Muumimaailmassa havainnoitua: 9/10 leikki-ikäisten äideistä on
LÄSKEJÄ. Siis selkeästi ylipainoisia. Kunnon makkarat vyötäröllä ja iso perse. Ja kyse ei siis ollut pikkuvauvojen äideistä vaan niistä, joiden olisi luullut jo pääsevän raskaukiloista eroon. Karseaa katsottavaa. Ja sitten kun sen yhden hoikan välillä näki, teki mieli nostaa hattua.
Mitä mättöä tämä kansa vetää päivästä toiseen? abc-paskaa ja hesen hamppareita vai mitä? Entä missä itsekuri ja itsestä huolehtiminen?!Terveydenhuollon kulut tulee olemaan 20-30 v.päästä aikamoiset, kun tämä läskiväki alkaa kunnolla sairastaa elintasosairauksiaan...
Ps. Aika monta oli ylipainoista isää JA lastakin. Sääliksi kävi...
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:57"]
Mutta mieluummin vaikka Bulgarian Sunny Beachille kuin jonnekin landelle Naantaliin.
[/quote]
En pysty lopettaan nauramista!!!
[/quote]
Et pystykään, koska et pääse neljän lapsesi kanssa etelänlomille. Naantali ja Muumimaailma on sulle passeli. Sitäpaitsi SB on mainettaan parempi. Oletko käynyt?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:56"]No omassa kaveripiirissä on vaan niitä hoikkia äitejä. Ollaan tosin parinkympin alkupuolen ikäisiä. Painan 54kg. Ihan normaalipainoinen urheilua harrastava suht lyhyt äiti. Ja syön suklaalevyn helposti yksin. En tosin syö roskaruokaa kuin tosi harvoin ja päivällisellä ainakin puolet kasviksia ja salaattia.
[/quote]
Enjoy while you can! Mäkin olin alle 55kg 25-vuotiaaksi. Näin neljänkympin korvilla rikkoontui juuri 70kg. Ja kyllä: urheilen edelleen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:06"]
Mutta mieluummin vaikka Bulgarian Sunny Beachille kuin jonnekin landelle Naantaliin.
[/quote]
[/quote]
Et pystykään, koska et pääse neljän lapsesi kanssa etelänlomille. Naantali ja Muumimaailma on sulle passeli. Sitäpaitsi SB on mainettaan parempi. Oletko käynyt?
[/quote]
En, mut oltiin Costa Ricassa. Mainettaan parempi. Ootko käyny?
Siis mikä helvetti teitä vaivaa kun pitää koko ajan olla mussuttamassa ihmisten ylipainoista?! Kyllä he sen vaan itsekkin teidostaa ja ette todellakaan voi tietää sitä todellista syytä mistä se johtuu.
Ja kertokaa nyt oikeesti järkevä syy sille, että miten helvetissä se teidän luuviulujen elämään vaikuttaa jos naapurin pirkko on lihava?!
Ja kyllä, täällä kirjoittelee se 100kg sotanorsu!
Saman havainnon tein tänään hoplopis. Samoin kiinnitin huomiota, kuinka paljon nykyäideillä on tatuointeja. Kädet ja kaulat täynnä näitä mauttoman näköisiä tuherruksia.
Pysykää te siellä kotona ja tuijotelkaa peiliin niin ei näy läskejä..
Käy sääliksi sun lapsia. Pitäiskö sun mieluummin keskittyä yhteiseen kesäreissuun eikä kytätä muita ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kiva kiva. En ole käynyt Costa Ricalla. Mutta mun mies on paremmannäköisempi ja isokullisempi kuin sun mies ja mä olen laihtunut paljon! Happy happy happy!!!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole...olen käynyt. Hotelli hotellin vieressä ja keskeneräisiä hotelleja ja rakennustyömaita joka paikassa. Ei kovin mukavaa. Ruoka oli toki hyvää ja rannat. Mitään kauniita maisemia ei oikein ollut. Tosin itse tykkään siitä yöelämästä, katulampuista ja että ruokakauppakin on 24h auki. Lapsiperheelle ei kyllä mikään paras.
Ei se Muumimaailma mun ykkösmestä oo kesälomaa viettää, mutta skidit diggaa, joten voin kyllä uhrata yhden päivän, että he olisivat onnellisia. Ja että muut mutsit saa tuntea olevansa niin paljon parempii kuin mä tatskoineni ja läskeineni. Olkaa hyvät, ei maksa mitään.
Ah, mä tykkään mun tatskoista ja makkaroista. Ja kuljen viel nenä pystyssä, koska mulla on varaa:) sitä mitä ette saa vaik painaisitte 35 kg... U know. Eli rahaa, voi oikeesti olla just mitä haluaa, i'm lovin it;)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kiva kiva. En ole käynyt Costa Ricalla. Mutta mun mies on paremmannäköisempi ja isokullisempi kuin sun mies ja mä olen laihtunut paljon! Happy happy happy!!!
[/quote]
No niin muuten onki! :D (se on muuten Costa Ricassa)
Kauheeta jos joku musta ajattelee noin, vasta laihdutus urakka aluillaan (raskauskiloja jo edellisestä, ja nykyset päälle) Kun oon laihtunu sen 10kg niin joku vaan aattelee et hyi mikä läski, vaikka kovan työn takana jo se 10kg. Muistakaahan ihmiset ettette voi tietää tuntemattoman elämäntarinaa, joten kohdelkaa muita siten kun toivotte itseänne kohdeltavan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole...olen käynyt. Hotelli hotellin vieressä ja keskeneräisiä hotelleja ja rakennustyömaita joka paikassa. Ei kovin mukavaa. Ruoka oli toki hyvää ja rannat. Mitään kauniita maisemia ei oikein ollut. Tosin itse tykkään siitä yöelämästä, katulampuista ja että ruokakauppakin on 24h auki. Lapsiperheelle ei kyllä mikään paras.
[/quote]
Nimenomaan ei ole paras jos nelilapsinen perhe haluaa rauhaa klo 21. Olen käynyt kaksi kertaa kouluikäisen lapsen kanssa kahdestaan ja ilman lasta mieskaverin kanssa ja tykkäsin. Halpaa ja rentoa! Voisin mennä uudestaan. Nykyisellä miehelläni on ennakkoluuloja mutta yritän houkutella ;-) Ehkä menemme ensi kesänä teinin ja uuden rakkaudenhedelmän kanssa :DDD
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:19"]
Ah, mä tykkään mun tatskoista ja makkaroista. Ja kuljen viel nenä pystyssä, koska mulla on varaa:) sitä mitä ette saa vaik painaisitte 35 kg... U know. Eli rahaa, voi oikeesti olla just mitä haluaa, i'm lovin it;)
[/quote]
I feel ya! Kateelliset vaa narisee, ku ei oo varaa ottaa niitä tatskoi! Kuinkahan monta tonnia mullakin on ihossa kii.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:11"]Siis mikä helvetti teitä vaivaa kun pitää koko ajan olla mussuttamassa ihmisten ylipainoista?! Kyllä he sen vaan itsekkin teidostaa ja ette todellakaan voi tietää sitä todellista syytä mistä se johtuu.
Ja kertokaa nyt oikeesti järkevä syy sille, että miten helvetissä se teidän luuviulujen elämään vaikuttaa jos naapurin pirkko on lihava?!
[/quote]
Todellinen syy? Rankka vaihe elämässä, lääkkeet lihotti tai sairaus?
Ei oo mitenkään mahdollista, että se lihavuus johtuu vaan omasta piittamattomuudesta!!!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:05"]Aikansa kutakin. Pienten lasten kanssa kaikki ei jaksa huolehtia itsestään erinäisistä syistä. Kyllä niistä upeita naisia kuoriutuu muutaman vuoden kuluttua. Kokemusta on.
[/quote]
Kyllä ne kummasti muualla maailmassa jaksaa. Katsopa esimerkiksi ranskalaisia ja italialaisia äitejä.
[/quote]
Italialaiset lapset laitetaan tarhaan 3vuotiaina. Aidit ovat suurimmaksi osaksi kotona kun lapset ovat tarhassa 8.30-16.00. Nykyisin teinit ovat vanhempiaan lihavampia. Monessa paikkaa et loyda itsellesi vaatteita, jos olet suurempi kuin 42. Se pakottaa pysymaan pienena. Karkkikulttuuria ei ole ja lounaaksi aina pelkkaa pastaa ja tomaattikastiketta. Lisaksi sosiaalinen paine ja suorat kommentit ulkonaosta. Siina italialaisaitien salaisuus!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:11"]Siis mikä helvetti teitä vaivaa kun pitää koko ajan olla mussuttamassa ihmisten ylipainoista?! Kyllä he sen vaan itsekkin teidostaa ja ette todellakaan voi tietää sitä todellista syytä mistä se johtuu.
[/quote]
Todellinen syy? Rankka vaihe elämässä, lääkkeet lihotti tai sairaus?
Ei oo mitenkään mahdollista, että se lihavuus johtuu vaan omasta piittamattomuudesta!!!
[/quote]
Ja kerro, mitä se toisen lihavuus sinun elämääsi vaikuttaa?
Eiku vaan laput silmille, niin ei tarvitse katsella ;)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No niin muuten onki! :D (se on muuten Costa Ricassa)
[/quote]
Sulla on enemmän rahaa kuin mulla, mutta mun perse on kiinteempi kuin sun kristallipallo kertoo.
Saman huomasin kylpylässä tällä viikolla. Siellä oli tosi paljon muitakin ylipainoisia mutseja.
Itse olen laihduttanut viimeisiä vauvakiloja jo yli 10 vuotta ;-)