Jos teille olisi käynyt näin niin olisiko joulunne pilalla jo nyt
Elikkä mies tuli tuossa 1aikaa baarista kotiin isänsä kanssa aivan ympäri kännissä. Rupesivat sitten huutamaan vanhoista asioista. Lapset heräsivät heidän riitelyyn ja olivat ihan paniikissa että mikä isällä ja ukilla on kun molemmat haisee pahalta, molemmilla oksennusta housuillaan. (Lapset ovat 3v ja 5v).
No viimein sainkin lapset takaisin nukkumaan, MUTTA SITTEN MIES RUPEAA HUUDATTAMAAN IRWIN GOODMANIA AIVAN TÄYSILLÄ !!! JA RUPEAA LAULAMAAN MUKANA ISÄNSÄ KANSSA!!! lapset heräsivät taas ja nyt eivät suostu menemään enään nukkumaan koska " isi pelottaa". :(
Kävin sanomassa miehelle ja hänen isälleen että NYT HILJAA JA NUKKUMAAN! mutta ei! Ne jatkaa laulamista ja huutamista tuolla...
Sydäntäni särkee kun mies pilasi kaiken eikä usko minua. Äskenki isompi lapsi sanoi minulle kyyneleet silmissä että "Nyt ei kyllä joulupukki tule tänne isin takia" siihen vielä pienempi lapsi lisäsi että " ei joulupukkeja enää". :(( MITÄ TEEN !???! ITKEN. OLEN NIIN SURULLINEN KUN MIES PILASI KAIKEN JA SAI LAPSILLE HUONON JOULUN :((
Kommentit (16)
Miten olet vielä tuon elukan kanssa?
Poliiseja en soittaisi, koska se taatusti tekisi vielä huonomman lasten joulusta jos he näkisivät että poliisit vie isin ja ukin pois.
Tuliko tämä jotenkin yllätyksenä? Tuskin kunnollinen raitis mies lähtee aatonaattona isänsä kanssa ryyppäämään ja mekkaloi lastensa kuullen?
Wt-jouluun kuuluu oleellisesti alko. Ikävä että siitä joutuu nyt kärsimään perheen ei-wt jäsenetkin.
Itse olen lapsena usein kokenut moista ja surullinen oma äitinikin oli meidän lasten puolesta. Sinusta tuntuu nyt tällä hetkellä varmasti pahalta ja lapset voivat muistaa tämän läpi elämänsä. Muistan hyvin, kun olin tuon ikäinen, että miltä se tuntui, kun isä tuli jouluna bilettämästä. Ajatus oli, että mitä myrkkyä isälle on annettu ja kuka sille on sitä antanut... Vieläkin muistan elävästi, kun isäni kusi alleen sohvalle ja me lapset laitettiin tonttulakki sen päähän, että se piristyisi. Itse olen ainakin oppinut noista muistoista sen, etten juoppoa miestä ota. Hyvää joulua kuitenkin teidän perheelle! Muista keskustella asiasta miehesi kanssa asiallisesti, kun hän on selvä. Äläkä huuda lasten kuullen miehellesi. Eivät he vielä ymmärrä, mikä on humala.
Pääsetkö lasten kanssa mihinkään pois sieltä kotoa. Jos ei sukulaisia tai tuttuja kenen luokse mennä, niin vaikka turvakotiin. Olisi (ehkä) miehellekin sitten vähän miettimisen paikka. Ja muutenkin hyvä että muukin lähipiiri saisi tietää mikä tilanne teillä, tuskin oli eka kerta kun menee överiksi.
Yhden kerran voisin antaa anteeksi, jos mies ei olisi mikään juoppo, mutta jos tämä toistuisi, niin erohan siitä tulisi.
Olisin heittänyt pihalle kummankin ja sanonut ettei ole asiaa takaisin ennen kuin pää on selvä. Tuohan on kuin jostakin masentavasta kotimaisesta elokuvasta.
Eli akuuttia väkivallan uhkaa ei ole.
Nyt on sinun hommasi olla perheen aikuinen, sanot lapsille että isillä on vähin joulustressiä.
Sitten pidät kiinni joulusta, käytte lasten kanssa vaikka pulkkamäessä (kai sulla ajokortti on, menette vaikka paikkakunnan parhaaseen mäkeen)
Lapset ei tajua kinkkujen ja laatikoiden päälle, syötte vaikka nakkeja ja ranskalaisia, jollet ehdi laittaa muuta. Ja soitat joululauluja kovenpaa kuin Irwiniä tai miehen örinöitä.
Sitten joulun jälkeen alat pohtia, olisiko 2023 silleen parempi vuosi ja mitä se parempi vaatii, kenties uutta osoitetta, mihin mies ei tule.
Tääkin v a j a k k i suoltaa tänne tällaista heti aamusta, ei taida kovin hyvin mennä.
Joulu on lasten juhla, lapsia käy sääliksi. Yritä jotenkin selittää "joulusima oli hapantunut" tyyliin. Tsemppiä ja Hyvää Joulua kuiteskin!
https://www.vauva.fi/keskustelu/4230082/kun-sinulle-tapahtuu-jotain-tav…
sopii hyvin tähän juttuun
Ei ole joulu pilalla, on elämä pilalla. Kuules nyt, aitko päätyä iltasanomien kohuotsikoihin: perhesurma. Lähde, älä taaksesi katso. Tuo mies ei tule tappelemaan lasten tapaamisesta, ei hän lapsia halua hoitaa. Pääset vielä eroon täysin.
Miten tuo ukkos ja sen isä voivat olla noin typeriä? Etkö huomannut idioottimaisuutta aikaisemmin?