Miehen loistoidea : askeettinen mökki yksinäisellä paikalla viikoksi. Ei juoksevaa vettä
kaasuhella, ei jääkaappia. Ranta onneksi on ja laituri. Kaukana maailmasta ilman nettiä. Mukana paljon kirjoja ja lehtiä.
Mietin tässä, kuinkahan käy. Kestetäänkö toisiamme samassa pienessä tilassa viikko, kun niitä ongelmia on parisuhteessa vaikka muillekin jakaa?
Kommentit (74)
Minä menisin. 80-luvulla meidän perhe vietti aina kesäisin viikon tuollaisella vuokramökillä metsän keskellä, järven rannalla. Vesi haettiin läheisestä kaivosta. Sähköä ei ollut, vaan siellä oli kaasuliesi.
Sitä en muista, tulimmeko todella toimeen ilman jääkaappia. Joko siellä oli kaasulla toimiva jääkaappi tai sitten joku maakellari riitti pitämään kylminä voit ja maidot yms. Olin siis lapsi silloin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Varmasti jotain takaajatuksia. Yöllä käy hukuttamassa sinut.
Tosi hyvä juttu, nyt pääsette testaamaan jatkuuko suhteenne vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jotain takaajatuksia. Yöllä käy hukuttamassa sinut.
Salaisuus pinnan alla 😱😱
Riippuu paikasta. Kaunis maisema, omaa rauhaa, hyvä ranta ja hyvälaatuinen järvivesi, soutuvene ja sauna jos löytyy niin menisin. Varmaan tekisi hyvää suhteelle.
Olen ollutkin melkein kuukauden koko perheen kanssa sähköttömällä mökillä kun lapset olivat pieniä. Tykkään kantaa järvestä vettä saunaan, se on hyvää kuntoilua, samoin saunapuiden tekeminen.
Kukin tyylillään, ite en lähtis noihin puitteisiin kenenkään kanssa.
Itse en lähtisi, kun minulla on epäsäännöllinen kuukautiskierto enkä koskaan tiedä etukäteen milloin menkat alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Parisuhteessa ei ongelmia, mutta mökki ilman kylmäsäilytystilaa, ilman vettä, ilman sähköä ja hyyskä aiheuttaa erittäin isoja ongelmia.
-ohis
Meillä tuollainen mökki. Ruokahuolto on se hankalin juttu.
En nyt loistoideasta tiedä. Olemme aina ottaneet tasokkaita mökkejä, paitsi kerran. Joku vuosi sitten, kun ei heinäkuussa saatu tasokasta, otettiin ei-tasokas mökki, ei juoksevaa vettä, pieni ja idyllinen, kerros-sänky, sauna oli, pienen pieni hella, jukra, miten kivaa meillä oli, mies ja minä kahdestaan, ai että, kun sai palata kivikauteen, miten jännä kokemus, vedet kannettiin sisälle, huussi 100 m päässä, yksi sähkölamppu, kyntyilöitä. Oli tosi kivaa meillä, ai että. Sanon miehelleni vieläkin, että pitäiskö vaihteeks ottaa mökki ei-mukavuuksin ja muistella menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Säälin sinua ja sinun säälittävä kommenttia. Tiedän, olet yksinäinen baska ja olet kateellinen jopa naapurin kakaran tikkarista. Häivy!
Vierailija kirjoitti:
Ah, miesystävän kanssa rakasteltaisiin koko viikko, saunottaisiin, kokkailtaisiin ruokia, nautittaisiin toisistamme
"Rakasteltaisiin" :DD
Muijat aina loukkaantuvat jos käyttää jotain muuta sanaa letun lypsämisestä.
Ollaan ihan aikuisia ihmisiä ja paetaan vaikeuksia kumpikin ja molemmat tajuaa sen kyllä. Tämä on mieheltä selkeä oikea konkreettinen toimenpide asioiden muuttamiseksi ja arvostan sitä . Tuntee minut ja tietää millaisista asioista tykkään. Ensimmäinen yhteinen reissumme oli ihan vastaavanlainen ja siitä on aikaa. -ap