Miehen loistoidea : askeettinen mökki yksinäisellä paikalla viikoksi. Ei juoksevaa vettä
kaasuhella, ei jääkaappia. Ranta onneksi on ja laituri. Kaukana maailmasta ilman nettiä. Mukana paljon kirjoja ja lehtiä.
Mietin tässä, kuinkahan käy. Kestetäänkö toisiamme samassa pienessä tilassa viikko, kun niitä ongelmia on parisuhteessa vaikka muillekin jakaa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi sentään yrittää tehdä jotain kongreettista niiden ongelmien eteen. Sinä arvostelet ja valitat hänen hyvyydestään av:lla.
Kasva aikuiseksi ja yritä edes.
Usko tai älä, mutta olen yrittänyt. ap
Onneksi sinne ei ole pakko mennä. Jää kotiin.
Muuten kuulostaa kivalta paitsi jääkaapittomuus.
Mitä syötte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Parisuhteessa ei ongelmia, mutta mökki ilman kylmäsäilytystilaa, ilman vettä, ilman sähköä ja hyyskä aiheuttaa erittäin isoja ongelmia.
-ohis
No silloin ei tilanteen pitäisi aiheuttaa parisuhteellekaan mitään, kunhan muistaa että jos tilanteen koet ongelmaksi, on se sinun ongelmasi, ei parisuhteen.
En lähtis minäkään.
Varsinkin jos on muutenkin suhteessa ongelmia, en luottaisi siihen etteikö menisi hermot ja kärjistyisi riiitelyksi kun tulee lisästressiä ihan kaikesta.
Mies ei ole tosiaan loppuun asti ajatellut käytännön asioita kuten nukkumisen tukaluus, ruuan laiton vaikeus ja juominen + peseytyminen.
Mutta kuulostaa siltä että teille tekisi hyvää pieni hermoloma toisistanne. Miksi mies ei lähtisi yksinään jos tykkäisi tuosta?
Veikkaan, et se joko palaisi kahden päivän kuluttua tai sitten ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Parisuhteessa ei ongelmia, mutta mökki ilman kylmäsäilytystilaa, ilman vettä, ilman sähköä ja hyyskä aiheuttaa erittäin isoja ongelmia.
-ohisNo silloin ei tilanteen pitäisi aiheuttaa parisuhteellekaan mitään, kunhan muistaa että jos tilanteen koet ongelmaksi, on se sinun ongelmasi, ei parisuhteen.
Viikko noissa olosuhteissaa aiheuttaa helposti parisuhdeongelmia. Niinpä meillä ei yllärivarata mökkejä noilla spekseillä.
Miksiköhän siellä ei ole kaasujääkaappia. Ruokapuoli mietityttäisi.
Mikä ongelma tossa nyt on!? Oltiin kolmen lapsen kanssa 3 viikkoa samanlaisessa mökissä kesäkuussa. Tosin meillä oli myös kaasujääkaappi, mutta viikon nyt tulee toimeen kuivaruuillakin. Nythän teillä on mahdollisuus keskittyä vain toisiinne!
Kuulostaisi hyvältä minulle.
Olisi kiva oleilla viikko metsämökissä kaukana kaikesta.
Kuulostaa kamalalta. En lähtisi edes kirveellä uhattuna. Odottaakohan mies että sinä teet kaikki työt ja ilman vettä ja jääkaappia taiot ruokia? Onko pihi ja siksi varasi tuollaisen mökin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei ole lapsia, niin mikä ongelma tuossa on? Mä olen ollut monesti lasten kanssa mökillä, jossa on kyllä sähköt mutta ei vettä eli vesikannut otetaan mukaan plus ulkovessa.
Missä säilytät ruokaa, kun ei ole jääkaappia. Jos nimittäin haluaa syödä jotain muutakin kuin säilykkeitä.
Meillä on jääkaappi ja sähköt. Ei ole juoksevaa vettä ja on ulkovessa.
En minäkään keksi millään voisiko mökillä tehdä muuta kun surffailla netissä tai lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei ole lapsia, niin mikä ongelma tuossa on? Mä olen ollut monesti lasten kanssa mökillä, jossa on kyllä sähköt mutta ei vettä eli vesikannut otetaan mukaan plus ulkovessa.
Missä säilytät ruokaa, kun ei ole jääkaappia. Jos nimittäin haluaa syödä jotain muutakin kuin säilykkeitä.
Säilykkeet ja kuivamuona ja kestomaito ihan ok. Perinteinen jääkaappi maalla muinoin oli kaivo. Maakellarikin oli. Ja perinteisesti vesi on kesälläkin kylmää niin ritiläkorissa voi upottaa järveen viileään kaikenlaista tiiviissä astioissa olevaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Aikooko se hankkiutua eroon susta siellä?
En tykkäisi. Minusta mökillä pitää olla sähköt, että saa edes ladattua puhelinta tai valot päälle, jos onkin yhtäkkiä pimeää, vaikka jonkun ison sadekuuron yllättäessä. En tykkäisi jääkaapittomuudestakaan. Vesijohtoa ei tarvita, ja ulkohuussi ei haittaa, eikä mikään korpi, mutta ihan niin askeettinen en ole, että ilman jääkaappia viitsisin viikon olla.
Miksi olet lähdössä jos sua ei kiinnosta erämökki? Kai olette keskustelleet ennen varausta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta. En lähtisi edes kirveellä uhattuna. Odottaakohan mies että sinä teet kaikki työt ja ilman vettä ja jääkaappia taiot ruokia? Onko pihi ja siksi varasi tuollaisen mökin?
W..un idiootti. Onko Suomen järvet jo kuivuneet. Yleensä rannasta alkaa järvi ja järvessä on vettä.
No saa sitä ihmetellä että parisuhteessa on ongelmia enempi kuin tarpeeksi kun on lyöttäytynyt yhteen itselle ihan vääränlaisen miehen kanssa..
Assburger kirjoitti:
Kuulostaisi hyvältä minulle.
Olisi kiva oleilla viikko metsämökissä kaukana kaikesta.
Mä voisin asua pysyvästi..
Ei pääse pois? Miten sinne sitten pääsee?