Onko passikuva realistinen kuva kohteesta?
Kommentit (27)
Ei aina. Jossain kuvaamoissa on, jossain kikkaillaan valoilla niin että ei näytä lainkaan itseltään.
Toivottavasti ei. Jostain syystä minun pää on täydellinen neliö passikuvassa
Omasta kuvasta paha mennä sanomaan mutta kun näin puolison passikuvan niin en olisi tunnistanut jos olisi näytetty jossain muussa tilanteessa.
Valokuva ei ole koskaan realistinen kuva kenestäkään.
Ei ole, se on kaksiulotteinen kuva, missä on usein kohtelle epäluonnollinen ilme
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Jossain kuvaamoissa on, jossain kikkaillaan valoilla niin että ei näytä lainkaan itseltään.
Joo, tota kuulee AINA naisilta 🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, se on kaksiulotteinen kuva, missä on usein kohtelle epäluonnollinen ilme
Sori vaan mutta 🐘norsunvittuilme on naisten normaali ilme.
Mun passikuvat on olleet aika ilmeettömiä, kun olen ymmärtänyt että siinä ei saa kauheesti hymyillä. Ja kun silmälasit pitää ottaa pois, en näe mitään juuri mitään ja olen senkin takia vähän pölähtäneen näköinen.
Mut se on vain passikuva, riittää että se kelpaa passiin ja kuvasta tunnistaa.
Naiset eivät ymmärrä sitä tosiasiaa että kun he katsovat itseään peilistä, he näkevät vain omasta pisteestään ja oman hautaan psyykensä kautta suodatetun vaaleanpunaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mun passikuvat on olleet aika ilmeettömiä, kun olen ymmärtänyt että siinä ei saa kauheesti hymyillä. Ja kun silmälasit pitää ottaa pois, en näe mitään juuri mitään ja olen senkin takia vähän pölähtäneen näköinen.
Juu juu, siitä se johtuu juu. 😂
Ei ole sillä me käytiin monessa eri paikassa eri kaupungissa ottamassa ja joka kuvassa eri näköisiä kokoisia ja värit vaihtelee riippuu mikä kamera kullakin on . Toisilla ne pitää kädessä mikä liikkuu toiset telineessä . Riippuu taustasta ja millainen penkki istua . Valot on erilaisia kussakin. Kyllä niistä tunnistaa mutta ei nyt ihan täydellistä . Ei sillä edes ole väliä kun 5 vuoden passia voit käyttää vain 4 vuotta 4 kuukautta sillä useimmin passin on oltava voimassa matkan jälkeen 6 kk vielä monen maan vaatimus . Nuoriso tekee itse elämästään vaikeaa . Ennen oli 10 vuoden passit .
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Jostain syystä minun pää on täydellinen neliö passikuvassa
Ja minun ruma pallo! Vähätukkainen vielä.
Joku tulli katsoo niin pelästyy . Niin vihainen ilme naamalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, siitä se johtuu juu. 😂
Ahaa ??
Käy kiertään muutamissa kuvaamoissa huomaat eroja . Ja jotkut teinit juoksee kuvaamoon pikana häipyy heti edes katsomatta peiliin ennen kuvaamista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tota kuulee AINA naisilta 🤣😆
Ja näkee myös. Kävin kahdessa eri kuvaamossa ja tulokset olivat niin erilaiset että toista kuvaa ei kelpuutettu ollenkaan passiin. Kyllä tuon kuulee ihan poliisilta.
Ei ainakaan mun ole. Hirvee possu vaikka oonkin ylipainoinen niin silti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä sitä tosiasiaa että kun he katsovat itseään peilistä, he näkevät vain omasta pisteestään ja oman hautaan psyykensä kautta suodatetun vaaleanpunaisen kuvan.
Mistäs pisteestä sinä näet oman passikuvan?
On se ottohetkellä.