Enkuntaitajat? Miten sanotaan ”käymme nyt läpi kaikki hakemukset”
Puhun siis enkkua hyvin mutta jäi vaivaamaan miten tuo sanottaisiin hienosti/oikein. Monesti rekrytoinneissa tulee vastaus ”we are going through all applications”. Ja minusta se kuulostaa jotenkin väärältä. Onko muka going through oikea termi? Suomeksi se on tietenkin että käydään läpi, mutta että enkuksi sama? Onko jotain fiinimpää ilmaisua?
Kommentit (46)
chiplings are now fermenting thoroughly by us.
Vierailija kirjoitti:
Go through on ihan oikein, mutta toki muitakin käypäisiä vaihtoehtoja on. Esim voi sanoa:
We are currently screening all allplications
We are currently evaluating all applications
We are currently vetting all applications
We are now constructing our short listKannattaa välttääpassiivilauseitw. Ne kuulostavat virallisilta, mutta ovat huonoa kieltä.
Ja tietysti we are currently reviewing all applications
Vierailija kirjoitti:
chiplings are now fermenting thoroughly by us.
*all of the chiplings
Vierailija kirjoitti:
Go through on ihan oikein, mutta toki muitakin käypäisiä vaihtoehtoja on. Esim voi sanoa:
We are now constructing our short listKannattaa välttääpassiivilauseitw. Ne kuulostavat virallisilta, mutta ovat huonoa kieltä.
Kiitos, nyt tuli hyvänkuuloista settiä! :) ap
Asun Britanniassa, ja täällä näkee tässä yhteydessä eniten käytettävän sanaa "process".
Siis:
We are currently processing all applications.
We will read all the applications at he moment
We have reserved time to check all the applictions
all petitions will now be fermented
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta alat veetuilla rekrytoijalle niin eiköhän se urakka helpotu sen sinun hakemuksen osalta, it will go directly to the trash bin.
Hohhoijaa. Tämä ei ole syy miksi kysyn. Olen itsekin rekrytoiva esimies. Mutta ihanaa että pääsit pätemään ja nälvimään! Ap
Viikon vinkki.
Älä rekrytoi vieraalla kielellä, jos/kun et osaa.
We will now read all the applications and carefully consider the applicants for the next interviews.
We are now burning all the applications, better luck next time though mate
We process all the applications. Don't call us, we'll do that if you're good enough.
Vierailija kirjoitti:
all petitions will now be fermented
En tajuaisi tästä mitään ja olen asunut pari vuotta ausseissa :)
We will now review all applications.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta alat veetuilla rekrytoijalle niin eiköhän se urakka helpotu sen sinun hakemuksen osalta, it will go directly to the trash bin.
Hohhoijaa. Tämä ei ole syy miksi kysyn. Olen itsekin rekrytoiva esimies. Mutta ihanaa että pääsit pätemään ja nälvimään! Ap
Viikon vinkki.
Vinkki sinulle. Jos jotain ei osaa, sen voi halutessaan opetella.
The applications are currently being processed by our agents
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon vinkki.
Voi hyvää päivää. Olen akateeminen ja työkieleni ollut 20v englanti. Miljoona vetoa että puhun sata kertaa sinua paremmin….ap
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon vinkki.
Älä rekrytoi vieraalla kielellä, jos/kun et osaa.Voi hyvää päivää. Olen akateeminen ja työkieleni ollut 20v englanti. Miljoona vetoa että puhun sata kertaa sinua paremmin….ap
Ja perus fraasitkin pitää kysyä vauva palstalta :D
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon vinkki.
Elämäm-kolu av mamma pätemässä! Sait hetkesi ja me ihaillaan sua kun olit noin ”nokkela”. Eiku….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon vinkki.
Älä rekrytoi vieraalla kielellä, jos/kun et osaa.Voi hyvää päivää. Olen akateeminen ja työkieleni ollut 20v englanti. Miljoona vetoa että puhun sata kertaa sinua paremmin….ap
Ja perus fraasitkin pitää kysyä vauva palstalta :D
Nimenomaan sen perusfraasin osaan. Ap
We are now constructing our short list
Kannattaa välttääpassiivilauseitw. Ne kuulostavat virallisilta, mutta ovat huonoa kieltä.