Senaatintorihan on aivan täynnä Black lives matter rasisiminvastaisessa mielenosoituksessa!!!
Voimakas viesti suomenkin rasisteille tämä
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja täynnä kuten yleensäkin.
Höpsö. Senaatintori on yleensä tyhjä. Tuhansia ihmisiä nyt.
Olisi varmasti paljon enemmänkin. Itse olisin halunnut lähteä perheeni kanssa, mutta en uskaltanut koronan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän väkeä kuin Suomessa mustaihoisia.
Jep. On paljon väkeä, jolla on empatiakykyä ja halua muuttaa maailmaa myös muille
Vierailija kirjoitti:
Enemmän väkeä kuin Suomessa mustaihoisia.
Niinpä. Rasisteihin ovat kyllästyneet kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmasti paljon enemmänkin. Itse olisin halunnut lähteä perheeni kanssa, mutta en uskaltanut koronan vuoksi.
Juuri näin.
Joo on viesti meille normaaleille tolkun ihmisille, ettei tietty porukka halua noudattaa yhteisiä sääntöjä tälläkään kertaa.
Festarit on kielletty mutta tuohon parveiluun ei puutu kukaan?!
Lähimmäisen hengestä ei välitetä. Vasemmistoliitto laittoi ensin sen mainoksen jossa on se musta nyrkki pystyssä ja Antifa värit mutta muutamassa minuutissa laittoi koko hallitus nuorisojärjestöjensä välityksellä nuo mielenosoituskehotukset.
Miksi tämän 32-vuotiaan valkoisen amerikkalaisen miehen kuolema poliisien käsissä ei johtanut mielenosoituksiin:
https://www.dallasnews.com/news/investigations/2019/07/31/you-re-gonna-…
Kaiken lisäksi hän oli itse soittanut hätänumeroon ja pyytänyt apua, eli poliisi ei edes ottanut häntä kiinni rikosepäilyn takia.
Miksi poliisi ei lopeta Senaatintorin mielenosoitusta. Yli 50 hengen kokoontumiset kielletty ja turvaväleistä ei tietoakaan. Yhteiskunnan tulisi suojella kansalaisiaan. Herätys Marin ja Ohisalo!
Oliko siellä eduskuntatalon edessä taannoin järjestetyssä äärioikeiston ”Perustuslakituomioistuin” -mielenosoituksessa yhtä paljon väkeä? :D
Asia tietysti hyvin tärkeä, mutta ihan sekoa kokoontua tolla tavalla! Korona leviää ja kohta kukaan ei saa liikkua koko kesänä mihinkään. Eikö tätäkin olisi voinut järjeastää online-tapahtumana? 50 ihmistä piti olla kokoontumisrajoitus, jep jep.
Useiden valtioiden suurimmat kaupungit täynnä. Japanissakin letka monta sataa metriä pitkä