Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää te introvertit elätte ja mitä työtä teette?

Vierailija
14.07.2021 |

Siis itsellä alkaa olla paukut loppu sosiaalisiin tilanteisiin.

Kaikki juhlat yms alkaa olla hirveä rasite. Työkin menee vaihtoon.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakkona himassa. Elän kirjoittamalla. Käyn ulkona ehkä kerran parissa viikossa ja vain jos on pakko.

Vierailija
2/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elelen säästöillä ja mietin, miten saisin 100% etätyön. Ystäviä näen muutaman kerran vuodessa, muuten en välitä olla sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähihoitaja, mutta vastapainoksi työajan ulkopuolella täysi erakko. Tykkään työstäni, siinä kun on ammatillisuus "suojana" ihmisten kanssa toimiessa.

Vierailija
4/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on lähes kokonaan etätyötä ja vielä erittäin itsenäistä sellaista, yhteydet toisiin hoidetaan viestitse joten äänimaailma jää palavereihin eikä niissäkään aina tarvitse avata suuta jos ei halua. Täydellistä!

Jos näen naapurin pihalla, odotan hetken, ettei vain tarvitsisi jutella mitään kun vien roskia. Toisaalta ohikiitävät sosiaaliset jutut joskus piristävätkin, mutta ellei minulla ole tiedossa täydellisen vapaata erakkopäivää säännöllisesti niin pinnani kiristyy.

Parasta ovat arki-illat kun ainoa lapseni on mennyt nukkumaan ja saan olla itsekseni ja istua hiljaa teetä siemaillen (asumme kahden, aah).

Vierailija
5/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Rakastan niitä työpäiviä, kun saan tehdä työt ihan yksin. Ei sekään kauheasti haittaa, jos on joku talon väestä tai toinen lomittaja kaverina, mutta jos navetassa on puoli isäntäväen sukua hääräämässä, niin mulla menee kuviot sekaisin ja on vaikea pysyä kartalla mitä on tehty ja mitä vielä pitää tehdä.

Vapaa-aikani vietän mieluummin omissa oloissa. Sosiaalisia harrastuksia on harvakseltaan.

Vierailija
6/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikani taksihommissa, kunnes tajusin vasta että ei tää ole mun unelma duunii.

Viihdyn omissa oloissa parhaiten.

Minä suunnittelen tietokoneiden korjaus toiminimeä.

Alan varmaan tekeen pelivideoita youtuubee tai twitchii lisukkeena.

En ole koskaan viihtynyt juhlissa ja isoissa marketeissa asiointi aina tuntuu pieneltä kuolemalta.

Tykkään myös koodailuista ja musiikinluonnista ohjelmistolla.

Vierailija
7/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

As. palvelussa, mutta kuten joku edellä tuumasikin niin muuta sos elämää ei sitten jaksakaan.. pyristelen siitäkin työstä irti heti kun keksin jotain erakompaa.

Vierailija
8/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettajana, jossa on hyvää itsenäinen ja mielenkiintoinen työ.

Vapaa-ajalla pidän yhteyttä ystäviini ja sukulaisiin. Yleensä joka päivä on jokin yhteydenotto, joko soitan tai zoomaan ehkä tunnin tai pari.

Minua voidaan luulla ekstrovertiksi, mutta viihdyn yksin suurimman osan vuorokaudesta.

Vierailija
9/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa täälläkin ja onhan se yhtä helvettiä päivästä toiseen. Vapaa-aika menee kotona suljetuin ovin ja ikkunoin. Välttelen myös naapureita kuten joku edelläkin kirjoitti.

Vierailija
10/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö + luottamustehtävissä kaupungissa. Ei juhlia mutta kokouksia, kehittämispäiviä ja edustamista. Vapaa-ajalla tykkään mm. matkustella.

Vierailija
11/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkona elän, ei ystäviä (enkä kaipaa sellaisia), olen työtön toimistotyöntekijä, tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla.

Tykkään pelailla tietokonepelejä ja katsella videoita. Joskus harrastin viherkasveja ja minulla oli kissa seuranani, mutta kun kissa kuoli, niin en ottanut uutta koska sairastelen paljon ja pelkään että joudun sairaalaan eikä kukaan huolehdi kissasta. Parempi olla yksin.

Lähinnä odottelen kuolemaa jo. En ole koskaan nauttinut elämästä ja toivonkin että tämä olisi jo ohi.

Vierailija
12/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja myös. Itsenäistä hommaa. Saan sitten vapaa-ajalla olla yksin, joten tämä sopii minulle.

Vierailija
13/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei muuttanut elämää kuin lähinnä parempaan päin. 100 % etätyöt, aiempaa harvemmin kauppaan, ei turhia ihmisten tapaamisia, ei jonninjoutavia juhlia.

Vierailija
14/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä. Koiran kanssa lenkkeillään 2-3 tuntia päivässä. Kotona tykkään kokkailla, olen netissä ja katson telkkaria. 

Vierailija
15/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotosalla, graafista suunnittelua netissä, mies asuu toisella puolella maapalloa, ystäviä on netissä

Vierailija
16/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa töissä.. Vastapainoksi asun maalla eikä tuttuja mailla halmeilla. Rakastan luontoa, hiljaisuutta, yksin tai kaksin oloa kumppanin kanssa. Ystäviä ja perhettä jaksan tavata, mutta työ täyttää hyvin ja liiaksikin sosiaalisen tarpeen.. Välillä mietin kirjailijaksi ryhtymistä ja etätöitä. Niitä rakastaisin. Kirjailijan on siedettävä paljon yksinoloa, joten se olisi osuva työ itselle.. Tai tämän pikku paikkakunnan kirjaston työntekijänä. Olisi rauhallista..

Vierailija
17/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu töissä.

Vierailija
18/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektijohtaja. Onhan nuo kokoukset välillä tuskaa, mutta vastapainoksi on paljon yksin tehtäviä 'paperihommia' (siis koneella). Harrastan ratsastusta, pidän hevosta pikkutallilla, jossa ei ole pahemmin ihmisiä. Käyn ehkä joka toinen viikko tapaamassa kavereita.

Vierailija
19/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja minäkin ja tavallista perhe-elämää vietän. Kuormitun työstä ja perheestä ja lasten kavereista aika paljon, joten en enää juurikaan jaksa sosialisoida sukulaisten tai omien kavereiden kanssa. Nautin olla yksin kotona ja koirien kanssa metsässä ja haaveilen ajasta kun lapset lentävät pesästä vaikka rakkaita ovatkin.

Vierailija
20/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Töiden ja luennoinnin ulkopuolella välttelen tilanteita, joissa on paljon ihmisiä. En pidä puhelinkeskusteluista. Sähköposti on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä