Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykiatrinen sairaanhoitaja paikalla - kysymyksiä saa laittaa!

Vierailija
17.07.2014 |

Vastailen mielelläni :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä keskusteluaika on on varattu henkilölle, joka käy pidemmän jakson?

Vierailija
22/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen suhtautumistasi työhön, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeasti masennuksesta voi parantua? Mistä tietää olevansa parantunut? Oma vointi lähtenyt hyvin vauhdilla nousuun, ja pelottaa onko tämä vain jokin väliaikainen tila, josta palaan takaisin vanhaan yhtä nopeasti kuin nousinkin. Lopetin lääkityksen noin reilu viikko sitten omin päin, kun paikallaan junnaaminen alkoi ottaa päähän. 

Vierailija
24/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako samojen jaarituksien kuuntelu pitkissä hoitosuhteissa?

Ei vituta. Tokikin tiettyinä hetkinä hieman puuduttaa.

Mikä sinun toimenkuvasi on?

Perushoitotyön lisäksi lääkkeiden jako, -tilaus ja i.m -injektioiden pisto, työvuorolistojen teko,lääkärinkiertojen asioiden läpikäyminen lääkärin kanssa, katetrioinnit, ompeleiden poistot, teippaukset.. Hyvin laaja toimenkuva, lista jatkuu hyvin pitkälle.

Pyörivätkö työasiat vapaa-ajalla mielessä?

Kun aloitin hoitajan työt, etenkin vaikeimmat asiat kyllä, mutta nykyään melko hyvin saan jätettyä työt työpaikalle.

Mun mies on kuin kirjaesimerkki biposta. 10 vuotta katseltuani, ja muidenkin vain pyöritellessä päätä mun miehen ideoille, tilasin lopulta ajan lääkäriin ja menin mukaan. Tulos:minä itse olen hormonihuuruinen akka, joka oli psykoosissa synnytyksen jälkeen (NOT!).

Mitä tekisin? Ei mulla ole tarvetta väkisin saada miehelle diagnoosia jos sitä ei ole, mutta on aivan varmaa että mieheni mieli ei ole tasapainossa.

Suosittelisin varaamaan uuden ajan lääkärille ja keskustelemaan asioista perinpohjaisemmin sekä lääkärin, että miehen kanssa.

Missä olet töissä?

Akuuttipsykiatrian osastolla

Vierailija
25/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu pariterapiaan, vaikka meillä menee hunosti ja riidellään paljon, onko siitä apua, jos menen yksin? Minusta se tuntuu vähän turhalta, koska itse yritän puhua miehelleni, mutta hän ei puhu kanssani, suuttuu vain jos yritän. (Juurikin hänet pitäisi saada keskustelemaan.)

Vierailija
26/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaileeko ap vielä?

Vierailija
27/29 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anankaistista persoonallisuushäiriötä hoidetaan? Voiko sitä hoitaa terapialla? Tarvitseeko sitä hoitaa, jos se ei haittaa minua?

Vierailija
28/29 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:42"]

Miten anankaistista persoonallisuushäiriötä hoidetaan? Voiko sitä hoitaa terapialla? Tarvitseeko sitä hoitaa, jos se ei haittaa minua?

[/quote]

En ole ap, mutta vastaan silti :) Terapialla hoidetaan. Ei tarvitse hoitaa jos itseä ei haittaa.

Vierailija
29/29 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaa ahdistukseen? Pahinta aamuisin. En halua lääkitystä.