Oon koukussa mehu-kivennäisvesiin :/
Tänä kesänä en oo paljon muuta juonutkaan. Viime kesänä join tavallisia maustettuja kivennäisvesiä, mutta sen jälkeen kun menin maistamaan mehu-kivennäisvesiä, niin ne tavalliset ei oo enää maistuneet miltään. Harmillista sikäli että mehu-kivennäisvesissä on usein sitruunahappoa ja se on pahaksi hampaille, kun taas tavallisissa maustetuissa kivennäisvesissä ei yleensä sitä oo, eli ne ois hyväksi hampaille.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:30"]
Ah, Lidlin omena-päärynä <3
[/quote]
Niinpä. Ja Novellen sinkki +E <3 <3
-AP
En voi muuta kuin ihmetellä mitä ihmiset juo. Mulle kelpaa vain hanasta tuleva vesi, kaikki muu on jotain ihmeellistä prosessoitua kuraa.
Tuota, ei ne makuvedethään ole HYVÄKSI hampaille. Pelkästään parempia kuin ne hapokkaammat.
Mitä jos alkaisit pikku hiljaa laimentaa sitä kerta-annostasi tavallisella vedellä?
Voisit vaikka lakata ostamasta sitä. Unohtaisit sen kokonaan. Alkaisit juomaan jotain muuta. Kannattaa mennä vaikka kauppaan tsiikaamaan jotain hyvää juomaa. :) Itse tykkään päärynä -ja vadelma mehuista! Nam :P
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:30"]
[/quote]
-AP
[/quote]
samaa saat muuten lidlistä nimellä saskia. Sekin tehty suomessa ja samat ainesosat. Hintaa puolet vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:53"]
Tuota, ei ne makuvedethään ole HYVÄKSI hampaille. Pelkästään parempia kuin ne hapokkaammat.
Mitä jos alkaisit pikku hiljaa laimentaa sitä kerta-annostasi tavallisella vedellä?
[/quote]
Pelkistä hiilihapoista ei oo haittaa hampaille. Mun äiti on hammaslääkäri joten tiedän tämän. Sitruunahapot ja hedelmähapot on nitä haitallisia ja monissa makuvesissä ei niitä oo.
-AP
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:30"]
[/quote]
-AP
[/quote]
samaa saat muuten lidlistä nimellä saskia. Sekin tehty suomessa ja samat ainesosat. Hintaa puolet vähemmän.
[/quote]
Ei se oo samaa, mulla on tarkka makuaisti
-AP
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:55"]
[/quote]
-AP
[/quote]
[/quote]
Ei se oo samaa, mulla on tarkka makuaisti
-AP
[/quote]
aijaa :) mun mielestä ihan sama juoma ja samoin tarkan teininkin. Täytyy joskus vertailla kunnolla se lista.
Ei ole minustakaan Novelle ja Saskia samaa. Hyviä ovat molemmat, mutta Novelle parempaa. Saskiaa kuitenkin ostan hinnan takia.