Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain naisten ylipainoon puututaan?

Vierailija
17.07.2014 |

Kuitenkin yli puolet miehistä on ylipainoisia, naisista vähemmän. Miksi miesten läskit on niin paljon hyväksytympiäkuin naisten? Miksi naiset ei kyttää miesten läskejä, tai miehet toisten miesten läskejä? Miehet kyttää naisten läskejä, vaikka olisivat itsekin läskejä, ja tietysti naiset kyttää kaikkia jotka ovat itseä läskimpiä, ja ehkä niitäkin jotka ovat hoikempia. Miehet myös käyttävät enemmän alkoholia, ja heillä on enemmän omenalihavuutta, eli ihan varmasti kuluttavat enemmän yhteiskunnan rahaa sairastelulla, mutta se tuntuu olevan ok tällä palstalla, kunhan akka ei ole läski.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Varsinkin, kun monet naiset näyttävät kauniilta vähän pyöreinä, mutta miehet hyvin harvoin paremmiltä pyöreinä kuin hoikkina.

Minä luulen, että toiset naiset ovat naisten pahimpia vihollisia. Naiset ovat usein paljon kriittisempiä toisten naisten painoista kuin miehet. Miehet päin vastoin yleensä tykkäävät, että naiset eivät ole ihan tikkuja. Minä olen aina ollut hoikka, mutta vaikka mies kehuukin minua aina monella tavoin, hän myös usein toteaa, että viisi kiloa lisää ei olisi ollenkaan paha juttu ja kymmenenkin menisi hyvin:)

Minulla sama juttu. Olin rasvat alhaalla ja harrastin fitness urheilua. Koronaeristyksissä tuli 5-10 kg lisää painoa. Mies sanoo että nyt on kroppa nätimpi, peppu pyöreämpi ja rinnat isommat. Mies ei halua että laihdun tästä

Vierailija
22/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin 88 kg/166 cm ja sain paljon huomiota komeilta, hoikilta mutta lihaksikkaita miehiltä. Ei ole painosta kiinni tämä! Ja kyllä, myös uikkareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko miesten vika, että heitä kiinnostaa hoikat naiset? 

Vierailija
24/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen mies ja olen aina seurustellut hyvin hoikkien, suorastaan laihojen naisten kanssa. Nallekarhumainen olemus herättää monessa hennossa naisessa turvallisia tunteita.

Vierailija
25/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutumme kaikenikäisten ylipainoon, se on epätervettä ja rumaa.

Vierailija
26/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks olkoo teet asialle jotain :D ny puhutaan sitte. tuskin koskaan tarpeeks saadaan puhuttua että olisit tyytyväinen.

Vierailija
27/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska täälläkin siitä kitisevät trollit on läskejä miehiä

Vierailija
28/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne terveydenhuollossa puuttuvat myös miesten ylipainoon ja sen seurauksiin. Miehet vain taitavat luulla, että asialle ei tarvitse itse tehdä mitään jos on jotain lääkkeitä määrätty (esim. kolestroli, 2-tyypin diabetes) ja lääkärit puhuvat vain lämpimikseen jostain ruokavalion muutoksista ja painonpudotuksesta .