Miehen loistoidea : askeettinen mökki yksinäisellä paikalla viikoksi. Ei juoksevaa vettä
kaasuhella, ei jääkaappia. Ranta onneksi on ja laituri. Kaukana maailmasta ilman nettiä. Mukana paljon kirjoja ja lehtiä.
Mietin tässä, kuinkahan käy. Kestetäänkö toisiamme samassa pienessä tilassa viikko, kun niitä ongelmia on parisuhteessa vaikka muillekin jakaa?
Kommentit (74)
Nythän voitte keskittyä siihen olennaiseen eli parisuhteen pelastavien kakaroiden tekemiseen, toisin sanoen paneskeluun.
Ihana idea, ihana mies! Just mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuollaisessa on vuokra?
suunnilleen 300 . ap
Miehesi sentään yrittää tehdä jotain kongreettista niiden ongelmien eteen. Sinä arvostelet ja valitat hänen hyvyydestään av:lla.
Kasva aikuiseksi ja yritä edes.
Saattaa ongelmat ratketa lopullisesti. Jos parisuhde vetelee viimesiään, sillon lähdetään yleensä lomalle ja sen jälkeen erotaan.
Ah, miesystävän kanssa rakasteltaisiin koko viikko, saunottaisiin, kokkailtaisiin ruokia, nautittaisiin toisistamme
Kenen idea että sinne pitää lähteä yhdessä?
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Aika kelju temppu, etenkin näillä helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen
Mun puolesta saisi mennä yksin.
No, jos ei ole lapsia, niin mikä ongelma tuossa on? Mä olen ollut monesti lasten kanssa mökillä, jossa on kyllä sähköt mutta ei vettä eli vesikannut otetaan mukaan plus ulkovessa.
Mies haluaa juoda viikon kaljaa mökillä eikä käsitä, mitä vedettömyys tarkoittaa.
En lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa ongelmat ratketa lopullisesti. Jos parisuhde vetelee viimesiään, sillon lähdetään yleensä lomalle ja sen jälkeen erotaan.
Tuolta ei pääse kumpikaan karkuun eikä ole väliovea paukautettavaksi kiinni. ap
Näillä keleillä voi olla hermot koetuksella. Jos ei ole sähköä, ei saa edes mitään tuuletinta mukaan. Mökin lämpötila voi nousta jopa 40 asteeseen, eikä sitä pääse karkuun mihinkään.
En lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parisuhde kestä viikon lomaa kahdestaan, on se joka tapauksessa loppumassa, oli juoksevaa vettä tai ei.
Parisuhteessa ei ongelmia, mutta mökki ilman kylmäsäilytystilaa, ilman vettä, ilman sähköä ja hyyskä aiheuttaa erittäin isoja ongelmia.
-ohis
Aikooko se hankkiutua eroon susta siellä?
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei ole lapsia, niin mikä ongelma tuossa on? Mä olen ollut monesti lasten kanssa mökillä, jossa on kyllä sähköt mutta ei vettä eli vesikannut otetaan mukaan plus ulkovessa.
Missä säilytät ruokaa, kun ei ole jääkaappia. Jos nimittäin haluaa syödä jotain muutakin kuin säilykkeitä.
Kuulostaa ihanalta, mä voin kyllä lähteä miehesi seuraksi jos et sinä halua :)
Paljonko tuollaisessa on vuokra?