Menen synnyttämään Britteihin (suunniteltu sektio)
Kommentit (73)
Miksi britteihin? Etkö suomessa muka saanut sektiota? Paljonko synnytyksesi tulee maksamaan kaikenkaikkiaan?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:12"]
Miksi?
[/quote]
Pelkään synnytystä. Alapääni on myös todella tiukka ja jos totta puhutaan, en halua että emättimeni löystyy.
Ap
[/quote]
Ikävä kyllä se sun alapää löystyy jo raskauden aikana. Ei se sun alapää tiedä, että menet sektioon, joten se valmistautuu normisynnytykseen ja löystyy. Hormonit aikaansaa jo hyvissä ajoin sen löystymisen, jotta lapsi mahtuisi paremmin tulemaan ulos. Mä olen jotenkin ajatellut, että tämän tietää jokainen raskaanaoleva, mutta eipä sitten näköjään tiedä. Joten sektio ei mitenkään estä löystymistä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:15"]
Miksi?
[/quote]
Pelkään synnytystä. Alapääni on myös todella tiukka ja jos totta puhutaan, en halua että emättimeni löystyy.
Ap
[/quote]
Mutta kyllähän suomessakin saa pelkosektion?
[/quote]
Kyllä, mutta lääkärini mukaan synnytyspelkoni on normaalia ensisynnyttäjän jännittämistä. Sektio + sairaalamajoitus n. 5000 puntaa plus lentoliput
Ap
Pelkona on alapään löystyminen, mutta olet valmis tuhoamaan vatsalihaksesi kuitenkin? Tyrän kanssa on sitten varmaan hauskaa myöhemmin.
Provohan tämä on mutta leikitään nyt mukana.
Kuinka pitkällä raskautesi on? Koska lennät Britteihin? Mites sitten suu laitetaan jos synnytys alkaa luonnollisesti ennen kuin olet Briteissä/tulee jotain komplikaatioita ettet voi sinne matkustaa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:15"]
Miksi?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä, mutta lääkärini mukaan synnytyspelkoni on normaalia ensisynnyttäjän jännittämistä. Sektio + sairaalamajoitus n. 5000 puntaa plus lentoliput
Ap
[/quote]
Ai ei tuon kalliimpaa! Pistetäänpä siis itsekin harkintaan :)
Nhs tekee vatsanahan kiristyksen jos haluaa? Anna mun kaikki kestää. Ei todellakaan tee.
Lentää ei saa enää kun on 7kk täynnä. Itse raskaus venyttää alapäätä hormoonimuutoksien ja itse vauvan painon vuoksi. Siinä ei kauaa nokkatuhise, kun se sieltä lopulta hulahtaa ulos, ei se lyhyt aika sitä pilaa. Itse taas en missään tapauksessa haluaisi sektiota, ikävä arpi jää. Alapää palautunut hyvin jo kaksi kertaa kahdesta synnytyksestä.
72:lle, kahdelle ystävälleni on tehty vuosien 2002-2005 välillä, omaa kokemusta ei ole. Tokkopa he minulle valehtelisivat. Ehkei nykyään niin enää tehdä. Tosin kustantaahan NHS silikonejakin (fakta), se turha julkkispimu, joka on raskaana kai nyt, on siitä hyvä esimerkki.
T. 70:n viestin kirjoittaja
Miksi?
[/quote]
Ap
Ei ole kysyttävää. Toivomus vain; jää sinne! Kiitos!
Miksi?
[/quote]
Ap
[/quote]