Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ammatteja pystyisit feikkaamaan?

Vierailija
18.07.2014 |

Mihin "kysy mitä vaan, ammattini on tämä" -ketjuihin uskoisit pystyväsi vastaamaan, vaikka et harjoita itse ko. ammattia? Miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään. Kaikissa ammateissa on ne omat jutut, joita muut ei voi tietää, niistä paljastuisin.

Vierailija
2/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa. Koskaan en sellaiseen ole nöyrtynyt, mutta varmasti osaisin vastata. Ei se ihan aikuisten oikeasti mitään rakettitiedettä ole vaikka jotkut niin kovasti tahtovat kuvitella.

Vierailija
4/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:37"]

Kosmetologi

[/quote]

Hah, nauroin ääneen. 

Vierailija
5/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja

Vierailija
6/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan en pystyisi feikkaamaan lääkäriä ja maanviljelijää.

Vierailija
7/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:37"]

Kosmetologi

[/quote]

Hah, nauroin ääneen. 

[/quote]

Niin minäkin, jos ilmeisesti kosmetologina pidät ammattiasi kovinkin vaativana tai sellaisena, ettei kosmetiikasta ja kauneudesta hyvin kiinnostunut ihminen osaisi hoitaa kosmetologin hommia ilman sitä hmmm 2 vuoden koulutusta...

Vierailija
8/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja

Vierailija
9/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:37"]

Kosmetologi

[/quote]

Hah, nauroin ääneen. 

[/quote]

Niin minäkin, jos ilmeisesti kosmetologina pidät ammattiasi kovinkin vaativana tai sellaisena, ettei kosmetiikasta ja kauneudesta hyvin kiinnostunut ihminen osaisi hoitaa kosmetologin hommia ilman sitä hmmm 2 vuoden koulutusta...

[/quote]

En pidä vaativana, mutta kyllä siellä oppii ihan sellaisia asioita, mitä ei noin vaan mm. netistä tai kirjallisuudesta lueta. Mutta siitä sitten vaan, mestari ;-)

Vierailija
10/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että parisuhdeterapeutti, tai miksei ihan vain terapeuttikin.

ihmisillä on aina kova tarve tulla selittämään minulle ongelmistaan, varsinkin parisuhteeseen liittyvistä.

kuin otsaani olisi tatuoitu:kerro huolesi.

ei ole väliä onko mies tai nainen, selvänä vaiko humalassa, ystävä tai juuri muutama tunti sitten tavattu.

jossain vaiheessa sitä sitten huomaa olevansa käsi leukaa vasten nojaamasa pöydän kulmaan ja kuuntelemassa kun joku avaa sydäntään.

hauskaa siinä on että kun olen kehottanut koittamaan jotakin tai etsineet ongelman syytä yms, ovat ne aina auttaneet.

Tulee itselle hyödyllinen olo, jos onnistuu edes jossain joskus auttamaan muita.

Vierailija
11/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, sairaanhoitaja ja kaiken alan lääkärit. Olen siis oikeasti lääkäri (yleis.lääk. EL)

Vierailija
12/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin esittäminen onnistuisi. En ole lääkäri, mutta kehitän lääkkeitä, joten aika tuttua kauraa olisi.

Vierailija
13/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri, Toiminta terapeutti, Psykoterapeutti, Kuraattori. Termistökin hallussa ;). Periaatteessa lähes joka päivä/yö teen tätä työtä ventovieraille, vaikka se ei ole alaani. Itse olen käyttänyt näitä oikeita ammattilaisia avukseni aikoinani vuosia. Nyt harrastan tätä eteenpäin omille asiakkailleni maksutta. Niille ketkä tahtovat oma-aloitteisesti avautua. Tärkeintä ehkä onkin, että ihmiset saavat jonkun joka kuuntelee, ventovieraana, eikä tuomitse.. Ihminen jota he eivät koskaan enää tapaa. Ehkä avainasia on se, että olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä, sekä aidosti kiinnostunut.. Ihan hardcore juttuja on käsitelty.

Mulla olisi muitakin koulutuksia, kuin nykyinen työ, mutta kun viihdyn tässä huonopalkkaisessa työssäni näiden ihmisten takia, niin paljon paremmin kuin "koulutustani vastaavassa työssä".

Sääli, että näillä "hienoilla" vapautus ideoilla halutaan ajaa koko ala alas. Nyt jo saisin enemmän rahaa työttömänä, kuin näillä 10h yö vuoroilla, mutta en halua jäädä kotiin. Eikä minun iässäni enää ole mahdollista kouluttautua 9vuotta psykoterapeutin pätevyyteen, mikä minun olisi pitänyt tehdä silloin aikoinaan .

T:Taksi

Vierailija
14/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku terveydenhuoltoalan ammattilainen, sairaanhoitaja, lähäri, fysioterapeutti tai jopa lääkäri (ortopedi tai yleislääkäri). Minulla ei ole mitään terveydenhuoltoalan koulutusta, mutta työni on sellainen, että olen joutunut opettelemaan esimerkiksi anatomiaan liittyvää sanastoa ja tiedän mitä lääkkeitä useimmiten määrätään mihinkin sairauksiin ja minkälaisia hoitomuotoja niihin käytetään. Tiedän myös erinäisten vammatyyppien keskimääräiset paranemisajat ja mitä hoidetaan esim. kipsaamalla, mitä operatiivisella hoidolla, milloin määrätään magneettikuvaan jne. Jos en johonkin osaisi vastata niin voisin ainakin googlettaa ja henkilökohtaiset kokemukset/mielipiteet työstä ja potilaista voi aina keksiä päästään.

Vierailija
15/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriä. Sanoisin kaikille, että tule kahden viikon päästä uudestaan jos pahenee.

Vierailija
16/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia sellaisia, missä ei tarvita konkreettisesti fysiikkaa ja kemiaa. Lääkärinä olisi helppo olla feikisti: googleen kysymys ja vastas löytyy samantien

Vierailija
17/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja, poliisi, sosiaalityöntekijä

Vierailija
18/18 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:58"]

Kaupan kassa. Koskaan en sellaiseen ole nöyrtynyt, mutta varmasti osaisin vastata. Ei se ihan aikuisten oikeasti mitään rakettitiedettä ole vaikka jotkut niin kovasti tahtovat kuvitella.

[/quote]

Rehellisen työn tekeminen ei ole mitään "nöyrtymistä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän