Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahimmat mokat ja oudot tilanteet töissä

Vierailija
19.07.2014 |

Tähän ketjuun voit vapaasti laittaa mitä tahansa mokia tai noloja tai outoja tilanteita mitä on töissä tapahtunut.♡

Itselläni pahin oli varmaan nuorempana kaupan kassalla, kun nainen jonka ostokset maksoivat 10€ ja antoi tasarahan, annoin vielä 5€ (mitähän ihmettä oikein ajattelin..) nainen kiitti ja oli kovin iloisena ja vilkutti vielä ovelta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että minulla ei ole oikeuksia päästää ihmisiä yhteen tilaan, mutta päästin silti pari (tosin takaisin, mutta luotin siinä vain heidän sanaansa).

Vierailija
2/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hövelisti erään jutun. Tuntui pikkujutulle ja ehkä olikin. Eräs työntekijä huomasi siitä aiheutuneen asian ja vian oletettiin olevan koneellinen. Olin ihan hermona,'kun asia meni esimiehelle ja huoltoon. Tunnustin asian hiukan kaunistellen havainnon tehneelle työntekijälle. Ja kärvistelyn jälkeen esimiehelle...sanoivat onneksi että asia kannattaa huollon kuitenkin tarkistaa. Kylläpäs hävetti koko juttu ja se nolotus ennenkuin tunnustin...

Vierailija
4/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Valintatalossa töissä ja kerran tulostin Veikkauskoneelta vääränlaisen kupongin vahingossa asiakkaalle. Laitoin kupongit sivuun - siis asiakkaalle menevän ja kaupan kopion - ja ajattelin mitätöidä sen asiakkaan lähdettyä. Tulostin oikean kupongin ja palvelin jonon loppuun ja aloin mitätöidä väärää kuponkia. Jotenkin, en tosiaan tiedä miten, otin vahingossa asiakkaalle myymäni kupongin kauppakopion ja mitätöin siis jo asiakkaalle menneen lapun! Ei sitten muuta kuin perään juoksemaan, rouva oli hiiltynyt ja ihan syystäkin, kun en paniikissa enää osannutkaan tehdä hälle enää samoilla numeroilla lappua. Kyllä hävetti.

Vierailija
5/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up