skyr-rahkat
Ostatteko? Olen hulluna skyr-veriappelsiiniin. Hinta vain on korkea.
Kommentit (28)
Se ei ole mitään verrattuna paikan päällä syötyyn skyriin, siis Islannissa oikeaan aitoon skyriin.
Hyvää on, mutta makeutusaineen ja sokerin takia jää kauppaan...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:39"]Se ei ole mitään verrattuna paikan päällä syötyyn skyriin, siis Islannissa oikeaan aitoon skyriin.
[/quote]
Uskon mutta Islannin matkat niin kalliita että on tyydyttävä näihin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:42"]Hyvää on, mutta makeutusaineen ja sokerin takia jää kauppaan...
[/quote]
osa makeutettu sokerilla. Mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:42"]Hyvää on, mutta makeutusaineen ja sokerin takia jää kauppaan...
[/quote]
osa makeutettu sokerilla. Mielestäni.
[/quote]
Ja ne loput makeutusaineella.
On maustamatontakin skyr-rahkaa myytävänä.
Hyi v***u mitä paskaa. Ostakaa mieluummin kotimaista maustamatonta jogurttia, maitorahkaa ja viiliä. Niihin voi sitten lisäillä vaikka mansikoita ja verigreippiä makunsa mukaan. Ps. maustamatonta jogurttia ja maitorahkaa voi sekoittaa -> tulee hyvää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:47"]Hyi v***u mitä paskaa. Ostakaa mieluummin kotimaista maustamatonta jogurttia, maitorahkaa ja viiliä. Niihin voi sitten lisäillä vaikka mansikoita ja verigreippiä makunsa mukaan. Ps. maustamatonta jogurttia ja maitorahkaa voi sekoittaa -> tulee hyvää.
[/quote]
jep. Näitäkin käytän. Ap
Joo, sokeria en syö ja se sokeriton versio oli makeutettu aspartaamilla. Ei kiitos.
Vähän aiheen vierestä, mutta miksi steviaa käytetään niin vähän makeutusaineena? Melkein aina, kun jonkin väitetään olevan stevialla makeutettu, steviaa onkin käytetty vain pieni osa ja loput on sokeria. Missä järki?
Jotain stevia-suklaata ja jätskiä olen löytänyt, mutta niihinkin on lisätty jotain maltitolia tms.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:48"]Joo, sokeria en syö ja se sokeriton versio oli makeutettu aspartaamilla. Ei kiitos.
Vähän aiheen vierestä, mutta miksi steviaa käytetään niin vähän makeutusaineena? Melkein aina, kun jonkin väitetään olevan stevialla makeutettu, steviaa onkin käytetty vain pieni osa ja loput on sokeria. Missä järki?
Jotain stevia-suklaata ja jätskiä olen löytänyt, mutta niihinkin on lisätty jotain maltitolia tms.
[/quote]
mitä vikaa on aspartaamissa pienissä määrin?
Pari kertaa olen maistanut, eikä ollut mitään erikoista. Lidlin maustamaton maitorahka on paljon parempaa.
Ostan! Itse tosin rakastan uuniomena skyriä.
Miksi yleensäkään pitäisi olla jotain makeutusainetta? Jos haluaa makeaa vois käyttää sokeria.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:48"]Joo, sokeria en syö ja se sokeriton versio oli makeutettu aspartaamilla. Ei kiitos.
[/quote]
mitä vikaa on aspartaamissa pienissä määrin?
[/quote]
Kukin käyttäköön mitä haluaa, totta kai, mutta minulle ei sovi aspartaami eikä normaali sokeri. Sokerista tulee erilaisia oireita joita en tässä rupea erittelemään; aspartaamista hiukan samankaltaisia, mutta sen lisäksi vielä kauhea päänsärky ja maha sekaisin. Myös pienissä määrin. Monista muista makeutusaineista (esim. sorbitoli, maltitoli) sitten taas menee maha sekaisin, vaikkei muita oireita tulekaan kuten aspartaamista.
Skyrrahkat ovat aivan ihania! Ikävä kyllä makeutusaineet aiheuttavat mahakipua. :/
just joo näitä keksittyjä ruoa yliherkkyyksiä kja rukokavalioita
Jostain syystä tulee kunnon oksennuksen makuinen jälkimaku, olikohan kuningatar-maun jälkeen
OSTAN!!!! mansikka ihanaaa ! <3 ja jaksaa pitkään tuolla purkilla..