Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä varvaskuvista facebookissa?

Vierailija
19.07.2014 |

Facebookissa näkee aika usein naisten varvaskuvia. Sopivatko ne mielestäsi facebookiin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole siitä sopiiko vaan siitä, ettei jaksa kymmeniä reisiä ja varpaita päivässä katella.

Vierailija
2/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Taitaa olla kaksikymppisten touhuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja se on karmeata kun lukee blogia ja ruutuun pamahtaa lähikuva jonkun jaloista.

Minulla on pieni jalkakammo, mielestäni ne eivät voi olla kauniit.

Vierailija
4/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jotenkin häiritsee ne varvaskuvat..tai no riippuu vähän siitäkin, että millainen kuva kyseessä. Eräällä fb-kaverilla on ollut pitkään esillä oikein lähikuva varpaistaan..haluaisin tietää, mitkä ovat hänen motiivinsa sellaisen kuvan julkaisemiseen.

Vierailija
5/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vituttaa niin, että tekisi mieli työntää lyijykynä silmään ihan joka kerta kun sellaisen näen.

Vierailija
6/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa... itse en ole huomannut yhtään. Satuinpa sitten sopivasti laittaa profiilikuvakseni kengättömät kesävarpaani kävelemässä pitkin kuumaa asfalttia. Laitoin,koska ehkä taas vasta ensi kesänä pääsen nauttimaan kengättömästä kävelystä.

Vierailija
7/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks

Vierailija
8/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää katsella ihmisten paljaita jalkoja, vaikka olisi kuinka sievät pikku räpylät. En tiedä miksi. En nyt mitenkään sopimattomana pidä jos ihmiset kulkevat kesällä sandaaleissa, mutta jalkoihin ja etenkin varpaisiin zoomaaminen saa jonkin oksetusreaktion aikaiseksi.

Vierailija
9/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:03"]Aijaa... itse en ole huomannut yhtään. Satuinpa sitten sopivasti laittaa profiilikuvakseni kengättömät kesävarpaani kävelemässä pitkin kuumaa asfalttia. Laitoin,koska ehkä taas vasta ensi kesänä pääsen nauttimaan kengättömästä kävelystä.

[/quote]

Me kävellään miehen kanssa kaikki kesät ilman kenkiä. Miehellä ei ees oo olemassakaan mitään sandaaleja. Jalat kiittää koko talven kengissä laiskistuttuaan :)

Sori ot.

Vierailija
10/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä katselen mieluummin miesten varpaita/varvaskuvia kuin naisten..vaikka ne miehen varpaat olisi vähän hoitamattomat, niin silti.

Vierailija
11/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö fb olekaan feetbook?

Vierailija
12/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa stressata tollaset!

Vierailija
13/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa varpaat. Yök.

Vierailija
14/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit varpaat on sexyt....

Vierailija
15/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuoren naisen jalat ovat seksikkäät. Mielelläni katselen varvaskuvia feedissäni

Vierailija
16/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, luulin että olen ainut ja että mun päässä vika kun ällöttää ihmisten varvaskuvat! En voi ymmärtää moista, mieluummin vaikka mitä muuta ihmisvartalon osaa katselisin x100 !!

Olen 37 v ja kyllä ne on nää 4-kymppiset jotka niitä varvaskuvia viljelee :/ Miksi???

Vierailija
17/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:26"]

Ihanaa, luulin että olen ainut ja että mun päässä vika kun ällöttää ihmisten varvaskuvat! En voi ymmärtää moista, mieluummin vaikka mitä muuta ihmisvartalon osaa katselisin x100 !!

Olen 37 v ja kyllä ne on nää 4-kymppiset jotka niitä varvaskuvia viljelee :/ Miksi???

[/quote] Tuntuu, että varvaskuvien viljelijät haluavat viestittää olevansa jotain "kesän lapsia" tai "luonnonlapsia".

Vierailija
18/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista varvaskuvista kiusaantuvat naiset joiden jalat ovat mustat pinttyneestä liasta, kantapäiden iho halkeilee, kysilakka lohkeilee....

Vierailija
19/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kynsisienikuvat siihen sitten?

Vierailija
20/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni varpaat, polvet ja pillut ovat rumia ilman poikkeuksia. Luojan kiitos olen facebookissa nähnyt kuvia vain kahdesta ensiksimainitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan