Olen asiakaspalvelija ja Xenttu oli tänään asiakkaanani!
Maksoi Raybanit nokallaan. Oikeesti, sisällä aurinkolasit? Oli mukava ja asiallinen, mutta silti ei voi ymmärtää.. Miks arskat pitää olla sisällä? Ettei "fanit" tunnista? Jessus..
Kommentit (25)
Kyllä lasit pitää ottaa silmiltä pois kun menee asiakaspalvelutilanteeseen tai puhuu toiselle ihmiselle muutenkin. Epäkohteliasta pitää lasit päässä. Xentullakaan ei sitten käytöstapoja jos näin käynyt.
Mä käytän joskus arskpja sisällä, koska ne on voimakkuuksilla. En jaksa tai muista vaihtaa laseihin.
Kuka on xenttu? Joku suurikin kuuluisuus
Junttiuden huipentuma käyttää sisällä arskiksia. Sama kuin kävelisi avonaisen sateenvarjon kanssa sisällä!
Jos niitä nyt vaan ei huvita ottaa pois... Kyllä mäkin olen joskus maksanut lasit päässä mitään sen kummempia tarkoitusperiä omaamatta.
Osti Raybaneja a maksoi nokallaan? Mä luulin että käteisellä tai kortilla pitää maksaa kaupassa...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:26"]
Jos niitä nyt vaan ei huvita ottaa pois... Kyllä mäkin olen joskus maksanut lasit päässä mitään sen kummempia tarkoitusperiä omaamatta.
[/quote]
Älä yritä!! Sulla oli jotain hämäriä tarkoitusperiä, tunnusta pois. Pakko olla! Aurinkolasit - Raybanit nyt varsinkin - sisätiloissa ei voi tarkoittaa muuta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:27"]Osti Raybaneja a maksoi nokallaan? Mä luulin että käteisellä tai kortilla pitää maksaa kaupassa...
[/quote]
Voin kuvitella miten tämä AV-mamma nauraa räkättää koneen ääressä omalle vitsilleen. Hip hei!
Eikö sua hävetä jos Xenia näkee tämän ketjun, aivan varmasti tunnistaa kenestä asiakaspalvelijasta on kyse :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:30"]Eikö sua hävetä jos Xenia näkee tämän ketjun, aivan varmasti tunnistaa kenestä asiakaspalvelijasta on kyse :D
[/quote]
Terkut vaan sit Xenttu! :)
Tämmöisen takia jotkut julkkisasiakkaani ovat välillä ihan ylikorostetun ystävällisiä, ettei aspa sitten kirjoittele seiskaan tai tänne, että sejase oli ylimielinen tai tyly, ihan vaan koska ei vaikka hymyillyt asiointitilanteessa.
Huomaa kyllä, että Xenia on jo aikamoinen julkkis, kun jo tällaisesta pitää kirjoittaa.:)
t: aspa, joka on palvellut suurempiakin julkkiksia kuin Xenia
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:24"]Maksoi Raybanit nokallaan. Oikeesti, sisällä aurinkolasit? Oli mukava ja asiallinen, mutta silti ei voi ymmärtää.. Miks arskat pitää olla sisällä? Ettei "fanit" tunnista? Jessus..
[/quote]
Oikeasti? OMG.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:28"]Kyllä lasit pitää ottaa silmiltä pois kun menee asiakaspalvelutilanteeseen tai puhuu toiselle ihmiselle muutenkin. Epäkohteliasta pitää lasit päässä. Xentullakaan ei sitten käytöstapoja jos näin käynyt.
[/quote]
Jep
Ksi olisit nimmarin pyytänyt :D Mä oisin sen tehnyt ja päälle vielä yhteiskuva :D
Voiko oikeasti olla totta? Kysyn vain. Kuka kävelee sisällä lasit päässä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:24"]Ootko korsikalla duunissa?
[/quote]
Vai chänelillä ?
Hop