Kenet heistä valitsisit mukaan selviytymistaisteluun viidakossa
pertsa, Breivik, Martti Ahtisaari, Kalervo Kummola?
Kommentit (23)
Ahtisaari viisaana miehenä järjestäisi meidät ulos viidakosta :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:52"]
Mä haluaisin sinne jonku semmosen mätisäkin joka käy joka päivä mäkkärissä ja ajaa autolla postilaatikollekkin. Ja niin että joku muu olisi hänet ilmoittanut mukaan, ei hän itse. Haluaisin nähdä miten sellaiselle ihmiselle käy, kun on pakko selvitä vähällä ruoalla fyysisesti rankoissa olosuhteissa. Samalla kun katsoisin ohjelmaa söisin itse sipsejä ja dippiä.
[/quote]
Ai jaa! Mä luulin, että mä olisin itsekin siellä selviytymissaarella. Joo, jos ei tarttekaan itse lähteä, niin naapurin ukko vastaisi juuri tuota kuvaustasi. Hän on itse patalaiska tuurijuoppo, joka elää pikaruualla ja haaveilee ahkerasta(!) naisystävästä. Voisin melkein lähteä mukaan "tsemppaamaan."
Ai jaa! Mä luulin, että mä olisin itsekin siellä selviytymissaarella. Joo, jos ei tarttekaan itse lähteä, niin naapurin ukko vastaisi juuri tuota kuvaustasi. Hän on itse patalaiska tuurijuoppo, joka elää pikaruualla ja haaveilee ahkerasta(!) naisystävästä. Voisin melkein lähteä mukaan "tsemppaamaan."
Jatkan vielä, että ohjelman nimeksi tulisi: Vain toinen heistä palasi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:57"]
Ehdottomasti Macgyverin.
[/quote]
No jos tolle linjalle lähdetään niin Katniss Everdeen.
Ottaisin mukaan oman mieheni. Koittaisimme sitten selvitä yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:13"]
Tuksun. Eläimet syö sen helpommin kun mut.
[/quote] No et kai sä nyt sinne viidakkoon syötäväks oo lähteny...
No en mä vapaaehtoisesti sinne viidakkoon muuteenkaan menis. Huonojen sattumien kautta sinne ois jouduttu, niin hyvä vaan että ois joku heittää petojen suuhun ennen itseäni.
-13
Valitsen Vladimir Putinin mahdollisten leijonien varalta
13. Jos nyt sattuu tilanne, niin valittava on, oletko saalis vai saalistaja. Petojen suuhun... taltuta ne pedot...
Ei tuohon voi vastata kun ei tiedä millainen Pertsa on kyseessä. Jos Pertsa osaa kalastaa niin hän olisi ihan käytännöllinen, syödäkin täytyy. Martti Ahtisaari ja Kummola ovat liian raihnaisia. Jos pitäisi tappaa vihollisia niin Breivik ainakin osaisi homman, mutta kukaa takaa ettei hän pitäisi vihollisena myös minua.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:44"]
Valitsen Jari Sarasvuon.
[/quote]
Aivan! Oman elämänsä sankari olisi molempien sankari. Mä ottaisin ehkä Nykäsen Matin, koska aina voisi luottaa, että huominen on tulevaisuutta. Sorry, etten valinnut ketään ehdotettua henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:44"]
Valitsen Jari Sarasvuon.
[/quote]
Aivan! Oman elämänsä sankari olisi molempien sankari. Mä ottaisin ehkä Nykäsen Matin, koska aina voisi luottaa, että huominen on tulevaisuutta. Sorry, etten valinnut ketään ehdotettua henkilöä.
[/quote] Kyllä. Ja ihminen, jolla on vastaus kaikkeen, mikäs sen parempaa. Ehkä sitten Breivik, jos ois pakko valita. Norjaa en kyllä osaa.
Mä haluaisin sinne jonku semmosen mätisäkin joka käy joka päivä mäkkärissä ja ajaa autolla postilaatikollekkin. Ja niin että joku muu olisi hänet ilmoittanut mukaan, ei hän itse. Haluaisin nähdä miten sellaiselle ihmiselle käy, kun on pakko selvitä vähällä ruoalla fyysisesti rankoissa olosuhteissa. Samalla kun katsoisin ohjelmaa söisin itse sipsejä ja dippiä.
Ahtisaari ja Kummola miettivät strategian, Breivik raivaa tien viidakosta ulos ja pertsa jääköön viidakkoon.
"Kyllä. Ja ihminen, jolla on vastaus kaikkeen, mikäs sen parempaa. Ehkä sitten Breivik, jos ois pakko valita. Norjaa en kyllä osaa."
Puhumatta paras.