Miksi te syötte pelkkää roskaa?
-Valkoinen leipä
-Margariini
-Juusto
-Jogurtti
-Makkara/Porsasta
-Peruna
-Rasvainen nauta
-Pizzaa
-Hampurilaisia
-Majoneeseja/Vastaavia kastikkeita
Kaikki tuotteet sisältää joko liikaa rasvaa/nopeita hiilareita tai paskoja ravinnonlähteitä. Nopeissa hiilareissa se vika, että suurin osa energiasta menee läskiksi teidän annosmäärällä ja huono pitämään nälkää.
Miksi ette syö kunnon ruokaa 4 tunnin välein ja syö vaikka treenin päätteeksi puollitraa jäätelöä/karkkeja tai suklaata.
Koska treenin päätteeksi tarvitaan nopeaa energiaa, niin nuo herkut on vain hyödyksi, mutta te syötte paskaruokaa 24/7 + ette harrasta liikuntaa ja kaiken lisäksi syötte herkkuja, niin ei ihme miten paljon valaita näkyy.
Itse henkilökohtaisesti syön kunnon safkaa hyvällä kastikkeella ja silloin tällöin treenin jälkeen saatan syödä jotain herkkuruokaa.
Kommentit (44)
Pelkkää?
Noita syön koska ne on hyviä. Vaihtelu virkistää! Olen kaikkiruokainen.
Syön listaltasi vain perunaa eri muodoissa. Ilman sitä olisin aivan liian laiha.
Koska me tykätään pelkästä hiilarista!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:13"]
-Valkoinen leipä
-Margariini
-Juusto
-Jogurtti
-Makkara/Porsasta
-Peruna
-Rasvainen nauta
-Pizzaa
-Hampurilaisia
-Majoneeseja/Vastaavia kastikkeita
Kaikki tuotteet sisältää joko liikaa rasvaa/nopeita hiilareita tai paskoja ravinnonlähteitä. Nopeissa hiilareissa se vika, että suurin osa energiasta menee läskiksi teidän annosmäärällä ja huono pitämään nälkää.
Miksi ette syö kunnon ruokaa 4 tunnin välein ja syö vaikka treenin päätteeksi puollitraa jäätelöä/karkkeja tai suklaata.
Koska treenin päätteeksi tarvitaan nopeaa energiaa, niin nuo herkut on vain hyödyksi, mutta te syötte paskaruokaa 24/7 + ette harrasta liikuntaa ja kaiken lisäksi syötte herkkuja, niin ei ihme miten paljon valaita näkyy.
Itse henkilökohtaisesti syön kunnon safkaa hyvällä kastikkeella ja silloin tällöin treenin jälkeen saatan syödä jotain herkkuruokaa.
[/quote]
Ihmeen yksinkertaiselta vaikutat, vaikka ruokavaliosi on erinomainen mielestäsi.
Mulla pisti silmään toi porsas tuolla... possun file, sekä sisä-, että ulkofile on suht vähärasvaisia. Ja peruna, ennemmin nyt perunaa kannattaa syödä, kuin valkoista riisiä tai pastaa, ihan hyvä hiilihydraatin lähde minusta. Lisäksi sitä saa verratain edullisesti lähiruokana ja luomunakin.
Miten niin TE?!!?? Itse söin tänään Cesarsalaattia grillatuilla kanansuikaleilla, ei mielestäni ole mitään roskaa.
mitä jos huolehtisit vain omasta ruokavaliostasi?
Kukahan guru on määritellyt ap:n laatiman listan?
Ketkä ihmeen te....? Ap, sulla on vielä vähän opittavaa tuossa ihmisten provosoinnissa. Tulee lähinnä aika huvittunut olo tuosta aloitusestasi :-)
Poikkeuksia voi tehdä. Ongelma on se, että kaikki nuo kuuluu poikkeusosastoon.
Ja koska suurin osa nopeista hiilareista ei pidä nälkää + sisältää liikaa rasvaa, niin teidän kokonaiskalorit on liian suuri suhteessa mitä kunnon safkalla saisi aikaseks täyttäen yhtä paljon.
Joudun turhaan kaupassa odottamaan jonossa teidän valaiden takia, kun kestää valovuosia. Itselläni on vain muutamia tarkasti valikoituja tuotteita. Ja voin silti syödä paskaruokaa milloin haluan, koska 24/7 syön muuten puhdasta ruokaa.
-ap
hahahah huono provo keksi parempi xD
hahahah huono provo keksi parempi xD
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:27"]
Joudun turhaan kaupassa odottamaan jonossa teidän valaiden takia, kun kestää valovuosia. Itselläni on vain muutamia tarkasti valikoituja tuotteita. Ja voin silti syödä paskaruokaa milloin haluan, koska 24/7 syön muuten puhdasta ruokaa.
-ap
[/quote]
Ruokavaliosi ei näytä tekevän sinua kuitenkaan kovin onnelliseksi. Olet stressaantunut, kireä ja ärtyinen, kiroilet ja haukut. Et vaikuta kovin onnelliselta. Oletko ajatellut, että ruokavaliosi vaikuttaa myös mielenterveyteesi?
Luuletko ap, että tuollainen solvaaminen ja röyhkeä ylimielisyys saa minua muuttamaan ruokavaliotani?
Terkuin valas.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:27"]
-ap
[/quote]
Ruokavaliosi ei näytä tekevän sinua kuitenkaan kovin onnelliseksi. Olet stressaantunut, kireä ja ärtyinen, kiroilet ja haukut. Et vaikuta kovin onnelliselta. Oletko ajatellut, että ruokavaliosi vaikuttaa myös mielenterveyteesi?
[/quote]
Ruokanatsit on muuten usein kireitä kuin viulunkielet.
Vähä-älyiseltä vaikutat muita haukkuessasi. Mistä tiedät, miksi joku on ylipainoinen? Jos vaikka ei KYKENE liikkumaan ja lääkkeet, esim kortisoni, turvottavat. Sinäkö olet oikeutettu haukkumaan ja loukkaamaan heitä?
Itselläni on ylikiloja siksi, että minulla on niin kovat kivut, etten kykene liikkumaan, hädin tuskin kävelen. Kovat lääkkeet ja suolistosairaus vaikuttavat aineenvaihduntaan. Minua siis haukut loukkaavasti valaaksi. (Valaat ovat muuten fiksuja eläimiä!!!)
En ymmärrä jugurtin, perunan, punaisen lihan ja juuston olemassaoloa tuolla listalla. Ei tietty ole hyvä syödä punaista lihaa joka päivä kamala kasa, mutta pari kertaa viikossa on vallan hyvä määrä, kun lisäksi syödään kanaa, kalaa ja kasvisruokia. Perunan vaihtaisin valkaistuun riisiin ja makarooniin. Perunankuorissa on paljon hyviä ravinteita. Juustokin on hyvää aitona ja kohtuullisesti nautittuna. Ja jugurtista saa vaikka mitä hyvää ruokaa aikaiseksi!
Ei tuossa listassa ole oikeastaan mitään pahaa, jos syö kohtuudella. Pizzat ja hampparitkin menee, kun niitä syö harvoin :)
Ja jäljelle jäi valkoinen leipä, joka sekin on mitä parhaimman makuista itse tehtynä, kun voi sulaa päälle. Namimaiskis! Niin ja margariini, tuskin ihminen yksistään siihenkään kuole. Itse vain pidän voin mausta enemmän. Niin ja ranskalaiset eivät vain maistu, jos niitä ei dippaa majoneesiin ;)
Ketkä me?