Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

skyr-rahkat

Vierailija
18.07.2014 |

Ostatteko? Olen hulluna skyr-veriappelsiiniin. Hinta vain on korkea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:25"]

just joo näitä keksittyjä ruoa yliherkkyyksiä kja rukokavalioita

[/quote]

Keksittyä? Okei. No kerro sinä minulle sitten suuressa viisaudessasi, mistä se vetinen ripuli tulee AINA kun syön jotain esim. aspartaamilla makeutettua?

Vai olisiko sittenkin niin, että minun on yksinkertaisinta vain välttää aspartaamia? Mihin minä aspartaamia oikeasti TARVITSEN?

Vierailija
22/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. Syöt pienen ikäs "pieniä" määriä aspartaamia ja ne kertyy siitä huolimatta elimistöön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Keksittyä? Okei. No kerro sinä minulle sitten suuressa viisaudessasi, mistä se vetinen ripuli tulee AINA kun syön jotain esim. aspartaamilla makeutettua?

Vai olisiko sittenkin niin, että minun on yksinkertaisinta vain välttää aspartaamia? Mihin minä aspartaamia oikeasti TARVITSEN?

[/quote]

Laktoosi-intoleranssi?

Vierailija
24/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:25"]

[/quote]

[/quote]

Laktoosi-intoleranssi?

[/quote]

Papukaijamerkki tästä ehdotuksesta! En olekaan koskaan tullut sitä ajatelleeksi!

Eikun joo, olenhan minä. Ei ole laktoosin kanssa ongelmia, eikä esimerkiksi aspartaamilla makeutetuissa mehuissa ja limsoissa ole käsittääkseni laktoosia.

Vierailija
25/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain turkkilaista jogurttia kerä jäisten mustikoiden, sokerin ja kaurahiutaleiden.

Vierailija
26/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä vastaavaavaa, mutta edulllisempia hinnaltaan. Sitten on tuo Prof eel Lidlistä myös. Mee Lidliin!

Vierailija
27/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ymmärrä, mikä pakko ihmisillä on väkisin puolustella esim. niinkin turhia ja keinotekoisia aineita kuin aspartaami. "Kyllä se sinulle oikeasti sopii, kuvittelet vain, ihan keksitty ruokavalio"... joo, mitä väliä? Aspartaami on turhaakin turhempaa, en todellakaan menetä mitään, kun olen sitä syömättä.

Muutenkaan en ymmärrä, miksei ihmisten voi antaa rauhassa välttää sellaisia ruoka-aineita, joista tulee tavalla tai toisella paha olo. Ihmisissä on niin monta eri muuttujaa, joita ei ole tutkittu kunnolla. Esimerkkinä nyt vaikkapa autoimmuunisairaudet ja ruokavalio. Äidilläni on erään autoimmuunisairauden vakava muoto, ja joka kerta kun hän syö sokeripitoista ruokaa, hänen oireensa räjähtävät käsiin. Esim. niveltulehdus tulee todella pahaksi, eikä ole mitään keksittyä niveltulehdusta se, vaan ihan silmin todettavissa. Minulla on tiettyyn autoimmuunisairauteen viittaavat vasta-aineet koholla niin, että olen sen suhteen rajatapaus, ja sokeri tosiaan vaikuttaa minullakin sen verran pahasti, että olen oppinut sitä välttämään.

Miten ihmeessä tämä on muilta pois? En voi ymmärtää. Jos teille sopii sokerit ja aspartaamit oikein hyvin, niin hieno juttu! Ei ole sekään minulta pois.

Vierailija
28/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Olen eri, mutta minulta lääkäri kielsi sokerin kroonisen hiivatulehduksen takia ja aspartaamin kroonisen mahavaivojen takia. Haluatko että kuvailen kutinaa ja pahaa hajua sekä ripulikohtauksia tarkemmin vai riittääkö tämä?

Taivas näitä ihmisiä joille asioita, joista ne eivät itse kärsi, ei ole olemassakaan.