona aiheeseen tuli fiksu kommentti.

Minäkään en ymmärrä miksi he leimataan rokotevastaiseksi jos he eivät ota piikkiä.

Tiedän myös monia ketkä ei piikkiä ota eikä heistä kylläkään kukaan tietääkseni rokotevastainen ole, ainakin he ottivat piikit armeijassa.

Minä itse en meinaa piikkiä ottaa enkä ole rokotevastainen.

Piikkiä en ota koska minulle se on täysin turha, olen 20-40 ikäryhmässä eikä minulla ole vakavia tauteja joten minulle kyseinen piikki on täysin turha.

Rokotevastaisuus tarkoittaa sitä ettei hän hyväksy mitään rokotteita itselleen eikä hän halua että muitakaan piikitetään.

Minulle on ihan sama ottaako joku piikin vai eikö ota.

Vierailija
57/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää luettavaa koko juttu, kun menee niin vastaan Maan ja EU:n peruslakeja. Vaikka THL:kin niitä hihamerkkejä ehdotti aikoinaan, niin ei ihan kyllä natsisaksan alkumeinikiin voi verrata, mutta ei tämä nyt kaukanakaan ole.

Menen rokotukselle, vaikka pelottaakin miten keho reagoi siihen (saan usein perus apteekkituotteistakin sivuoireita) Pelkoani helpottaa mennä kokeilemaan ensimmäistä rokotusta, koska tiedän, ettei minua syrjitä Suomessa, jos en voikaan ottaa toista.

Vierailija
58/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta ja nauran partaani rokotefundamentalisteille.

Vierailija
59/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan vapaaehtoista rokotusta yhdistettynä rokotuspassiin, jolla saa pääsyn yleisötilaisuuksiin ym. paikkoihin joissa taudin leviämisvaara on suuri. Jokainen voi sitten itse valita joko rokotteen ja sen tuomat edut tai jättää rokotteen välistä ja hyväksyä sen että kuuluu koronan riskiryhmään ja siksi joutuu jättäytymään pois paikoista, joissa on paljon ihmisiä. Tämä turvaisi parhaiten sekä rokotettujen että rokottamattomien terveyttä ja samalla antaisi mahdollisuuden poistaa laajat elinkeinoja koskevat sulut, etäkoulut ym suurta haittaa aiheuttavat rajoitukset.

Itse en halua enää syksyllä rajoittaa elämääni niiden takia, jotka eivät itsekkäistä syistä halua ottaa rokotusta.

Vierailija
60/78 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannatan vapaaehtoista rokotusta yhdistettynä rokotuspassiin, jolla saa pääsyn yleisötilaisuuksiin ym. paikkoihin joissa taudin leviämisvaara on suuri. Jokainen voi sitten itse valita joko rokotteen ja sen tuomat edut tai jättää rokotteen välistä ja hyväksyä sen että kuuluu koronan riskiryhmään ja siksi joutuu jättäytymään pois paikoista, joissa on paljon ihmisiä. Tämä turvaisi parhaiten sekä rokotettujen että rokottamattomien terveyttä ja samalla antaisi mahdollisuuden poistaa laajat elinkeinoja koskevat sulut, etäkoulut ym suurta haittaa aiheuttavat rajoitukset.

Itse en halua enää syksyllä rajoittaa elämääni niiden takia, jotka eivät itsekkäistä syistä halua ottaa rokotusta.

Rokote ei estä sinua saamasta tartuntaa ja rokotteen suoja on noin 3kk.

Rokote estää 3kk ajan sen ettet saa vakavaa tautimuotoa, 60-80 prosenttia on sen rokotteen teho mutta se laskee kuukausien mittaan.

Miksi ei riskiryhmäläinen ei saisi elää normaalia elämää ilman rokotetta yhtälailla kuin rokotettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme