Mikä kumma minussa on kun aina nuo ulkomaalaiset piirittää?
Ihan jo teini-iästä alkaen on ollut näin. Olen vaalea, kuulemma en ole perussuomalaisen näköinen (ei ole perunanenää,kuten niin monella suomitytöllä on).Olen hoikka ja huolehdin itsestäni, mutta en ole mikään tälläytyjä. Olen ulospäinsuuntautunut, puhelias ja kuulemma iloinen ihminen.
MUTTA mikä hitsi vetää puoleensa ulkomaalaisia kun otsassa lukisi jotain sinnepäin?
Enkä puhu nyt pelkästään Arabimaiden miehistä vaan ihan muualtakin maailmaa (Espanja, Marokko).
Viimeksi minua kosi Kiinalainen. Hänen kanssaan kävin tosin treffeillä, mutta hän oli poikkeus eli en anna mielestäni minkäänlaista merkkiä tai flirttiä näille miehille enkä edes moi sano.
Onko tämä kovin yleistä? Tapahtuu useammalle? Häiritseekö teitä joskus, että miksi?
Lukeeko otsassa, että tuu tänne suomimamman syliin piiloon pahalta maailmalta ja saat kansalaisuudenkin samalla? Kun joskus tuntuu siltä, että monen liitto ulkomaalaisen kanssa on kahden kauppa. Nainen saa rinnalleen miehen jota ei muuten saisi kun mies saa kansalaisuuden. En ole rasisti, mutta mistä voi tietää, että et ole joutumassa yhdeksi monesta muusta? Että kyseessä olisi aito ihastus?
Kommentit (2)
Riittää että olet suomalainen. Suurellleosalle maailmaa olet ns. Free meal ticket. Vaikka tämä lottovoitto maa on aika perseestä on se silti unelma moniin muihin maihin verrattuna.
Vakavissaanko sä harkitset jotain karvatassuu