Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa voimat loppua tähän kuumuuteen sisällä ja ulkona.

Vierailija
19.07.2014 |

Jotenkin sellainen ahdistunut ja hengästynyt olo koko ajan, tuskainen on aika kuvaava sana ololle.

Ulkona jatkuvasti +25 - +32 ja sisällä koko ajan +26 - +29.

Eikö nää helteet vois jo loppua, tää kosteuskin niin perseestä kuin olla ja voi.

Valitan, että valitan vaikka suomalainen Suomessa olenkin ja tätä säätä olis nyt kesällä kerta kaikkiaan pakko rakastaa. En vaan rakasta, on paha olla:(((

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lukea kuin piru raamattua vaikka av-palstalla ollaankin.

Ei, mulla ei ole sydämen vajaatoimintaa, ei ole läskiyskään syynä ja en ole kirjaimellisesti hengästynyt jka puuskuta vaan on sellainen olo että en saa kunnolla henkeäkään kun on niin tukalan kuumaa ja kosteaa siihen päälle eikä voi edes tuulettaa kotia koska ulkona samanlaista ja pahempaakin. Ilma seisoo, pieni tuulenvire ei tässä auta yhtään.

ap

Vierailija
82/84 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka helteestä valittaa, se ei tarkoita sitä etteikö talvella kylmyydestä voisi valittaa. Liikaa on liikaa kaikessa.

Mun kämppään paistaa koko päivän aurinko, joten mun puolesta ilma voisi viilentyä. Vesisade olis mahtavaa tähän väliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en edes yritä väittää että nautin helteistä, koska en nauti vaan voin pahoin. Lohduttaudutaan sillä, että pian se on ohi. 

Vierailija
84/84 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestä kärsimisessä vituttaa se, että ei voi tehdä normaaleja asioita normaaliin tapaan. En voi pestä pyykkiä silloin kun haluan, en voi laittaa ruokaa silloin kun haluan, en voi siivota silloin kun haluan. Koko aika menee selviytymiseen ja työmäärä vaan kasvaa. En halua maata toimettomana tuskissani hikipäässä, vaan haluan tehdä omia hommiani silloin kun siihen on aikaa. Yöllä haluaisin nukkua, mutta se on mahdotonta, sillä koira pitää lenkittää silloin ja suoraan lenkiltä tultua, en saa heti unta. Helle on ajanhukkaa.