Miehen loistoidea : askeettinen mökki yksinäisellä paikalla viikoksi. Ei juoksevaa vettä
kaasuhella, ei jääkaappia. Ranta onneksi on ja laituri. Kaukana maailmasta ilman nettiä. Mukana paljon kirjoja ja lehtiä.
Mietin tässä, kuinkahan käy. Kestetäänkö toisiamme samassa pienessä tilassa viikko, kun niitä ongelmia on parisuhteessa vaikka muillekin jakaa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Nythän voitte keskittyä siihen olennaiseen eli parisuhteen pelastavien kakaroiden tekemiseen, toisin sanoen paneskeluun.
kiitos päivän nauruista :D
No eihän se viikko mökillä tarkoita, että olis pakko just siellä mökillä kököttää, että jos siellä nyt jokusen kymmenen-sadan kilsan säteellä on jotain muutakin ja auto on käytössä, niin voihan sitä välillä poistua mökiltä sinne muualle, vaikka patikoimaan tai ravintolaan tai mitä kukakin nyt tykkää tehdä.
Olen luontoihminen, mutta sen verran levoton, että viikko tuollaisessa mökissä kuulostaa kamalalta, vaikkei tarvisi edes jännätä, että kestääkö toista ihmistä.
Ruokia voi säilyttää järvessä tai kaivossa jos sellainen on. Ihmiset ovat nykyään avuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Ruokia voi säilyttää järvessä tai kaivossa jos sellainen on. Ihmiset ovat nykyään avuttomia.
Joo-o. Meidän järvessä on veden lämpötila nyt +28 astetta. En lähtis kokeileen säilyvyyttä.
Onkos teillä muutenkaan muuta yhteistä kun miehen rahat ❓
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lähdössä jos sua ei kiinnosta erämökki? Kai olette keskustelleet ennen varausta?
Mökki ihan ok, olen erämökeissä yöpynyt ennenkin. Lähinnä mietityttää, tuleeko viikosta taukoamaton riitely.
Mutta kai tässä on pysähtyminen ja asioiden puiminen yhdessä se idea hällä. ap
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö siellä uimaan?
Ei pääse kun uimahalli kaukana. Järveen en menisi kun kalat pissanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Meidän järvessä on veden lämpötila nyt +28 astetta. En lähtis kokeileen säilyvyyttä.
Pintavesi, sukellapas syvälle, voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Onkos teillä muutenkaan muuta yhteistä kun miehen rahat ❓
No ei, sellaista se on elämä miljonäärin kanssa. On minua 30 vuotta vanhempikin. ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa juoda viikon kaljaa mökillä eikä käsitä, mitä vedettömyys tarkoittaa.
En lähtisi.
Sun mies?
Kaasujääkappi on ihan toimiva ratkaisu. Varakaasupullo mukaa, mutta kestänee viikon ylikin yksi pullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö siellä uimaan?
Kalat ei pissaa sen enempää kuin linnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö siellä uimaan?
Kalat ei pissaa sen enempää kuin linnutkaan.
Linnut kakkaa kiville ja vesi huuhtoo. Nyt ikävä helteillä kun uimahallit kiinni. Ei pääse edes uimaan.
Ei ongelmaa. Jos vesi ei juokse, niin ukko juoksee ja paljon palvellakseen minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa. Jos vesi ei juokse, niin ukko juoksee ja paljon palvellakseen minua.
Meillä on siis niin päin, että mies on paljasjalkainen kaupunkilainen ja itse olen maalla lapsuuteni viettänyt niin ei sillä tavalla ole ongelma. Yllätyin tästä kyllä ja olen hämmentynyt vähän , kun selkeästi nyt yrittää korjata asioita. Muutenkin ehdottanut yhteisiä juttuja viime aikoina ja ollaan käyty jopa kävelyillä kahdestaan
Minusta tuo kuulostaa ihanalle. Asuisinpa Suomessa, niin pääsisi mökkeilemään muuallekin kuin joihinkin hemmetin mökkikyliin, missä viereinen mökki on n. viiden metrin päässä. Sähkön ehkä toivoisin tuollaiseen paikkaan, mutta muuten kuulostaa loistavalta, varsinkin kun on järvi/oma ranta/laituri just siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Parisuhteessa ei ongelmia, mutta mökki ilman kylmäsäilytystilaa, ilman vettä, ilman sähköä ja hyyskä aiheuttaa erittäin isoja ongelmia.
-ohis
Telttaretkimuonat ja trangia mukaan.
Esim. Hernekeitto, purkkilihaa, soijarouheita, porkkanaa, perunaa, suolakeksejä, leipää, uht-maitoa, trippejä/mehua, jne. Onnistuu kyllä kokata.
Miten tästä saa sellaisen tunnelman, että suuri osa palstalaisista ketjussa ajattelee seuraavanlaisesti:
Jos ei ole koko ajan arkinen kiire, ja joutuu pysähtymään: Joutuu puhumaan, sitten tulee riita ja ero.
Jos ei ole puhelin nenän edessä jottei toista tarvitse huomioida koko ajan: Joutuu olemaan sosiaalinen puolisolleen, ja ehdottomasti tulee riita ja ero
Jos ei ole kotona jossa voi viettää parisuhdetta yksin eri huoneessa ovi kiinni kuin kumppani: Apina puree metsässä, tulee riita ja ero
Jos ei ole juoksevaa vettä: Miehen tulee järjestää asia, hophop (kuten tasa-arvotaistelunne määrittelee), mutta tulee silti riita ja ero
Jos ei pääse VIIKON mök´kireissulta lähimpään kaupunkiin ravintolaan: Tulee nälkäkuolema (ja varmaan somepaniikki kun ei voi kuvata annosta) , ja sen jälkeen riita ja ero. Ja seuraajat vähenee. Joka on kuin ero
Suoraan verrannollinen siihen kuinka vähän parisuhdehaluja järkevillä miehillä on, kun näitä ketjuja lukee.
Mistä sinä sen tiedät mitä se haluaa siellä tehdä?