Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinulle tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tuletko ilmoittamaan siitä palstalle?

Vierailija
14.07.2021 |

.

Kun sinulle tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tuletko ilmoittamaan siitä palstalle?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrostalossani jossa asun, sattuu tulipalo. Tulen tietysti ensimmäiseksi tänne vauva-palstalle kehumaan itseäni, että olin ensimmäinen joka älysi soittaa palokunnan paikalle:).

Vierailija
22/29 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täältä  lukenut  ekaa kertaa  miten kummallisia ja aika  ilkeitä  isäihmisiä  meillä ihan  lapsiperheissä   voi olla. Hankkiko joku  juuri  sitä varten   perheen  että siellä voi sitten   toteuttaa kiusaamisviettiään niihin    ihmsiin jotka   ovat  juuri  sillon hänestä   riippuvaisia  jotenkin.   On se  outo  ilmiö. Avannut  silmät  siitä  miten  vaikeaa  äidillä on silloin turvata  lapsuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomessa sentään noin yleisesti ajatellen voi erota , vaikka siinä  voi menettää  suuren osan  työllä hankkimastaan omaisuudesta , voi siitä  jäädä  katkeraksi lopun ikäänsä. Monet menettävät  appivanhemansa  ja   muita  läheisiään. Kaikki  ilkeys tapahtuu  yleensä   neljän seinän  sisällä.

Vierailija
24/29 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro asioitani täällä, koska täällä saa aina kakkaa niskaan ja haukutaan provoksi.

Mulla on ollut aivan uskomaton vuosi, mutta kukaan ei uskoisi.

Vierailija
25/29 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen oman elämän tapahtumista puolisoni  ja ystävieni kanssa, en todellakaan täällä.

Vierailija
26/29 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi tulen tänne kertomaan ja sitten vasta muille.

Vierailija
29/29 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin ja mielenkiintoisin asia tänään on ollut lehtopöllön näkeminen ja kuuleminen aamulla.

Skrabasin auton ikkunoita puhtaaksi puoli kasin aikaan kipakassa 10 asteen pakkasessa, kun kuulin huhuilua ja näin pöllön lentävän aika lähellä. Se huhuili kodin lähellä vielä kun tulin kotiinkin.

Näin, kerroin nyt teille tämän asian myös. Tosin ette olleet ensimmäisiä, vaan ehdin jutella asiasta jo kolme ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän