Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen synnyttämään Britteihin (suunniteltu sektio)

Vierailija
16.07.2014 |

Kysyttävää?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:12"]

Miksi?

[/quote]

Pelkään synnytystä. Alapääni on myös todella tiukka ja jos totta puhutaan, en halua että emättimeni löystyy.

Ap

[/quote]

Ikävä kyllä se sun alapää löystyy jo raskauden aikana. Ei se sun alapää tiedä, että menet sektioon, joten se valmistautuu normisynnytykseen ja löystyy. Hormonit aikaansaa jo hyvissä ajoin sen löystymisen, jotta lapsi mahtuisi paremmin tulemaan ulos. Mä olen jotenkin ajatellut, että tämän tietää jokainen raskaanaoleva, mutta eipä sitten näköjään tiedä. Joten sektio ei mitenkään estä löystymistä.

[/quote]

Öhh haloo. Onhan siinä nyt ero, et kun hormonit löysentään pillua hieman ja muksu leikataan mahasta , kuin et hormonit löysentää pillun, ja sit vielä jössikkä 50cm päänympäryksellä tunkee sieltä ulos. Kummassakohan se ite reikä on löysä? 

Vierailija
22/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:13"]

Miksi?

[/quote]

Pelkään synnytystä. Alapääni on myös todella tiukka ja jos totta puhutaan, en halua että emättimeni löystyy.

Ap

[/quote]

Mä sain ihan suomessakin noilla kriteereillä sektion kolmesti kun lisäsin että mitäs jos vauva vammautuu? Oon oikeesti tosi pikkuinen, sanoisin että tiukka kuin yhden kynän penaali. Ota tyyny mukaan, briteissä pitää sairaalaan ottaa oma tyyny. Kolme tervettä lasta ja tiukka alapää, elämä hymyilee. 

[/quote]

Ja maha järkyttävän arpinen! Eikä mitään ymmärrystä naisena olosta kun et ole synnyttänyt omia lapsiasi. Olet vain heidän hoitajansa, et muuta.

MOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:19"]

Miksi?

[/quote]

Ap

[/quote]

Ikävä kyllä se sun alapää löystyy jo raskauden aikana. Ei se sun alapää tiedä, että menet sektioon, joten se valmistautuu normisynnytykseen ja löystyy. Hormonit aikaansaa jo hyvissä ajoin sen löystymisen, jotta lapsi mahtuisi paremmin tulemaan ulos. Mä olen jotenkin ajatellut, että tämän tietää jokainen raskaanaoleva, mutta eipä sitten näköjään tiedä. Joten sektio ei mitenkään estä löystymistä.

[/quote]

Öhh haloo. Onhan siinä nyt ero, et kun hormonit löysentään pillua hieman ja muksu leikataan mahasta , kuin et hormonit löysentää pillun, ja sit vielä jössikkä 50cm päänympäryksellä tunkee sieltä ulos. Kummassakohan se ite reikä on löysä? 

[/quote]

Vähän sulla sit syntyi iso lapsi :D

Mulle syntyi päänympäryksellä 34cm ja 2 kk päästä mies ei taas meinannu päästä sisääni ;)

Treenasin jne. Ja nyt seksielämäämme on taivaallista, ja jos seksiä ei ole 2-3 päivää niin olen taas tiukka :)))

Vierailija
24/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että briteissä sairaanhoidon taso on huomattavasti heikompaa kuin Suomessa ja että sairaalainfektiot jylläävät huomattavasti enemmän kuin Pohjoismaissa? Olen toiminut kätilönä uk ssa enkä synnyttäisi siellä sektiolla vaikka kuinka pelkäisin alatiesynnytystä.

Vierailija
25/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:31"]Miten tulette sieltä Suomeen? Britannia ei kuulu schengen-alueeseen eli tarvitaan passi kun tullaan sieltä Suomeen? Varmaan tähän on vauvan kohdalla joku ihan simppeli ratkaisu, mutta siis ihan mielenkiinnolla vain kysyn. Itse sain pelkosektion, mutta tosi jämäkkänä sai olla.

[/quote]

Niinpä!! AP mäki haluaisin toho vastauksen!

[/quote]

Jos ei muuten päästä pois, niin haemme kansalaisuutta ja ystävättäreltäni sain tietää on mahdollisuus konsulaatin kautta saada pikapassi vauvalle.

Ap

Vierailija
26/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:19"]

Miksi?

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vähän sulla sit syntyi iso lapsi :D

Mulle syntyi päänympäryksellä 34cm ja 2 kk päästä mies ei taas meinannu päästä sisääni ;)

Treenasin jne. Ja nyt seksielämäämme on taivaallista, ja jos seksiä ei ole 2-3 päivää niin olen taas tiukka :)))

[/quote]

Missä kohtaa sanoin, et mulle syntyi lapsi? Ei oo yhtäkään eikä vielä suunnitteillakaan, jos edes koskaan. Mut jos haluan lapsen, niin sektiolla aion sen synnyttää. 

Ja tiukka mäkin oon, ikää 20v ja lihakset kunnossa.

Vierailija
27/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et mene johonkin halppis-sairaalaan jossa joku melkein lääkäri repii sen vauvasi ulos mahasta, kursii kokoon ja antaa panadolia ja sanaoo että saat lähteä "kotiin" ja kaupan päälle saat sairaalabakteerin ym.

Vierailija
28/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sairaalpöpöt pelota kun pillun tiukkuus on tärkeintä maailmassa.

Vierailija
29/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apkin on saanut väärää tietoa. Synnytys tekee pimpsasta vain otollisemman seksille. Viimeisimmätkin esteet poistuvat mutta itse pimpin sisus pysyy joustavana. Sektiolla pilaat vaan kroppasi pysyvästi. Voimia koitokseen! 

Vierailija
30/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha haette Britannian kansalaisuutta? Anna mun kaikki kuulla, sitä ei saa ihan helposti enää (lue: maassa täytyy asua vuosia). Suomen kansalaisuutta vauvalle? Sekään ei ole ihan helppoa nimim. lapsi edelleen vain Britannian kansalainen koska se on niin helvetillinen paperisota ja vie aikaa.

Vierailija
31/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin vähän hintoja ja kyllä se lähemmäs 10 000 (melkein 13 000 euroa ) puntaan menee, siellä kun joutuu maksaa sit kaikesta. Laitahan Ap linkkiä missä näkyy noi sun hinnat.

Vierailija
32/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:02"]

Jos ei muuten päästä pois, niin haemme kansalaisuutta ja ystävättäreltäni sain tietää on mahdollisuus konsulaatin kautta saada pikapassi vauvalle.

Ap

[/quote]

Tämä kuvitteellninen kersa ei saa UK-kansalaisuutta vain syntymällä siellä. Miksi siis valehtelet tästäkin?

Vierailija
33/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:10"]

Ahaha haette Britannian kansalaisuutta? Anna mun kaikki kuulla, sitä ei saa ihan helposti enää (lue: maassa täytyy asua vuosia). Suomen kansalaisuutta vauvalle? Sekään ei ole ihan helppoa nimim. lapsi edelleen vain Britannian kansalainen koska se on niin helvetillinen paperisota ja vie aikaa.

[/quote]

Luulisi, että lapsi nyt edes jonkun kansalaisuuden saa automaattisesti. Joko synnyinmaan tai vanhempien. Ei kai se lapsi avaruusolioksi voi syntyä?

Siis ihan sivuhuomiona, provohan tämä on tietenkin.

Vierailija
34/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se lapsi saa suomen kansalaisuuden, mutta kun se lapsi pitää rekisteröidä, ei ne maistraatissa lapsesta tiedä jollei sinne ilmoita. Suomessa sairaalasta menee tieto automaattisesti viranomaisille ja homma on sillä selvä, briteistä täytyy olla lippua, lappua ja todistusta virallisella kääntäjällä käännettyinä ja oikeaksi todistettuina. Sen jälkeen voikin sitten aloittaa mukavan bassinhakurumban..

Vierailija
35/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passista siis puhun, en bassista :D

Vierailija
36/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:12"]

Ap

[/quote]

Tämä kuvitteellninen kersa ei saa UK-kansalaisuutta vain syntymällä siellä. Miksi siis valehtelet tästäkin?

[/quote]

Osaatko lukea? En sanonut että lapselle haemme kansalaisuutta,

Ap

Vierailija
37/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellennekö sitten? Siellä pitää asua väh. 5v että onnistuu ja se kansalaisuuskin maksaa...

Vierailija
38/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:13"]

Miksi?

[/quote]

Ap

[/quote]

Mä sain ihan suomessakin noilla kriteereillä sektion kolmesti kun lisäsin että mitäs jos vauva vammautuu? Oon oikeesti tosi pikkuinen, sanoisin että tiukka kuin yhden kynän penaali. Ota tyyny mukaan, briteissä pitää sairaalaan ottaa oma tyyny. Kolme tervettä lasta ja tiukka alapää, elämä hymyilee. 

[/quote]

Ja maha järkyttävän arpinen! Eikä mitään ymmärrystä naisena olosta kun et ole synnyttänyt omia lapsiasi. Olet vain heidän hoitajansa, et muuta.

MOT

[/quote]

Tunnen itseni kyllä naiseksi toisin kun sinä katkerana ehkä väljähtäneen tavarasi kanssa ? Ja äitikin olen. Ulkoinen arpi siisti, kaikki leikkaukset samassa linjassa nätisti eikä ainakaan vielä oireita sisäisistä kiinnikkeistä. Naisella on oikeus olla synnyttämättä alakautta lapsen saadessaan. 

Vierailija
39/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöä kuuluu taas Porvoosta

Vierailija
40/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:12"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Osaatko lukea? En sanonut että lapselle haemme kansalaisuutta,

Ap

[/quote]

Osaatko itse lukea? Tuossahan lukee selvästi, että mahdollisesti haette kansalaisuutta. Johon minä vastasin, että ei tule onnistumaan.