Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestätte sitä, että miehellänne on lapsi toisen kanssa?

Vierailija
18.07.2014 |

Olen miettinyt tätä useasti.

Itse en onneksi ole sellaisessa tilanteessa, mutta tuntuu, että minun olisi mahdotonta sietää sitä, että mieheni olisi tehnyt lapsen toisen naisen kanssa. Siis etenkin jos minulla itselläni ei olisi lapsia. 

Itsekästähän tällainen ajattelu varmasti on, mutta eikö muka muilla ole tällaisia ajatuksia? Onko teillä äitipuolilla oikeasti niin epäitsekäs ajattelutapa, että voitte rakastaa miehenne lasta, joka on seurausta seksistä edellisen naisen kanssa? Eikö se ajatus häiritse teitä todella yhtään, että lapsessa on puolet miehen exää? Minusta se olisi todella kummallista.

Haluan kuulla ajatuksianne ja tuntemuksianne!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä jolla on entuudestaan lapsia. Itselläni ei ole, eikä luultavasti myöskään tule olemaan jälkikasvua. En oikein pidä lapsista, varsinkaan vieraista tenavista. En todellakaan usko, että sopeutuisin siihen, että minun kotiini tulisi tietyin ajoin minulle outo lapsi, ja minun pitäisi järjestellä elämääni sen mukaan. Lisäksi Ex roikkuisi kuvioissa. Elatusmaksut. Lomat.. No way. Kyllä, olen itsekeskeinen ja tiedostan sen. Siksi en voisi ottaa miestä, jolla on jo lapsi tai useampi.

Vierailija
42/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsellinen" mies on yhtä ällöttävä kuin käytetty kortsu. 

Vierailija
44/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saimme miehen entisen suhteen lapsen häädettyä elämästämme! Nyt olemme yhteisen lapsen kanssa onnellinen perhe.

Vierailija
46/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mutta yh-äitien on pakko kelvata miehille, muuten miehet ovat sikoja.

Vierailija
47/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole missään vaiheessa haitannut, että miehellä on ennestään lapsia ja hän viettää aikaansa heidän kanssaan. Oikein mukavia lapsia ovat. Meillä on yksi yhteinen lapsi, ja minusta on tosi kiva, että hänellä on nuo isosisaret ja he ovat läheisiä. Toki oma lapseni on minulle rakkaampi kuin miehen lapset, mutta kohtelen kaikkia tasaveroisesti. En halua miehen lapsille pahaa mieltä siitä, että mies tai minä suosisimme meidän yhteistä lasta. 

En ymmärrä oikein tuota, että se häiritsee kun miehen lapsissa on puolet miehen exää? Toki puolet geeneistä on häneltä, mutta lapset ovat silti eri ihmisiä kuin exä ja heihin tulee suhtautua omina persooniaan eikä jonkun jälkeläisinä. Sama asia jos joku ei tykkäisi minusta koska olen äitini tytär. Eihän siinä olen mitään järkeä, olen eri ihminen kuin äitini.

Vierailija
48/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset ovat yksilöitä, eivät äitinsä jatke. Pidän näistä lapsista siksi, että he ovat juuri he. En minä heitä katsellessani heidän äitiään mieti.

Vierailija
49/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottais käytettyä miestä. Muuta kuin harmia.

Vierailija
50/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille teet jos rakastut mieheen, jolla on lapsia? Ja komppaan useaa aiempaa, lapsista ei mitään ongelmaa, mutta eksä on yksi perse. 

Vierailija
51/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin vain miehen, jonka vaimo on saanut sen jumalan kanssa. Joosef kelpaisi!