Voiko yläosattomissa mennä Hietsuun?
Olen huomenna Helsingissä ja ajattelin käydä Hietsussa, kun en ole siellä ennen käynyt. Onko siellä normaalia ottaa aurinkoa yläosattomissa? En halua joutua silmätikuksi.
Kommentit (29)
Itse en pistä yhtään pahakseni sitä, jos joku nainen on uimarannalla rinnat paljaina. Ihan hyvä juttu erityisesti, jos nainen on kaunis. Ei myöskään ihmisten alastomuus saunassa ole ikinä mua häirinny..
Vierailija kirjoitti:
Minun pyhkeeni päällä on tilaa. Voit myös istua syliini :-)
t. Rauno 52 v.
Rauno ei ole tyypillinen nimi viiskymppiselle. Yli seitenkymppiset on Raunoja.
Paljastuit.
Ihan hyvin voit
Toki on pervoja siellä myös
Ne tuijottaa
Mutta nyt on kylmä ja tuulee
Jos on ryhdikäs etuvarustus niin mikä ettei. Jos on hyvä peppu niin stringibikinihousut lisäksi.
Hietsun uimaralla ei ole älyttömän yleistä, että siellä on naisia yläosattomissa, mutta kun siellä aktiivisesti käy, niin kyllä siellä näitäkin naisia näkee.
Jos menet uimarannalle yläosattomissa, niin sakon uhkaa ei enää nykyaikana ole, kunhan vaan käyttäydyt normaalisti/sukupuolisiveellisesti. Mutta jos sulla on hyvät muodot, niin erityisesti sillon on mahdollista, että jotkut kateelliset tulee sulle valittamaan.
Voi vähän nännit nöpöttää talvipakkasella.
Seuraavan kerran kun menet Hietsun uimarannalle, niin todennäköisesti et törmää yhteenkään naiseen, jolta puuttuisi yläosa. Mutta seitsemän seuraavan käyntikertasi aikana voit hyvinkin nähdä tällaisen naisen. Eli yleistä yläosattomuus ei ole Hietsussa, mutta toisaalta se on normaali tilanne. Oikeusoppineet eivät nää rinnat paljaina yleisillä uimarannoilla olemista sukupuolisisiveettömyydeksi, ei ainakaan auringonoton tai uimassa käymisen suhteen.