Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka hämmästyy vähän väliä muiden ihmisten tyhmyydestä?

Vierailija
02.10.2023 |

En oikein tiedä mitä ympärilläni tapahtuu, mutta vuosi vuodelta tunnen enemmän ja enemmän eläväni kuin jotain absurdia hidastettua filmiä, jossa todistan kuinka ihmiset tekevät typeriä juttuja, toimivat itseään vastaan, rikkovat muita ihmisiä (myös omia lapsiaan) jne. Itse seuraan ja ihmettelen eivätkö ihmiset todella ymmärrä tekojensa seurauksia? Miksi eivät ymmärrä? Ovatko tyhmiä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kyllä, nykyään en enää ihmettele mitään.

Vierailija
2/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä omastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osaat olla noin zen kaiken sen suhteen mitä ympärillä tapahtuu?

Vierailija
4/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään tyhmyydestä, vaan älyllisestä laiskuudesta. Omaksutaan vain yksi näkökulma ja tämä on ainut ja oikea, kaikki muu on väärin.

Vierailija
5/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yksinkertaisesti ei vaan kiinnosta. Jos se ei liity minuun tai ei kuulu minulle, antaa olla.

- eri

Vierailija
6/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tai hyvin itsekeskeisiä - minä ja vain minä olen tärkeä..

ja tähän liittyen käsittämätöntä on miten ihmiset uskovat esimerkiksi valtamedian yksipuolista propagandaa...

Vierailija
7/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun turhautuu, ilman tulosta, niin ei vaan enää jaksa.

-eri

Vierailija
8/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään tyhmyydestä, vaan älyllisestä laiskuudesta. Omaksutaan vain yksi näkökulma ja tämä on ainut ja oikea, kaikki muu on väärin.

Muita lampaiksi haukkuvat menevät omaan ansaansa.

Juu, kyllä MINÄ osaan ajatella itse (* ja perustelut ovat jotain, melkeinpä kulttiin verrattavia)🤯

Vierailija
9/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan se joillakin alkoholista, tv, tupakka, työkiire tai stressi, puhelinhypnoosi, piikit? Palstalla saa ihmetellä.

Vierailija
10/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nähnyt "kaiken" ja tottunut, enkä enää jaksa ihmetellä. No, joskus kun kuulee jonkun viisaan puhuvan niin sitä ihmettelen, tyhmyys on nykyään oletusarvo.

Vierailija
11/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Ja olen törmännyt osaamattomuuteen jo pari kertaa tässä kuussa. Kysyn asikdplvelijalta hänen omaan osaamislueeseen liittyvän kysymyksen ja sanotaan: Hyvä kysymys! En vain tiedä vastausta:D

Eräs opistosihteeri ei osanut yhteenkään opiskeluun liittyvään kysymykseen vastata vaan ohjasi vararehtorin paikalle. Kysyin kouluruokailun maksuttomuudesta, HSL opiskelijalipusta (mitä todistuksia koululta tarvitaan että todistan olevani päätoiminen opiskelija) ym.

Oppisopimuksella opiskeleminen, miten ilmoitan siitä koululle?

Vierailija
12/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ovat tai hyvin itsekeskeisiä - minä ja vain minä olen tärkeä..

ja tähän liittyen käsittämätöntä on miten ihmiset uskovat esimerkiksi valtamedian yksipuolista propagandaa...

Ja salaliittoihin uskovat ovatkin niin muita ajattelevia, että...

Ei, olette jääneet jostain paitsi jota hörhöt käyttävät hyväkseen.

Heikkouttanne käytetään.

Vierailija
13/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä hämmästyn ihmisten tyhmyydestä ja pahuudesta. Tuntuu kuin eläisin jossain surkeassa selviytymispelisimulaatiossa npc:iden keskellä.

Vierailija
14/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität väittää, että tieto ja mutu ovat "eri näkökulmia" ja että mutu on tiedon väärti, oot tollero.

Vierailija
15/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää koko ajan miten tyhmä olen, ja toisaalta ihmetyttää miten vanhempieni geeneillä ja "kasvatuksella" tuli jotain näinkin fiksua.

Vierailija
16/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain puoluetoimistolta tuleva tieto on totta. Kaikki muu on valeuutisointia.

Vierailija
17/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä hämmästyn ihmisten tyhmyydestä ja pahuudesta. Tuntuu kuin eläisin jossain surkeassa selviytymispelisimulaatiossa npc:iden keskellä.

Todennäköisemmin olet itse neuroepätyypillinen ja/tai persoonallisuushäiriöinen. Ehkä psykoottisuuteen taipuvainen. Ehkä narsisti.

Vierailija
18/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. En edes tiedä mistä aloittaa ja parempi olla hiljaa jottei keskustelua poisteta.

Vierailija
19/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää koko ajan miten tyhmä olen, ja toisaalta ihmetyttää miten vanhempieni geeneillä ja "kasvatuksella" tuli jotain näinkin fiksua.

Fiksuna, mutta rajallisuutensa tuntevana ihmisenä, arvostan suuresti, että tiedostat oman rajallisuutesi. Tyhmät ja kaikkitietävät ihmiset ovat sietämättömiä.

Vierailija
20/54 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ja olen törmännyt osaamattomuuteen jo pari kertaa tässä kuussa. Kysyn asikdplvelijalta hänen omaan osaamislueeseen liittyvän kysymyksen ja sanotaan: Hyvä kysymys! En vain tiedä vastausta:D

Eräs opistosihteeri ei osanut yhteenkään opiskeluun liittyvään kysymykseen vastata vaan ohjasi vararehtorin paikalle. Kysyin kouluruokailun maksuttomuudesta, HSL opiskelijalipusta (mitä todistuksia koululta tarvitaan että todistan olevani päätoiminen opiskelija) ym.

Oppisopimuksella opiskeleminen, miten ilmoitan siitä koululle?

Ei kannata opiskella hommia kunnolla, kun ne on jotain pätkätöitä kumminkin. Huomenna ei töitä ehkä enää ole.