Tulen paljon paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa
Muita? Olen siis itse nainen. On minulla toki muutamia naispuoleisiakin ystäviä, mutta heidän kanssaan oleskelu on jotenkin työläämpää. Tuntuu raskaammalta. Miesten kanssa huumori menee usein yksiin, ei loukkaannuta tai rueta rivien välistä/nyansseja niin herkästi, ei tarvitse jauhaa muodista, tyyleistä ja laittautumisesta, kaikki vaan tuntuu usein suoraviivaisemmalta ja rennommalta.
Niin ja se JUORUILU! Ei tarvitse kuunnella näitä "tiedäksä siis sen, siis just se Kaisan kaverin eli siis sen tummatukkaisen naisen, jonka näit kerran meidän mökillä, niin sen kaverin ex-mies on kuulemma alkoholisoitunu nyt! :( Ai kauheeta". Sitten jos sanon vaan, että eipä kyllä nyt oikein minun elämää liikauta ni "Just, aivan... No mutta mites ne sun läheiset, onks siel mitään uutta? Vieläks se sun kaveris kaveri on masentunu??? KERRO HETI! PETTIKS SE SEN MIESTÄ??!"
Kommentit (102)
AP taitaa olla vielä nuori. Miehet ovat todella kivoja parinkympin tienoilla ja vähän aikaa sen jälkeen. Sen sijaan saman ikäiset naiset ovat usein väsyttäviä, naisilla kun tuo aikuistumiskriisi sisältää enemmän rooleihin samastumista ja muiden naisten tarkkailua ja arvostelua. Sitä AP:kin tekee jollain lailla aloituksessa, mutta toisaalta, hän on valinnut hyvän osan arkielämässä.
Sitten myöhemmin asetelma sukupuolten välillä voikin keikahtaa toisinpäin. Olen aina miettinyt mitä niille mahdottoman mukaville miehille tapahtuu ennen kuin täyttävät 30, ne häviävät jonnekin ja tilalle tulee yleisesti ottaen katkeroituneita ja joustamattomia heppuja...
osa 685 sarjassa tulen toimeen paremmin miesten kun naisten kanssa...hohhoijaa.
Itse määrittelen itseni lähinnä ihmiseksi, joka sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen ja minun vaikea seurata huvittumatta tätä naisten stereotypisointia. Aika mielenkiinnotonta nykynaisten maailmankatsomus miten he käsittävät miehen ja naisen eron. Oletat naisten käyttäytyvät tietyllä tavalla ja miehesten tietyllä tavalla ja erottelet käytöksen sukupuolisidonnaisesti vaikka sitä ei ole. Peruspiirteet ovat kuintekin samat sukupuolesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:37"]Yleensä huonolla itsetunnolla varustetut naiset puhuvat tuohon malliin. Kokevat ne laittautuneet naiset uhaksi ja mieltävät heidät ulkonäkökeskeisiksi kanoiksi. Omaa huonoa oloa parannetaan uskottelemalla olevansa jotakin parempaa. Olemalla syvällisempi, tekemällä mahdollisimman iso pesäero näihin uhkana oleviin naisiin. Valitellaan kuinka ei tule toimeen naisten kanssa; ei jaksa keskustella vaatteista ja meikeistä (katsokaa, olen niin paljon syvällisempi!).
Ja muuten, miehet ne vaata juoruaakin. Ehkä ap ei vain kuitenkaan ole päässyy ns sisäpiiriin.
[/quote] Kaikki naiset jotka ovat miesseurassa ovat huonolla itsetunnolla varustettuja?
Itselleni tarjoutui mahdollisuus päästä formulatähden vaimoksi 90-luvulla. Olisin päivät vaan maannut purjeveneellä. Kun tuli päätösten aika en vain kyennyt jättämään Suomea ja olisi pitänyt reissata niin paljon. Tällä hetkellä olen kaupankassalla ja onnellinen. Minulla on ihanat työkaverit!
No tottahan tuo on. Naisvaltaisilla työpaikoilla on elämä myös silkkaa helvettiä, juuri tuon juoruilun ja selkäänpuukottamisen takia.
Kommentit todistavat ap:n pointin oikeaksi.
Ap on näitä vastakkaiselta sukupuolelta jatkuvaa itsetunnon kohotusta kaipaavia naikkosia, jotka ei naisten kanssa pysty puhumaan kuin naisten "kotkotuksista". Kaverien kanssa sitten ollaan muka ihan kaveripohjalla, mutta omaa miestä petetään ihan vahingossa tilaisuuden tullen näiden kaverimiesten kanssa, vaikkei ap mielestään ole millään lailla pettäjätyyppiä.
Lopeta ap itsesi huijaaminen. Lopeta ihailun vaatiminen kavereiltasi niin voit luoda oikeita syvällisiä ystävyyssuhteita sukupuolesta riippumatta niin kuin normaalit naiset.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:46"]AP taitaa olla vielä nuori. Miehet ovat todella kivoja parinkympin tienoilla ja vähän aikaa sen jälkeen. Sen sijaan saman ikäiset naiset ovat usein väsyttäviä, naisilla kun tuo aikuistumiskriisi sisältää enemmän rooleihin samastumista ja muiden naisten tarkkailua ja arvostelua. Sitä AP:kin tekee jollain lailla aloituksessa, mutta toisaalta, hän on valinnut hyvän osan arkielämässä.
Sitten myöhemmin asetelma sukupuolten välillä voikin keikahtaa toisinpäin. Olen aina miettinyt mitä niille mahdottoman mukaville miehille tapahtuu ennen kuin täyttävät 30, ne häviävät jonnekin ja tilalle tulee yleisesti ottaen katkeroituneita ja joustamattomia heppuja...
[/quote] Valitat ap:n yleistämisestä mutta itsekin yleistät siitä, että kaikki miehet 30 ja yli ovat katkeroituneita ja joustamattomia paskiaisia?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:50"]
No tottahan tuo on. Naisvaltaisilla työpaikoilla on elämä myös silkkaa helvettiä, juuri tuon juoruilun ja selkäänpuukottamisen takia.
Kommentit todistavat ap:n pointin oikeaksi.
[/quote]
Tämä ei ole sukupuolisidonnaisia asiota, samalla tavalla miehet ja naiset käyvät paskalla. Miehet juoruilevat ja puukottavat selkään siinä missä naisetkin.
Minä tulen toimeen ihmisten kanssa, en sukupuolen.
ps. naisilla liibalaabana muoti yms ja miehilla autot yms...missä ero?!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:37"]Yleensä huonolla itsetunnolla varustetut naiset puhuvat tuohon malliin. Kokevat ne laittautuneet naiset uhaksi ja mieltävät heidät ulkonäkökeskeisiksi kanoiksi. Omaa huonoa oloa parannetaan uskottelemalla olevansa jotakin parempaa. Olemalla syvällisempi, tekemällä mahdollisimman iso pesäero näihin uhkana oleviin naisiin. Valitellaan kuinka ei tule toimeen naisten kanssa; ei jaksa keskustella vaatteista ja meikeistä (katsokaa, olen niin paljon syvällisempi!).
Ja muuten, miehet ne vaata juoruaakin. Ehkä ap ei vain kuitenkaan ole päässyy ns sisäpiiriin.
[/quote] Kaikki naiset jotka ovat miesseurassa ovat huonolla itsetunnolla varustettuja?
[/quote]
Kirjoitin yleensä, en kaikki. Mutta kyllä se heikosta itsetunnosta vähän kertoo, jos pitää tekemällä tehdä sitä pesäeroa muihin naisiin. Aika moni viettää aikaansa miesten kanssa sen enempää muita naisia analysoimatta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:46"]AP taitaa olla vielä nuori. Miehet ovat todella kivoja parinkympin tienoilla ja vähän aikaa sen jälkeen. Sen sijaan saman ikäiset naiset ovat usein väsyttäviä, naisilla kun tuo aikuistumiskriisi sisältää enemmän rooleihin samastumista ja muiden naisten tarkkailua ja arvostelua. Sitä AP:kin tekee jollain lailla aloituksessa, mutta toisaalta, hän on valinnut hyvän osan arkielämässä.
[/quote] Valitat ap:n yleistämisestä mutta itsekin yleistät siitä, että kaikki miehet 30 ja yli ovat katkeroituneita ja joustamattomia paskiaisia?
[/quote]
Kerrotko missä kohti näet minun valittavan AP:n yleistämisestä? Tämä on ainoa kommentti jonka olen kirjoittanut tähän ketjuun.
Tai siis 28 oli eka kommentti jonka kirjoitin :). Ja juu, kyllä yleistän jonkin verran, mutten moittinut miehiä myöskään paskiaisiksi. Koen myötätuntoa heitä kohtaan. t. 28 ja 33
Mulla kans läheisimmät kaverit miehiä. Mieluummin heidän kanssa vietän iltaa, kuin naispuoleisten tuttavien. En oikein ymmärrä onko siinä jotain outoa...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:33"]M
[/quote] Ap ei siis saa olla miesten kanssa kavereita ja tubtea oloansa rennommaksi miesseurassa koska sinä sanot niin ja koska se ei ole harrastus.
[/quote]
Totta kai saa olla. Moni muukin on. Tuo teinimäinen asenne on se, joka hänessä kaipasi kommentointia.
Muutamaa riviä laajemman tekstikokonaisuuden ymmärtäminen muuten vaatii harjoittelua. Kipin kapin harjoittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:51"]
Ap on näitä vastakkaiselta sukupuolelta jatkuvaa itsetunnon kohotusta kaipaavia naikkosia, jotka ei naisten kanssa pysty puhumaan kuin naisten "kotkotuksista". Kaverien kanssa sitten ollaan muka ihan kaveripohjalla, mutta omaa miestä petetään ihan vahingossa tilaisuuden tullen näiden kaverimiesten kanssa, vaikkei ap mielestään ole millään lailla pettäjätyyppiä.
Lopeta ap itsesi huijaaminen. Lopeta ihailun vaatiminen kavereiltasi niin voit luoda oikeita syvällisiä ystävyyssuhteita sukupuolesta riippumatta niin kuin normaalit naiset.
[/quote]
Ja sinä nimittelet "naikkoseksi"? Kertoo kaiken.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:10"]
Mulla kans läheisimmät kaverit miehiä. Mieluummin heidän kanssa vietän iltaa, kuin naispuoleisten tuttavien. En oikein ymmärrä onko siinä jotain outoa...
[/quote]
Niinpä. Vietät aikaa hyvien tyyppien kanssa, etkä siksi että he sattuvat olemaan miehiä.
Tässä ketjussa on tosiaan sisälukutaito jollain hakusessa :D
Olin tässä vähän aikaa työpaikalla, jossa oli pelkkiä naisia. Sitä nokittelun, juoruamisen ja piilovittuilun määrää! Kahvihuoneessa työkaverit jauhoivat vain kynsienpidennyksistä (kaikilla oli), meikkivinkeistä, laihdutuksesta ja muodista. Meinasi pää hajota. Ihmettelivät sitten, kun en jaksanut heidän seurassaan paljon aikaa viettää.
Eli ymmärrän ap:ta hyvin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:28"]Vai niin. Mutta... Sinähän olet myös nainen?
[/quote] Miten se vaikuttaa siihen voiko olla miesten seurassa mieluummin kuin naisten? Täytyisi olla itse mies voidakseen olla miesseurassa?