Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuo nykyinen salihousumuoti on?

Vierailija
19.07.2014 |

Naisilla näkee sellaisia yleensä mustavalkoisia salihousujen näköisiä housuja kaupungilla.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:11"]

Mä oisin halunut tollaset housut, mutta kun ne on vyötäröstä sopivat (lue: tarpeeksi kireät) niin ne on reisistäni liian tiukat. Ja mun reisissaä on sitten pattia.

Minusta ne näyttää ihan hienoilta monien jalassa ja ei ne välttämättä ole aina mustavalkoiset.

[/quote]

mistäs noi miinuspeukut nyt oikein tulivat? Siitäkö että ilmaisin mielipiteeni?

Vierailija
2/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans miettinyt samaa sen jälkeen kuin näin ne kahdella trendejä seuraavalla tuttavalla. Ja mv oli molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä nykiset varsinkaan naisten päällä niin pahalta näytä. Kun on riitävän väljät, niin niihin voi piilottaa jopa pari linjavikaa. Ei purista eikä ahista. Kuositkaan eivät enää näytä varivainaan halpahallikalsareilta.

Toista sitten on miesten salihousut, jotka edelleen ovat kuin perintökalsarit kuosiltaan. Tietty miestyyppi, joka on kasvattanut lihaksia salilla ja hormoneilla, tapaa vetää nämä pökät niin ylös, että perhekalleudet korostuvat varmasti. YÄK! Kuvaan kuuluu myös harmaaksi pesty haalistunut mainostpaita ja rantasandaalit, päässä pitää olla hiensyömä rätti. Jo on komea uros! Hyi helkkari!

Noihin äijänkuvatuksiin verrattuna naistn salihousutyyppiset kaatiot ovat melkein tyylikkäitä. Eihän ne mitään juhlahousuja ole, mutta kivat vapaa-ajalla. Riittävän siistit lähikaupassa tai ärrällä käyntiinkin.

Vierailija
4/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan pyjamahousuiksi. Ovat olleet pari vuotta muotia. Jos katsot vastaantulijoita Milanossa, Pariisissa taia Köpiksessä, niin aika monella naisella on. Lontoossa ne eivät ole niin suosittuja.

Vierailija
5/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta housut eivät näytä miltään salihousuilta. Ym. muodin innoittaja on ollut pyjama.

Vierailija
6/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida paljon muotilehtiä seurata. Katsohan alkuvuoden Glamouria, Seventeeniä tai Elleä.

Vierailija
7/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:19"]Ei tommosia kyllä salilla kellään ole. Se joka sanoi että sopii vaan salille jos vissiin käynyt siellä joskus 90-luvulla viimeeksi.

[/quote]

Nimenomaan. Aamen.

Ja noiden muotihousujen "inspiraationa" on pyjamahousut

Vierailija
8/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos nainen löytää jotakin mukavaa, vilpoista ja väljää päälle pantavaa se teilataan. Miksi aina pitäisi olla jotain hyvältä ja seksikkäältä näyttävää. Jos olisin 20 v nuorempi niin käyttäisin kyllä.  

Legginsien haukkumisessakin on mielestäni kyse vain naisten määräämisestä. Joku naisten mukavaksi ja hyväksi havaitsema vaatekappale haukutaan pannaan. Tämä naisen ulkoasun määrittäminen kuulostaa jo huivipakolta, on ainakin samaa sukua sen kanssa.  Nyt on vain kyse asian toisesta laidasta, pitäisi näyttää hyvältä miesten silmiin.

Vierailija
9/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa olen miettinyt, kun olen kaupungilla käynyt (Helsingissä). Noita mustavalkoisia huonosti istuvia väljiä housuja näkyy 20-40-vuotiaiden hoikkien naisten jalassa. Eivät kyllä jaunidta yhtään ja hoikkuuskun jää piiloon, kun housut ovat suhteellisen suuret ja saavat kantajan näyttämään leveämmältä, kuin oikeasti on.

Vierailija
10/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita löytää? Olisi kivan väljän ja mukavantuntuisen oloiset.

Nykyään kyllä muotina kuntosalilla näyttäisi olevan sellainen tiukka vartalonmyötäinen housumalli.

Vierailija
11/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule muotia. Madridissa jokaisella oli tuollaiset, yhdistettynä toppiin ja narusandaaleihin.

läskeille eivät sovi, mutta hoikalle sopivat, siksi minullakin on tuollaiset

Vierailija
12/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:37"]

Ap ei taida paljon muotilehtiä seurata. Katsohan alkuvuoden Glamouria, Seventeeniä tai Elleä.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Siinähän se jo otsikossa lukee, että mitä tuo muoti on. Se, että näen rumia housuja hienoissa muotilehdissä ei tee housuista minun silmissäni hienoja.

Vierailija
13/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:54"]

Ne on kuule muotia.

[/quote]

Kyllä, senhän tosiaan olen jo aivan omin silmin havainnut, kuten otsikostakin voinee päätellä.

Vierailija
14/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungilla? En minä oo nähny

Vierailija
15/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaisia, saisko linkin esimerkkiin?

Vierailija
16/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan jos löytäisin linkin, voi tosin olla hankalaa kun en tiedä minkä "nimisiä" ne housut ovat.

Vierailija
17/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa sellaisia peppuhousuja, eli joissa on takana pakaroita korostava leikkaus?

Vierailija
18/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ovat ja saavat melkein kenet vaan näyttämään epämuodostuneelta ja lihavalta.

Vierailija
19/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt ihan täydellistä kuvaa, mutta tämä on jo suht lähellä http://1.bp.blogspot.com/-0XL5vziebpU/U4Trg4dNHbI/AAAAAAAAJNI/EXx_8MXD8LE/s1600/1workuni4.png

Housujen malli on melko sama (mun mielestä tosin vielä salihousumaisempi), kuviot vaan ovat yleensä isompia.

Vierailija
20/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa katsellut ja ihmetellyt. Mun mielestä ne eivät sovi kenellekään salin ulkopuolella.