Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuo nykyinen salihousumuoti on?

Vierailija
19.07.2014 |

Naisilla näkee sellaisia yleensä mustavalkoisia salihousujen näköisiä housuja kaupungilla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on vähän samaa ideaa http://uino.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/55/files/2013/09/P9060202.jpg Ne, joita olen nähnyt livenä ovat vaan olleet vielä väljempiä. Ts. enemmän salihousun näköisiä.

Vierailija
22/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään niitä jotkut salihousuiksi nimittävätkin http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/easy-sunday-afternoon

Muodilla ei tunnu kyllä olevan hirveästi tekemistä estetiikan kanssa.

Vierailija
24/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks vissiin näkyy kun leggingsejä "ei saa" enää pitää niin on siirrytty tällasiin ukkikalsareiden inspiroimaan 80-luvun salihousu -tyyliin.

Vierailija
25/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt samaa. SAlihousut ovat niin järkkyjä ja nyt niitä näkee kaikilla. Julkimoista ainakin Anna Abreu niitä käyttäää jopa esiintyessään ja sori vaan, hänenkin päällään ne näyttävät karseilta.

Vierailija
26/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, alkaa housumallit käydä tätä menoa vähiin kun av-poliisien mielestä tiukat housut ei sovi kuin 175-185cm anorektikoille joiden jalkojen välistä mahtuisi rekka sujahtamaan ja sitten taas nämä "salihousut" tyrmätään myöskin.

Vierailija
27/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:05"]

Jaa-a, alkaa housumallit käydä tätä menoa vähiin kun av-poliisien mielestä tiukat housut ei sovi kuin 175-185cm anorektikoille joiden jalkojen välistä mahtuisi rekka sujahtamaan ja sitten taas nämä "salihousut" tyrmätään myöskin.

[/quote]

Mä ainakin puhun vain niistä oikeasti salihousun näköisistä housuista. Ne on aivan kamalia. Enkä vastusta tiukkoja housuja mitenkään. Tietysti ne kalsarinohuet legginsit ovat myös kauheita, mutta vaikkei ehkä uskoisi, muunkinlaisia housuja on olemassa läpinäkyvien kalsarilegginsien ja 80-luvulta reväistyjen mustavalkoisten salihousujen lisäksi.

Vierailija
28/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin halunut tollaset housut, mutta kun ne on vyötäröstä sopivat (lue: tarpeeksi kireät) niin ne on reisistäni liian tiukat. Ja mun reisissaä on sitten pattia.

Minusta ne näyttää ihan hienoilta monien jalassa ja ei ne välttämättä ole aina mustavalkoiset.

Vierailija
29/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:05"]

[/quote]

Mun havaintoni mukaan AV:lla kaikki vaatteet on sellaisia, joihin tarvitaan täydellinen vartalo.

Vierailija
30/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen mukava, vilpoinen ja kivan näköinenkin. Tykkään noista vaikka inhoan niitä miesten salihousuja.

Vierailija
31/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosia kyllä salilla kellään ole. Se joka sanoi että sopii vaan salille jos vissiin käynyt siellä joskus 90-luvulla viimeeksi.

Vierailija
32/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:15"]

Hirveen mukava, vilpoinen ja kivan näköinenkin. Tykkään noista vaikka inhoan niitä miesten salihousuja.

[/quote]

Nimenomaan näin. Niin mukavat, just löysin alesta vitosella. :)

Ja miksi tarvis olla erityisen hyvännäkönen/seksikäs? Musta on kiva, että naisten muodissa on nyt tollasia enemmän mukavuutta ja rentoa fiilistä kun sitä ulkonäköä korostavia vaatteita, vaikka musta ko. housut kyllä myös näyttää ihan kivoilta.