Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön todella paljon, mutta paino ei nouse (alipaino-ongelma)

Vierailija
18.07.2014 |

Aamupala: vihreä omena & mustaa kahvia 

Lounas: kanasalaatti

Välipala: omena, 8 mansikkaa, 12 viinirypälettä

Päivällinen: 165g possun ulkofilettä, 2 tomaattia, 10 viinirypälettä, 100g raejuustoa

Iltapala: vihreää teetä

päivällisen kohdalla tekee jo todella tiukkaa :( apuja?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan ei oo nyt mitään hiilaripitoista ruokavaliossa, sillä jos jos jollain saat painoa jos oikeasti haluat.

Eli leipää, riisiä, pastaa, perunaa.. syöt kyllä terveellisesti, mutta jos et jaksa enempää puputtaa tuota omaa diettiäsi niin tarvitset energia pitoisempaa ruokaa. Heikosti syövän lapsen lapsen ruuasta yritän tehdä yleensä mahdollisimman tuhtia, eli voita, öljyä ja täyttäviä ruokia.

Vierailija
2/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:49"]

Sullahan ei oo nyt mitään hiilaripitoista ruokavaliossa, sillä jos jos jollain saat painoa jos oikeasti haluat.

Eli leipää, riisiä, pastaa, perunaa.. syöt kyllä terveellisesti, mutta jos et jaksa enempää puputtaa tuota omaa diettiäsi niin tarvitset energia pitoisempaa ruokaa. Heikosti syövän lapsen lapsen ruuasta yritän tehdä yleensä mahdollisimman tuhtia, eli voita, öljyä ja täyttäviä ruokia.

[/quote]

Jotenkin "pelkään" hiilareita, vaikka hyviä ovatkin. Olen kuitenkin kyllästynyt tietynlaiseen voimattomuuteen ja kokoaikaiseen kylmyydentunteeseen. Tiedän että jotain on pakko tehdä. Jospa huomenna vaikka söisin spagettia ja jauhelihakastiketta..

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti toi marjojen laskeminen, kuka oikeesti laskee ne? t. laiha

Vierailija
4/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Jotenkin "pelkään" hiilareita, vaikka hyviä ovatkin. Olen kuitenkin kyllästynyt tietynlaiseen voimattomuuteen ja kokoaikaiseen kylmyydentunteeseen. Tiedän että jotain on pakko tehdä. Jospa huomenna vaikka söisin spagettia ja jauhelihakastiketta..

T. Ap

[/quote]

Eli suhteesi ruokaan on neuroottinen. Miksi vingut alipainostasi, jos kuitenkaan et halua syödä hiilareita. Pelkäät niitä. Nehän lihottaa. Niin ja olis yksi kysymys: pituutesi, painosi ja ikäsi?

Vierailija
5/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:49"]

[/quote]

T. Ap

[/quote]

Eli suhteesi ruokaan on neuroottinen. Miksi vingut alipainostasi, jos kuitenkaan et halua syödä hiilareita. Pelkäät niitä. Nehän lihottaa. Niin ja olis yksi kysymys: pituutesi, painosi ja ikäsi?

[/quote]

170cm/41-43kg & 24v

T. Ap

Vierailija
6/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä jos olet ajatellut koittaa voittavasi pelkosi ja huomenna syöt hiilareita :) jos oikeasti haluat painoa lisää niin sillä se hoituu.

Vierailija
7/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokiin reippaasti öljyä, alat syömään siemeniä, kunnolla hyviä hiilareita ja älä unohda herkkuja :) miten olisi juustot? Paljon energiaa ja helppoja syödä esim salaatissa. Ja kannattaa juoda maitoa, kaloreita tulee helposti :)

Vierailija
8/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:22"]

[/quote]

T. Ap

[/quote]

[/quote]

170cm/41-43kg & 24v

T. Ap

[/quote]

Okei. Olet joko provo tai erittäin vaikeasti alipainoinen anorektikko, jonka pitäisi olla lääkärin valvonnassa. BMI on alle 15.

Vierailija
9/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:22"]

[/quote]

Olen ollut lääkärin tarkkailussa, mutta paino on päässyt taas putoamaan.

T. Ap

T. Ap

[/quote]

[/quote]

170cm/41-43kg & 24v

T. Ap

[/quote]

Okei. Olet joko provo tai erittäin vaikeasti alipainoinen anorektikko, jonka pitäisi olla lääkärin valvonnassa. BMI on alle 15.

[/quote]

Vierailija
10/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii syödä kunnon aamupala, yksi omena ei oo mitään. Lisää ruokavalioon esim. kananmunaa 1-2kpl päivässä ja hyviä rasvoja eli kalan(maksa)öljyä, kookosöljyä, oliiviöljyä ja voita. Ei mitään teollisia margariineja tai kevyt höttöä! Kokeile lisätä vielä kunnon iltapala noin tunti-kaksi ennen nukkumaan menoa. Vaikka tonnikala-salaatti tai hedelmä-salaatti jos et saa muuta syötyä. Mä kyllä osaan samaistua sun ongelmaan. Oon itse 49kg ja yritän lihottaa ja syön TOSI paljon enemmän kuin sä mutta paino ei siltikään meinaa nousta! :(

Vierailija
11/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:47"]

Kantsii syödä kunnon aamupala, yksi omena ei oo mitään. Lisää ruokavalioon esim. kananmunaa 1-2kpl päivässä ja hyviä rasvoja eli kalan(maksa)öljyä, kookosöljyä, oliiviöljyä ja voita. Ei mitään teollisia margariineja tai kevyt höttöä! Kokeile lisätä vielä kunnon iltapala noin tunti-kaksi ennen nukkumaan menoa. Vaikka tonnikala-salaatti tai hedelmä-salaatti jos et saa muuta syötyä. Mä kyllä osaan samaistua sun ongelmaan. Oon itse 49kg ja yritän lihottaa ja syön TOSI paljon enemmän kuin sä mutta paino ei siltikään meinaa nousta! :(

[/quote]

Tsemppiä sinullekin! :) 

T. Ap

Vierailija
12/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kirjoittamaan, että onko imeytymishäiriö ja hormonihäiriöt tarkistettu, mutta nyt kuulostaa siltä, että sinulla on anoreksia. Mene lääkäriin.

Vierailija
13/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri kolme lihapiirakkaa. Nyt makaan ja tunnen miten perse levii ja naama turpoo. Kokeile samaa?

Vierailija
14/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pähkinöitä. Terveellisiä ja perhanan paljon kaloreita.

Vierailija
15/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:04"]

Syö pähkinöitä. Terveellisiä ja perhanan paljon kaloreita.

[/quote]

Olen allerginen :/

t. Ap

Vierailija
16/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljonko painat ja kuinka pitkä olet? Liikutko paljon? Syötkö säännöllisesti?

Itse olen 21v ja viimeiset 6 vuotta ollut mitoissa 166cm ja kokoajan 45kg. Paino tippuu jos kuntoilen mutta kestää kuukausia saada ne hävinneet kilot takaisin. Koskaan en ole enempää painanut. Syön kuitenkin paljon enemmän kuin sinä, liikun vähän koska pelkään painon tippuvan ja syön säännöllisesti. Joku keksii varmaan tähänkin sanoa ettei kukaan voi olla laiha ja syödä niin paljon kuin haluaa jos ei kuluta yhtään. Meillä laihuus ollut suvussa aina paria poikkeusta lukuun ottamatta. Naiset ovat sitten normaalipainoisiksi tulleet vasta synnytyksen jälkeen.

Eli noi sun mitat nyt vähän ratkaisee asiaa että onko syytä huolestua vai ei.

Vierailija
17/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää hiilareita ruokavalioon? esim. aamulla puuro?

Vierailija
18/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:06"]

Niin paljonko painat ja kuinka pitkä olet? Liikutko paljon? Syötkö säännöllisesti?

Itse olen 21v ja viimeiset 6 vuotta ollut mitoissa 166cm ja kokoajan 45kg. Paino tippuu jos kuntoilen mutta kestää kuukausia saada ne hävinneet kilot takaisin. Koskaan en ole enempää painanut. Syön kuitenkin paljon enemmän kuin sinä, liikun vähän koska pelkään painon tippuvan ja syön säännöllisesti. Joku keksii varmaan tähänkin sanoa ettei kukaan voi olla laiha ja syödä niin paljon kuin haluaa jos ei kuluta yhtään. Meillä laihuus ollut suvussa aina paria poikkeusta lukuun ottamatta. Naiset ovat sitten normaalipainoisiksi tulleet vasta synnytyksen jälkeen.

Eli noi sun mitat nyt vähän ratkaisee asiaa että onko syytä huolestua vai ei.

[/quote]

170cm/41-43kg 

Vien koiran 4 kertaa päivässä lenkille (3x2km & 1x8km) en juokse, kävelen. Koira on paimenkoira ja tarvitsee paljon liikuntaa. Syön säännöllisesti. 

T. Ap

Vierailija
19/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka kehtaat sikailla ja syödä noin paljon?

Vierailija
20/36 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuro maitoon tehtynä + rypsiöljyä. Lounaalla salaatin sekaan vaikka fetaa/muuta juustoa, erilaisia siemeniä. Sit jotain öljykastikehässäkkää päälle.

Välipalalle hedelmän lisäksi kourallinen pähkinöitä.

Syö illalla jotain proteiinipitoista, vaikka rahka tai pari munaa.

Unoha tuo marjojen laskeminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä