Jos lihava mies ei saa kulkea ilman paitaa...
...niin sitten samanlainen kielto sille, että lihavat naiset eivät saa käyttää napapaitoja. Siis sehän vasta karsean näköistä on, kun esitellään juuri sitä kohtaa, mihin sitä rasvaa on (useimmissa tapauksissa) eniten kerääntynyt. Mutta miettikääpäs kun vaikka joku julkkismies menisi laukomaan tällaisen mielipiteen, että napapaidat on vain hoikille. Kauhea paskamyrsky siitä syntyisi, vaikka naiset ovat hyvin yleisesti itse arvostelemassa ja rajoittamassa miesten pukeutumista. Mutta tällaista kaksinaismoralistista paskaahan tämä on nykysuomessa, kun naisille on syötetty että heillä on oikeus vaatia miehiltä melkein mitä vaan ja miehet ovat vain oppineet, että pitää ostaa kukkia, kehua, antaa hellyyttä ja vaikka sun mitä että nainen pysyy tyytyväisenä.
Kommentit (41)
Paita pidetään päällä. Poikkeuksena uimaranta ja mökki. Paidaton mies on juntti, oli sitten komea tai ei.
Ei mies kysy lupaa muilta mitä se saa tehdä ja mitä ei.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:42"]
Paita pidetään päällä. Poikkeuksena uimaranta ja mökki. Paidaton mies on juntti, oli sitten komea tai ei.
[/quote]
Ääh, sä se juntti olet. Et ymmärrä että monissa muissa maissa on ihan tavallista kävellä kaupungilla ilman paitaa/naiset urheilurintsikoissa tms. Suomessa nyt on vaan tällainen kateellinen rajoittamisen kulttuuri, jossa massasta ei saa erottua, eli kroppaa ei saa näyttää ja kallista autoa ei saa ostaa vaikka olisi varaa.
Aivan totta! Sä olet, ap, niin oikeassa! Kyllä tässä on maailman suurin vääryys! Miesparat ovat niin sorrettuja ja ilman oikeuksia. Nyyh.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:44"]kuka enää käyttää napapaitoja
[/quote]
Se on vissiin tänä kesänä taas muodissa... ei luoja. En pysy enää laskuissa kuinka monta ihrat miniminiminishortsien päällä roikkuvia vatsoja olen napapaitojen vuoksi ihan kaupungissakin nähnyt tänä kesänä. Saan vielä traumoja.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:47"]
Aivan totta! Sä olet, ap, niin oikeassa! Kyllä tässä on maailman suurin vääryys! Miesparat ovat niin sorrettuja ja ilman oikeuksia. Nyyh.
[/quote]
Olen kyllä oikeassa, mutta oletko sä kuullut että aikuisten ihmisten keskustelussa otetaan asiat asioina eikä väännetä tuollaista "sorrettuja ja ilman oikeuksia" -skeidaa? Suosittelen lukemaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe
ap
Siis tuo galluptuloshan on ihan käsittämätön. Totta kai lihava mies saa kulkea ilman paitaa. Ei sillä ole niin väliä, että onko miehellä kaljamahaa vai ei..Jos minun pitäisi sanoa, kuka on omasta mielestäni maailman komein mies, niin sanoisin ehdottomasti että yksi raamikas tuttavamies, jolla löytyy myös mahaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:47"]
[/quote]
Olen kyllä oikeassa, mutta oletko sä kuullut että aikuisten ihmisten keskustelussa otetaan asiat asioina eikä väännetä tuollaista "sorrettuja ja ilman oikeuksia" -skeidaa? Suosittelen lukemaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe
ap
[/quote]
Voi voi, taas miesparkaa sorretaan, kun ei keskustelukaan suju niin kuin pitäisi! Pirullista!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:47"]
[/quote]
ap
[/quote]
Voi voi, taas miesparkaa sorretaan, kun ei keskustelukaan suju niin kuin pitäisi! Pirullista!
[/quote]
Nyt sitten katosi viimeisetkin loogisen päättelyn rippeet.
ap
Ap, mikä sinua oikein kiukuttaa? Miesten vaihdevuodet? Noi argumenttilinkit on huvittavia, kas kun et olkiukkoa ja hitler-korttia vetänyt.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:53"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ihan vain astuakseni sun tasolle: Kannattaa mennä terapiaan purkamaan omaa huonoa isäsuhdettaan ja epäonnistuneita parisuhteitaan eikä pyöriä täällä anonyymeillä palstoilla.
Kaljaa on kyllä kiva juoda, mutta ne seuraukset eivät ole kivat.
Kyllä se kaljamaha on kammottava esitys myös paita päällä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:16"]
Kaljaa on kyllä kiva juoda, mutta ne seuraukset eivät ole kivat.
Kyllä se kaljamaha on kammottava esitys myös paita päällä.
[/quote]
Höpön.
Naiset on jopa silitelleet mun pötsiä :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:11"]
Ap, mikä sinua oikein kiukuttaa? Miesten vaihdevuodet? Noi argumenttilinkit on huvittavia, kas kun et olkiukkoa ja hitler-korttia vetänyt.
[/quote]
Huvittavia? Mun mielestä se on huvittavaa että tähän suhtaudutaan jollain miesparka-jutuilla ja kuvitellaan itse olevansa niin kypsiä. Kyllä asiallisen, ei-henkilöön menevän tai toiselle motiiveja rakentavan, väittelyn pitäisi olla ihan automaattinen lähtökohta kun aikuiset ihmiset keskustelevat. En todellakaan tajua mitä huvittavaa siinä on.
Miehen kaljamaha hyväksyttävä vain siinä tapauksessa että hänellä iso muna. Silloin hän todella tarvitsee sitä eikä voi sanoa että pienelläkin pärjää kun on tekniikkaa. Ei pärjää oli mikä taituri tahansa ellei sitä edes löydä mahan alta. Kaljamahan saa anteeksi jos on iso ja lähinnä huomattavan pitkä muna, joka pilkistää kaljamahan alta. Muutoin höllyvä maha säälittävä esitys.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:26"]
Tosikko.
[/quote]
Jaa täällä on joku oma läppäkulttuuri, jossa pitäisi olla mukana. Sori jos nyt rikoin koodia.
Munan koko kompenstoi täysin miehen kaljamahaa. Käytännön koe on se, että jos pystyy seisaaltaan naimaan pyllistävää naista ja muna menee vaivattomasti sisään vaikkei itse näe itse tapahtumaa, niin kaljamahan saa anteeksi. Ellei kaljamahan alta löydä kikkeliä mitä työntää pyllistävän naisen sisään, silloin kaljamaha on esitys mitä kukaan itseään kunnioittava mies ei halua kantaa. Toisaalta sitä pientä munaa ei taasen kompensoi edes se että on sixpack. Sitä ei komensoi kuin hauta.
Muutoin pienimunaiset ovat innoissaan selittämässä että kyllä sillä pienellä pärjää kun osaa temput ja että naisen vagina ei ole kuin vähän yli kymmenen senttiä syvä, mutta silloin kun se pieni kalu on armottoman kaljamahan suojissa, niin siinä ei kauniit selitykset eikä siniset silmät auta, vaan ainut apu on siinä että on huomattavan iso kalu jonka työntyy kaljamahan alta ja jolla voi tehdä naisen onnelliseksi. Koolla on siis siinä tapauksessa merkitystä aivan huomattavassa määrin. Jopa niin ettei edes normaalikokoinen edes riitä eikä kinastelu siitä mikä on normaali, vaan täytyy löytyä se ainakin 20 senttiä että yleensä pystyy omatoimisesti puikottamaan. Vain silloin kaljamahasta voi olla myös helpeä ja se jopa lisätä miehen seksuaalisuutta. Mutta vain ison kalun kanssa.