Tulen paljon paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa
Muita? Olen siis itse nainen. On minulla toki muutamia naispuoleisiakin ystäviä, mutta heidän kanssaan oleskelu on jotenkin työläämpää. Tuntuu raskaammalta. Miesten kanssa huumori menee usein yksiin, ei loukkaannuta tai rueta rivien välistä/nyansseja niin herkästi, ei tarvitse jauhaa muodista, tyyleistä ja laittautumisesta, kaikki vaan tuntuu usein suoraviivaisemmalta ja rennommalta.
Niin ja se JUORUILU! Ei tarvitse kuunnella näitä "tiedäksä siis sen, siis just se Kaisan kaverin eli siis sen tummatukkaisen naisen, jonka näit kerran meidän mökillä, niin sen kaverin ex-mies on kuulemma alkoholisoitunu nyt! :( Ai kauheeta". Sitten jos sanon vaan, että eipä kyllä nyt oikein minun elämää liikauta ni "Just, aivan... No mutta mites ne sun läheiset, onks siel mitään uutta? Vieläks se sun kaveris kaveri on masentunu??? KERRO HETI! PETTIKS SE SEN MIESTÄ??!"
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:33"]
Johan on. Olen ihan sanaton. "Ei kiinnosta ollenkaan!", suurinpiirtein käsketään hoitoon jos revin aloituksessa vähän yleistykset överiksi, haukutaa paskaksi ja kaikesta oikein huokuu se, että tämä mielipide ei todellakaan kiinnosta siis niinkun YHTÄÄN ja että jokainen saa elää kuten haluaa.
Juuri tämän takia en pidä naisista! Tämäkin ketju on aivan älytöntä panettelua ja pilkunnussimista ja pätemistä ja viisastelua. Vääntöä ties mistäkin.
Ap
[/quote]
Älä välitä, minunkin sanomisiani ruvettiin heti vääntelemään urakalla. Kuulemma haukuin sinua yleistämisestä ja miehiä paskiaisiksi :). t. 23
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:33"]
Johan on. Olen ihan sanaton. "Ei kiinnosta ollenkaan!", suurinpiirtein käsketään hoitoon jos revin aloituksessa vähän yleistykset överiksi, haukutaa paskaksi ja kaikesta oikein huokuu se, että tämä mielipide ei todellakaan kiinnosta siis niinkun YHTÄÄN ja että jokainen saa elää kuten haluaa.
Juuri tämän takia en pidä naisista! Tämäkin ketju on aivan älytöntä panettelua ja pilkunnussimista ja pätemistä ja viisastelua. Vääntöä ties mistäkin.
Ap
[/quote]
Minä taas olen sanaton, jos tosissasi luulet, että "älytön panettelu, pilkunnussiminen, päteminen, viisastelu ja vääntö ties mistäkin" on erityisesti naisten ominaisuus ;) Et ole ilmeisesti kovin paljon aikaa viettänyt miesvaltaisilla nettifoorumeilla ainakaan...
[/quote]
Jaa no yritetääs nyt selittää taustat tälle mun ajattelulle:
Pidän naisystäväni, pidän heistä paljon, mutta yleisesti ottaen kiinnostuksen kohteemme eivät ole samat. Viihdyn heidän kanssaan, mutta olen enemmän sinut itseni kanssa miespuolisten tuttavieni kanssa. Nämä minulle tärkeät naiset nyt sattuvat vaan olemaan kiinnostuneita muodista, esteetikkoja ja tohkeissaan muistakin tapahtumista ja vaikkapa blogikäänteistä, joista minä en ole millään tavoin kiinnostunut. Minä olen kiinnostunut urheilusta, liikunnasta, luonnossa liikkumisesta, kaljanjuonnista, seikkailuista, älykkäistä keskusteluista ja elämän kokemisesta ilman arvostelua. Extemporesta ilman turhaa stressiä!
Ystävättärilleni tapaamisissa hyvin tärkeää, esteetikkoja ja sivistyneitä kun ovat, yleinen ambienssi, että paikka on viimeisen päälle ja että näytetään hyviltä. Kehutaan toisten kalliita merkkijuttuja, arvostellaan viinejä ja ollaan kriittisiä. Miesystävien kanssa voin hyvin istua rennosti pubissa puhumassa henkeviä, fiilis ja huumori tuntuu vaivattomalta ja mutkattomammalta. Naisten kanssa arvostellaan, juorutaan, paheksutaan, miesten kanssa vaan lätistään paskaa. Sellainen vain olen enemmän, en halua esittää muuta ja jokainen olkoon kuten on. En halua luopuakaan näistä elämäni naisista vain siksi, etten koe mitään yhteenkuuluvuutta heihin JOILLAIN tasoilla.
Näin nyt siis vain MINULLA on. Sitten on kaksi ystävätärtä, jotka eivät ole oikein tyytyväisiä mihinkään elämässä, juoksevat asiasta seuraavaan ja tyytymättömyys jatkuu. Sattumaa tai ei, mutta samaan en ole näiden tuttavamiesten kanssa törmännyt. Jos heitä joku ahdistaa, he menevät ja tekevät eivätkä jää muita syyttelemään ja marisemaan.
Totta kai omat kokemukset muovaamat mielipidettäni? Minulla nyt näin. Teillä muilla voi olla toisin.
Ap
[/quote]
Ymmärrän, ymmärrän. Tämä on sinun kokemuksesi ja sinun tuttavapiirisi, totta kai. En tunne samoja ihmisiä kuin sinä, joten en voi sanoa heistä mitään. Minun naisystäväni ovat ihan erilaisia.
Kommentoin pelkästään sitä, että esimerkiksi jo pelkästään tämän anonyymin (!) ketjun perusteella koet saavasi vahvistuksen sille, että liität naissukupuoleen kaikki mahdolliset negatiiviset ominaisuudet. Ja kuten naissukupuoleen liitetyt negatiiviset ominaisuudet yleensäkin, nämä ovat varsin ristiriitaisia. Esim: naiset ovat pinnallisia, mutta yrittävät silti liikaa katsoa pinnan alle ja etsiä piilomerkityksiä asioista. Naiset ovat aika yksinkertaisia mieleltään ja innostuvat kaikista näteistä jutuista, mutta eivät sitten loppujen lopuksi olekaan yksinkertaisia vaan kieroilevat ja nipottavat ja ajattelevat liian monimutkaisesti kaikesta. Naisia ei kiinnosta älykäs keskustelu, mutta naiset yrittävät silti päteä ja viisastella joka asiassa... ja niin edelleen.
Ja miessukupuoli on rentoa porukkaa jonka kanssa tyytyväisinä "lätistään paskaa", mutta samaan aikaan miehet ovat totta kai älykkäämpiä ja keskustelevat paaaaaaljon älykkäämmistä ja syvällisemmistä aiheista. Kun naisten kanssa "lätistään paskaa", se on sitten negatiivinen kokemus, ja osoitus siitä, että naiset eivät muuta osaakaan kuin lätistä pinnallista hötönhöttöä.
Eikö tässä vaiheessa jo hiukan hälytyskellot ala soida, että asenne voisi pikkuisen värittää suhtautumista asiaan?
Joo, minäkin olen siis itse nainen. On minullakin muutamia naispuoleisiakin ystäviä, mutta heidän kanssaan oleskelu on niin työlästä ja raskasta, että en oikein jaksaisi olla ystävää enää yhtään. Olen nyt kumminkin. Ei minullakaan miesten kanssa aina huumori mene yksiin, mutta naisten kanssa ei ikinä, kun pitäisi niille meikeille koko ajan nauraa. On niin helppoa ja suoraviivaista olla miesten kanssa, kun ne ei loukkaannu vaikka mä sanon mitä ja lukee rivien välistä kuiteski vähemmän kuin naiset. Ei mulla niidenkään kanssa oikeasti ole mitään puhumista enkä mä paljon ymmärräkään aina, mutta ainakaan ei tarvitse laittautua.
Ja miesten jutut on tosi miehisiä, jaksa nyt AKKOJEN JUORUILUA KUUNNELLA. Pena sanoi, että Kake oli jonkun blondin kanssa baarissa perjantaina, ei kuulemma vaimo enää anna. V***u. Varmaan Kake pääsi panemaan. Penakin kyllä yritti yhtä naista, mutta ei se sitten päästänyt edes samaan taksiin. Oletko sä muuten nähnyt Jarpan madallukset. Ei ole kyllä tyylillä pilattu mutta teki se sen sentään omalla pajalla. Akka oli koko ajan kaakattamassa joten aika usein lähdettiin sitten kylille. Onko sulla Aapee muuten jo miestä, kun mulla on yksi kaveri, joka on ollut sinkku jo ainakin kaksi vuotta. Sähän voisit puhua sen kanssa vaikka maailmanpolitiikasta, mä sanoin jo sille että meidän porukassa on yks kuuli lyyli.
Lämpimin terveisin, Numero 15
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:49"]
Jos tämä parjaus tuo jotain mielihyvää jollekin niin lycka till, mutta mitä kummaa se vaan HAITTAA jos joku viihtyy miesten kanssa? Anteeksi, mutta näin typerästä ei moni mies edes varmaan jaksaisi vääntää. Kysykääpä vaikka niiltä rakkailta siipoiltanne.
Uskoisinpa, että vastaus on jotain "Kuinka te jaksatte. Mitä väliä? Se viihtyy miesten kaa, piste. Mul on nälkä".
Ap
[/quote]
Ei ketään haittaa, jos sinä viihdyt paremmin miesten kanssa. Ihan rauhassa. Mutta kyllä kai muilla ihmisillä on oikeus sanoa vastaan, jos tulet julkiselle palstalle julistamaan stereotyyppisiä mielipiteitäsi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:51"]
Ap on näitä vastakkaiselta sukupuolelta jatkuvaa itsetunnon kohotusta kaipaavia naikkosia, jotka ei naisten kanssa pysty puhumaan kuin naisten "kotkotuksista". Kaverien kanssa sitten ollaan muka ihan kaveripohjalla, mutta omaa miestä petetään ihan vahingossa tilaisuuden tullen näiden kaverimiesten kanssa, vaikkei ap mielestään ole millään lailla pettäjätyyppiä.
Lopeta ap itsesi huijaaminen. Lopeta ihailun vaatiminen kavereiltasi niin voit luoda oikeita syvällisiä ystävyyssuhteita sukupuolesta riippumatta niin kuin normaalit naiset.
[/quote]
Johtuuko tää aloitus oikeasti tästä? Koska voin tunnustaa, että mulla on huono itsetunto ja tulen tosi epävarmaksi kavereiden kanssa, jotka eivät osoita tietynlaista erityistä hyväksyntää mua kohtaan, sanotaan sitä nyt sitten vaikka ihailuksikin, ja olen ajatellut asioista samoin kuin aloittaja.
Ainoa vaan, että minulla ei ole edes niitä miespuolisia kavereita, koska en halua että mun luullaan olevan miestyrkky enkä halua mitään sotkuja siitä, että kukaan luulee, että halusin iskeä, sillä miehet vailla tyttöystävää saattavat ymmärrettävästi luulla niin.
Kaikki paasaavat täällä, kuinka ap haukkuu naisia ja kuinka aplla on huon itsetunto ja kuinka ap pönkittää egoaan haukkumalla toisia naisia.
Eikös ap:ta haukkuvat itse syyllisty tässä naisen haukkumiseen sekä huonon itsetunnon pönkittämiseen ap:ta haukkumalla? Katsokaa nyt peiliin hyvät ihmiset.
Miksi naiset ovat usein näin mustasukkaisia siitä, että toiset naiset tulevat miesten kanssa hyvin juttuun?
Ap:ta ymmärrän kyllä, kun luen näitä naisten kirjoittamia katkeria kommentteja. Sitä paitsi itsekin tulen paljon paremmin juttuun miesten kanssa juuri samoista syistä kuin ap.
Ja ne, jotka väittävät, ettei tässä asiassa sukupuolen perusteella voi yleistää. Yksilötasolla ei voikaan. Sitten kun on porukka miehiä ja porukka naisia, niin siinä alkaa jo mies- ja naissukupuolen väliset erot nousta pintaan.
Tämä siis mun mielipide. Sukupuolellani ei kai ole väliä, kun ei sen perusteella voi yleistää mitään? Kerron kuitenkin olevani mies. Ja nyt kun sait sen tietää, niin yleistit jo alitajunnassasi, vaikket sitä myönnäkään.
Kiitos, ap. Taas muistin miksi itse vietän mielummin aikaani täyspäisten ihmisten kanssa. Naisilla on vain yksi totuus ja se on omaan pään pyhä totuus, jota pitää levittää kuten evankeljumia. Ja he kiukuttelevat kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki karkit ja lelut, jos ei sympatia ja empatia myötäilyineen säteile! Kiukuttele siellä omassa pienessä piirissäsi niin et nolaa itseäsi enää yhtää enempää. Ikää kun tulee lisää ja maaimankuva vähän laajenee voi olla, että tunnet itseäsi kohtaan myötähäpeää. Kumpikaan sukupuoli ei ole yhtään parempi ihminen suhteessa muihin.
Itse en laita anteeksi pyyntöä...aikuisen naisen pitää pysyä sanojensa takana, vaikka se ei aina olisikaan sitä mitä olettaa toisen haluavan kuulla erilainen mielipide ei ole uhka vaan mahdollisuus ja aikuinen sietää kyllä jo tulla vähän opetuksikin. Loukaamiset ja pahat sanat menee sanojan puutteellisuuden piikkiin. Eikä sitä omaa egoaa tarvitse korostaa halveksimalla muita.
ps. pahinmman martyyrin rooli sitten jeesuksen ei sovi kenelkään. Loukaamisen ja pahat san
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:00"]
Ymmärrän, ymmärrän. Tämä on sinun kokemuksesi ja sinun tuttavapiirisi, totta kai. En tunne samoja ihmisiä kuin sinä, joten en voi sanoa heistä mitään. Minun naisystäväni ovat ihan erilaisia.
Kommentoin pelkästään sitä, että esimerkiksi jo pelkästään tämän anonyymin (!) ketjun perusteella koet saavasi vahvistuksen sille, että liität naissukupuoleen kaikki mahdolliset negatiiviset ominaisuudet. Ja kuten naissukupuoleen liitetyt negatiiviset ominaisuudet yleensäkin, nämä ovat varsin ristiriitaisia. Esim: naiset ovat pinnallisia, mutta yrittävät silti liikaa katsoa pinnan alle ja etsiä piilomerkityksiä asioista. Naiset ovat aika yksinkertaisia mieleltään ja innostuvat kaikista näteistä jutuista, mutta eivät sitten loppujen lopuksi olekaan yksinkertaisia vaan kieroilevat ja nipottavat ja ajattelevat liian monimutkaisesti kaikesta. Naisia ei kiinnosta älykäs keskustelu, mutta naiset yrittävät silti päteä ja viisastella joka asiassa... ja niin edelleen.
Ja miessukupuoli on rentoa porukkaa jonka kanssa tyytyväisinä "lätistään paskaa", mutta samaan aikaan miehet ovat totta kai älykkäämpiä ja keskustelevat paaaaaaljon älykkäämmistä ja syvällisemmistä aiheista. Kun naisten kanssa "lätistään paskaa", se on sitten negatiivinen kokemus, ja osoitus siitä, että naiset eivät muuta osaakaan kuin lätistä pinnallista hötönhöttöä.
Eikö tässä vaiheessa jo hiukan hälytyskellot ala soida, että asenne voisi pikkuisen värittää suhtautumista asiaan?
[/quote]
Lue myöhempi viestini, asenteeni on avoin, mutta toistaiseksi tämä. Koko elämäni kokemusten pohjalta. Enkä sano, etteikö minun oma luonteeni vaikuttaisi? Senkus tulette, te kivat, rennot, fiksut naiset! Juuri tämähän on ongelma, lue tekstisi ja huomaat, miten asioita pitää käännellä ja väännellä, tarttua yksittäisiin sanamuotoihin ja vetää yleistykseksi asiat, jotka tässä kontekstissa ovat vain mun mielipiteitäni ja en missään vaiheessa ole väittänyt, että no niin - tämä AV-ketju sen todisti! NAISET OVAT PERSEESTÄ. Nyt ja aina. MIEHET PARHAITA. Olen mustavalkoinen ja sellaisena pysyn!
Sanoin jo aloituksessa, että tulen PAREMMIN toimeen miesten kanssa, en sitä, etten tulisi ollenkaan. Voitte ottaa yleistyksinä ja takertua sanamuotoihin, mutta se ei vaan tuo tähän keskusteluun mitään lisäantia, jos nyt jo tässä kuittaan, etten tarkoita sitä.
Puhumme taas tylsästä asiasta, nimittäin tiedätkö mistä? Yhden ihmisen - minun turhakkeen täällä ruudun toisella puolen - tuntemuksesta, että tulee paremmin toimeen miesten kanssa kuin naisten. Miesten kanssa olen SATTUNUT (täytyy muistaa nyt ajatella näitä sanamuotoja) löytämään kiinnostavampia, filosofis-yleismaailmallisia juttuja, joista keskustella. Tällainen henkilön kimppuun hyökkääminen ja sen perustelu, miksi AP on perseestä ja väärässä, on aika tylsää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:33"]Johan on. Olen ihan sanaton. "Ei kiinnosta ollenkaan!", suurinpiirtein käsketään hoitoon jos revin aloituksessa vähän yleistykset överiksi, haukutaa paskaksi ja kaikesta oikein huokuu se, että tämä mielipide ei todellakaan kiinnosta siis niinkun YHTÄÄN ja että jokainen saa elää kuten haluaa.
Ap
[/quote]
Ehkä nuo aiheet ovat vain liian monimutkaisia ja laajoja sinulle, jotta voisit saada niistä mitään irti?
Miehet sanovat suoraan, eikä se sinällään vaadi minkään sorttista analysointia tai prosessointia.
Naiset taitavat olla vaan liian monimutkaisia sinulle.
[/quote]
Taas. Just tämä. Ai että. Sovitaan sitten niin. :) Vaikutat oikein mukavalta seuralta ja ihmiseltä sinäkin!
Jos tämä parjaus tuo jotain mielihyvää jollekin niin lycka till, mutta mitä kummaa se vaan HAITTAA jos joku viihtyy miesten kanssa? Anteeksi, mutta näin typerästä ei moni mies edes varmaan jaksaisi vääntää. Kysykääpä vaikka niiltä rakkailta siipoiltanne.
Uskoisinpa, että vastaus on jotain "Kuinka te jaksatte. Mitä väliä? Se viihtyy miesten kaa, piste. Mul on nälkä".
Ap
[/quote]
Itse sanot että tykkäät jauhaa paskaa ja puhua suoraan. Et halua että analysoidaan ja kirjoitat ITSE aloituksen, johon haluat kommentteja. Sitten kun saat ne eivät ole mieleisiä. Se mitä kirjoitin oli kysymys ja jossittelua aiheesta, josta itse aloitit keskustelun.
Kaivatko vertaa omasta nenästäsi, vai mitä odotit? Suoria heittoja, paskan jauhamista? Hello, olet aaveellä, johon kirjoittaa juuri haukkumasi kaltaisia naisia. Kaikkea muuta kuin suoraviivaisia paskan jauhajia kaljatuoppi kädessä!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:52"]
JA VIELÄ yksi asia. :) Nyt kun vauhtiin pääsin.
Miesten kanssa yleensä mennään ASIAAN. Keskustellaan asiasta itsestään, ei hyökätä ihmisen kimppuun ja kaivamalla kaiveta jotain nälvimisargumenttia kun itseä vituttaa kun ei ole samaa mieltä tai haluaa paheksua. Tässäkin ketjussa olisi varmaan aika paljon enemmän Miksi?-kysymyksiä ja Perustele-toiveita, kuin "Ap on vaan niin tyhmä ettei se pärjää meille mageille mammoille!!"
Anteeksi kun hermostutin.
Ap
[/quote]
No jos nyt kerran omista kokemuksista puhutaan, niin minulla on kieltämättä täysin päinvastaisia kokemuksia. En jaksa enää juurikaan yrittää keskustella itselleni tärkeistä asioista miesten kanssa, koska liian moni mies olettaa mutunsa kanssa (joskus ehkä aiheesta jonkin artikkelin lukeneena) tuntevansa minun erikoisalani paremmin kuin minä, vain sillä perusteella, että on mies. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että naisen on ensin osoitettava argumenttinsa olevan ei vain hyvä, vaan Täydellinen, ennen kuin miehet vaivautuvat sitä edes kuuntelemaan. MINUN kokemukseni on, että miehet naisia enemmän etsivät keskusteluun liittymättömiä syitä diskreditoida naiskeskustelijan väitteet ja mielipiteet. Kaikki kiteytyy liian usein siihen, että "et sinä voi tietää tällaisista asioista, koska olet nainen". Ihan kuin seinille yrittäisi puhua.
En tiedä millaisia syvällisiäs keskusteluja te käytte mieskavereidesi kanssa patikointiretkillänne, mutta tuo on minun kokemukseni. Olen myös huomannut, että tästä syystä moni minulle tuttu nainen ottaa miesseurassa pikkutyttömäisen roolin "hih hih, asiahan ei tietysti minulle kuulu, en minä mitään tiedä..." ja keskustelee asioista mieluummin sellaisten ihmisten - yleensä naisten - kanssa, jotka oikeasti jaksavat kuunnella. Ymmärrän sen hyvin: kukapa haluaisi tulla hiljennetyksi ja nolatuksi seurassa? Helpompi vain esittää olevansa ehkä vähän tyhmä mutta "hyvä jätkä".
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:07"]
Kiitos, ap. Taas muistin miksi itse vietän mielummin aikaani täyspäisten ihmisten kanssa. Naisilla on vain yksi totuus ja se on omaan pään pyhä totuus, jota pitää levittää kuten evankeljumia. Ja he kiukuttelevat kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki karkit ja lelut, jos ei sympatia ja empatia myötäilyineen säteile! Kiukuttele siellä omassa pienessä piirissäsi niin et nolaa itseäsi enää yhtää enempää. Ikää kun tulee lisää ja maaimankuva vähän laajenee voi olla, että tunnet itseäsi kohtaan myötähäpeää. Kumpikaan sukupuoli ei ole yhtään parempi ihminen suhteessa muihin.
Itse en laita anteeksi pyyntöä...aikuisen naisen pitää pysyä sanojensa takana, vaikka se ei aina olisikaan sitä mitä olettaa toisen haluavan kuulla erilainen mielipide ei ole uhka vaan mahdollisuus ja aikuinen sietää kyllä jo tulla vähän opetuksikin. Loukaamiset ja pahat sanat menee sanojan puutteellisuuden piikkiin. Eikä sitä omaa egoaa tarvitse korostaa halveksimalla muita.
ps. pahinmman martyyrin rooli sitten jeesuksen ei sovi kenelkään. Loukaamisen ja pahat san
[/quote]
Ohhoh, nyt tuli jo evankelit ja jeesuksetkin tähän. Ja selvä, kiitos opetuksesta. Sinusta kyllä huokuu raamatullinen pyhyys ja armo.
Yritän kiitos parhaani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:33"]Johan on. Olen ihan sanaton. "Ei kiinnosta ollenkaan!", suurinpiirtein käsketään hoitoon jos revin aloituksessa vähän yleistykset överiksi, haukutaa paskaksi ja kaikesta oikein huokuu se, että tämä mielipide ei todellakaan kiinnosta siis niinkun YHTÄÄN ja että jokainen saa elää kuten haluaa.
Ap
[/quote]
Ehkä nuo aiheet ovat vain liian monimutkaisia ja laajoja sinulle, jotta voisit saada niistä mitään irti?
Miehet sanovat suoraan, eikä se sinällään vaadi minkään sorttista analysointia tai prosessointia.
Naiset taitavat olla vaan liian monimutkaisia sinulle.
[/quote]
Taas. Just tämä. Ai että. Sovitaan sitten niin. :) Vaikutat oikein mukavalta seuralta ja ihmiseltä sinäkin!
Ap
[/quote]
Itse sanot että tykkäät jauhaa paskaa ja puhua suoraan. Et halua että analysoidaan ja kirjoitat ITSE aloituksen, johon haluat kommentteja. Sitten kun saat ne eivät ole mieleisiä. Se mitä kirjoitin oli kysymys ja jossittelua aiheesta, josta itse aloitit keskustelun.
Kaivatko vertaa omasta nenästäsi, vai mitä odotit? Suoria heittoja, paskan jauhamista? Hello, olet aaveellä, johon kirjoittaa juuri haukkumasi kaltaisia naisia. Kaikkea muuta kuin suoraviivaisia paskan jauhajia kaljatuoppi kädessä!
[/quote]
Tässähän jo oli sitä suoruutta! Ja koko ketju täynnä suoruutta! Mutta se on nimenomaan AV, ei naamatusten puhuta samoin. :)
Kai mua nyt saa vaan vituttaa, jos läheinen kaveripiiri alkaa vaikuttaa kuin joltain Solsidanin tekovirne-vertailu-kateus-piiriltä, jossa kun yhden silmä välttää niin siitä puhutaan paskaa. Tiedän, että musta varmaan eniten. En välitä. Silti pysytään yhdessä. En vaan tajua naisia - en TÄLLAISIA naisia.
Mutta ehkä ehdin löytää omanhenkisiä. Tietenkin sitä joskus kaipaa naisseuraa. Yleensä se on silloin vähän varttuneempaa seuraa. Itseäni huomattavasti vanhemmista naisista usein pidän, heillä on mielenkiintoisia ajatuksia ja opin aina jotain.
Ap
Joo se ei tunnu mukavalta kun ei pääse sisälle joidenkin ihmisten maailmaan, ja ne sattuvat olemaan omia kavereita. Onneksi on muunlaisiakin ihmisiä.
Ap on peilikuva streotyyppisestä naisesta ja muissa ärsyttää eniten se mikä eniten ärsyttää itsessä. Ap on jo niin syvällä, että hän ei itseään sielä enää kovin helpolla ylös kaiva. Odotan jatkoa mielenkiinnolla oluttökki ja makkaranpätkä kädessä.
Minä olen vastakohtasi: mies joka tulee paremmin juttuun naisten kuin miesten kanssa. En ole ikinä jaksanut miesten uhojuttuja ja keskustelua aiheista, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa (esim. urheilu). Naisten kanssa on kiva jutella.
Satunnainen seksi naiskaverin kanssa ei sekään ole haittapuoli, vaikka en sellaista naisesta ystävänä haekaan.
Ap, en tiedä muista kirjoittajista, mutta minä en ole kertaakaan haukkunut sinua. (Tosin taisit tulkita "haukkumisena" sen, että olen kanssasi eri mieltä naissukupuolesta? Minä olen itsekin nainen, enkä ollenkaan kuvailemasi kaltainen, joten en tiedä, miten voisin nyökytellä innoissani, että juu juu, oikeassa olet, naiset ovat juuri tuollaisia. Nainen kai olet sinäkin?)
En tunne sinua yhtään, enkä tuttavapiiriäsi, joten en osaa sanoa mikä mättää ja mistä löytäisit kivoja naisihmisiä ystäviksi. Toisaalta jos kerran miesseurassa parhaiten viihdyt, niin mikäs siinä? Vietä aikasi niiden ihmisten kanssa, joista eniten pidät. Ei se tietenkään ole keneltäkään muulta pois.
Mutta se on kyllä pakko sanoa, että tämä asenteesi: "Senkus tulette, te kivat, rennot, fiksut naiset!" ei mitenkään edistä kivojen ja fiksujen naisten kanssa ystävystymistä. Ei, en nyt mielestäsi "naismaiseen" tapaan nipota yhdestä lauseesta ;) Otin tuon vain lainaukseksi edustamaan muitakin viestejäsi. Jos odotat naispuolisten ihmisten lähestyvän sinua esitelläkseen kaikkia hyviä ominaisuuksiaan - todistaakseen, että ovat tarpeeksi fiksuja ja rentoja kiinnostaakseen sinua - niin uskon, että saat odotella aika kauan. Tuskin miespuolisten kaveriesikaan kanssa on ystävyys alkanut niin, että he ovat todistelleet olevansa tarpeeksi mielenkiintoisia sinulle. Eiköhän se ystävyys ala kehittyä jos molemminpuolisesti kolahtaa. Jos ennakko-oletuksesi on, että naispuolinen ihminen 99% todennäköisyydellä on liian-sitä-sun-tätä ollakseen fiksu ja kiva, niin eipä siinä oikein tule mahdollisuutta ystävystyä.
Ap kelpuuttaa kaverikseen minkä tahansa mulkun, kunhan jalkojen välissä on, no, mulkku.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:24"]Joo se ei tunnu mukavalta kun ei pääse sisälle joidenkin ihmisten maailmaan, ja ne sattuvat olemaan omia kavereita. Onneksi on muunlaisiakin ihmisiä.
[/quote]
Okei. Yritän nyt olla avoin kun kerran olenkin. Jos minulle on sattunut pinnallisen oloisisa/moniin asioihin negatiivisesti suhtautuvia/juoruilevia (mistä siis en ole niin kiinnostunut, siedän vaan) ystävättäriä, niin mitä pitäisi tehdä?
Alkaa kiinnostumaan väkisin valittamisesta, muiden ihmisten henkkoht asioiden kaivelusta ja kilpavarustella itseni kalliilla krääsällä, jota en kaipaa, jotta pääsisin sisään tähän maailmaan? Vai mistäköhän löytäisin Teitä fiksuja, avarakatseisia naisihmisiä, joiden kanssa viettää aidosti mukavaa aikaa? Jakaa oikeita elämän iloja ja suruja suoraan ja jutella neutraalimmalla tasolla asioista, ilman minäminä-asenteita ja kilpailua? Ehdotukset tooodella tervetulleita!
Ap
Vähän nyt armoa. Tunnistan ap itseni parikymppisenä, jolloin kaikki oli niin mustavalkoista joko tai. Kymmenen vuoden päästä ap onkin jo kirjoittamassa millaisia sikoja miehet ovat ja kuinka naiset tekevät vain itsenäisiä ja rohkeita ratkaisuja, eikä hyökkää hyeenalailla heidän kimppuun, kuten joskus parikymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:47"]
osa 685 sarjassa tulen toimeen paremmin miesten kun naisten kanssa...hohhoijaa.
[/quote]
:D