Miksi vanhoilla naisilla...
On aina vasleaa puuteria, poskipunaa ja kirkkaanpunaista huulipunaa?
Olen myös vanha akka, mutta käytän mieluimmin bronzeria, korostan ripsiä (maltilliset ripsien pidennykset myös) ja kulmia. En käytä huulipunaa ollenkaan.
Kommentit (9)
Miksi sinä käytät bronzeria?
Olisiko makuasia sekin.
Miksi nämä nuoret tyttöset sotkee silmänsä, aivan kuin olisi osuman saaneet, ja löyhkäävät halvalle hajuvedelle.
No eihän niillä sitten aina ole ellei sullakaan ole.
Olen ajatellut samoin, että se kalpea look ja punaiset huulet vanhentaa, ja olen siitä luopunut, mutta yhtenä iltana kun laitoin sen päälle ja menin radalle, niin tuli miehiltä tosi paljon huomiota ja treffikutsukin. Luulen että kirkas huulipuna on aika klassinen merkki siitä, että nainen on elämäniloinen ja menevä ja naisellinen. Ilman sitä saattaa näyttää vähän kulahtaneelta. Se nudemeikki taitaa olla nuorten juttuja. Vanha näyttää vanhalta, mitä tahansa naamaan laittaa.
Ei mulla mikään nude look ole. Kovin montaa tuotetta en meikissä käytä, enkä ymmärrä miksi nuorten naisten trendi on ollut se ylimeikkaminen, siis meikkipohjan osalta.
Ap
Liian vaalea puuteri ei näytä hyvältä. Mutta varttuneemman naisen meikkiin kuuluu kyllä huulipuna ja poskipuna, ihan siitä riippumatta, mikä on muotia. Vanhemmiten huulet menettävät väriä ja iho sen nuoruuden rusotuksen. Sitä voi vähän saada takaisin oikealla meikillä.
Nuorella joku nude voi näyttää hyvältä, ei vanhalla. Missään tapauksessa ei kannata meikata samalla tavalla kuin nuoret. Eikä myöskään kannata seurata orjallisesti trendejä vaan katsoa omaa naamaa ja miettiä, mikä siinä näyttää hyvältä. Se tuskin on sama kuin 40 vuotta sitten tai sama kuin nykyteineillä.
Vierailija kirjoitti:
Liian vaalea puuteri ei näytä hyvältä. Mutta varttuneemman naisen meikkiin kuuluu kyllä huulipuna ja poskipuna, ihan siitä riippumatta, mikä on muotia. Vanhemmiten huulet menettävät väriä ja iho sen nuoruuden rusotuksen. Sitä voi vähän saada takaisin oikealla meikillä.
Nuorella joku nude voi näyttää hyvältä, ei vanhalla. Missään tapauksessa ei kannata meikata samalla tavalla kuin nuoret. Eikä myöskään kannata seurata orjallisesti trendejä vaan katsoa omaa naamaa ja miettiä, mikä siinä näyttää hyvältä. Se tuskin on sama kuin 40 vuotta sitten tai sama kuin nykyteineillä.
Hahah huuleni on kyllä ihan saman väriset kuin nuorenakin. Hoidan myös ihoani ja alkavat huulen yläpuoliset rypyt olen saanut pois kotikonstein.
Ap
Puuteri vanhentaa. Ehkä haluavat näyttää vanhalta?