Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: orgasmin näytteleminen

Vierailija
24.08.2006 |

Tulipa toisesta ketjusta tällainen idea...

Eli naiset, käsi sydämmellä..

1. Oletko näytellyt koko elämäsi aikana orgasmin?

2. Näytteletkö orgasmeja nykyiselle kumppanillesi?

3.Onko näytteleminen hankalaa? Oletko jäänyt kiinni? :)

Näitä kyselen, koska taidan olla aika harvinaisuus. En ole ikänä orgasmia näytellyt. Se ie tarkoita sitä, että saisin niitä leikiten..EI, sen saaminen on minulle suhteellisen hankalaa ja nykyisen kumppanini kanssa saan ehkä joka kolmas rakastelu kerta. Ja pätkääkään ei haittaa ne kerrat kun en saa..kivaa on silti :)

Niin en tunne yhtään tyttökaveria joka ei olisi feikannut. Olenko siis uhanalainen laji?

Vielä vinkki miehille. Kun nainen saa orgasmin, sen emätin supistelee rajusti. Tätä tuskin tapahtuu feikki orgasmeissa..ei ainakaan niin nopeasti. Lisäksi orgasmin jälkeen naisen emättimeen on erittynyt orgasmi nestettä, jonka esim maistaa.

Mutta ei siinä mitään, nostan oikeasti vaan hattua orgasmin esittäjille. Olette tosi taitavia..en kertakaikkiaan tajua miten osaatte sen tehdä. Mulla orgasmi on ainakin niin räjähtävä kokemus että sen näytteleminen ois mahdotonta. Tai jos sitä alkais näytteleen niin varmaan kuolis nauruun itsekkin :) Ehkä orgasmeja on sit eritasoisia eri ihmisillä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko UPata tätä koska tuli tämä aihe hieman puheeksi tuossa taannoin.

Minä sain aviomieheni kanssa aina. Koska siinä oli tunteet ja tunteminen mukana. Keskusteltiin tyttökavereiden kanssa aiheesta näytteleminen ja mikäs ihme kaveriporukka mulla sitten on kun KUKAAN ei ole saanut yhdenillanjutun kanssa orgasmia...Kaikki sanovat näyttelevänsä varsinkin yhdenillanhoitojen kanssa. Suhteessa joillain oli kyky ylipäänsä saada orgasmi, mutta valtaosa ei saanut ikinä kuin oman käden kautta. Ja olemme kaikki yli 30 --> eli emme mitään pikkutyttöjä.

Luulen että näytteleminen etenkin yhdenillan juttujen kanssa on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Harva saa ja se on fakta. Varsinkaan humalassa.

Miehet kuitenkin väittää tunnistavansa että nainen saa. En usko. Jokainen nainen voi supistella emätintä "muka" orgasmin aikana/jälkeen.

Kysyisinkin, kuinka moni on saanut oikean kunnon orgasmin yhdenillan jutun kanssa?

Vierailija
2/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko UPata tätä koska tuli tämä aihe hieman puheeksi tuossa taannoin.

Minä sain aviomieheni kanssa aina. Koska siinä oli tunteet ja tunteminen mukana. Keskusteltiin tyttökavereiden kanssa aiheesta näytteleminen ja mikäs ihme kaveriporukka mulla sitten on kun KUKAAN ei ole saanut yhdenillanjutun kanssa orgasmia...Kaikki sanovat näyttelevänsä varsinkin yhdenillanhoitojen kanssa. Suhteessa joillain oli kyky ylipäänsä saada orgasmi, mutta valtaosa ei saanut ikinä kuin oman käden kautta. Ja olemme kaikki yli 30 --> eli emme mitään pikkutyttöjä.

Luulen että näytteleminen etenkin yhdenillan juttujen kanssa on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Harva saa ja se on fakta. Varsinkaan humalassa.

Miehet kuitenkin väittää tunnistavansa että nainen saa. En usko. Jokainen nainen voi supistella emätintä "muka" orgasmin aikana/jälkeen.

Kysyisinkin, kuinka moni on saanut oikean kunnon orgasmin yhdenillan jutun kanssa?

Aviomieheni on ainoa seksikumppanini tähän mennessä ja olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta. Ei ole koskaan tullut mieleenikään feikata, koska se olisi mielestäni harhaanjohtamista. Haluan siis oikeasti opettaa miestäni paremmaksi sängyssä ja ovathan ne taidot vuosien saatossa parantuneet. Joskus on tosi vaikea laueta, varmaan johtuu hormoneista ja joskus väsymyksestä ja silloin sanon vaan, että ota sinä, nyt en vaan saa, mutta hyvältä tuntuu (jos tuntuu ja ainahan se kivaa vähintään on). Useimmiten saan kuitenkin kaksi ja joskus myös kolme orgasmia kerralla. Olen ystäväpiirini naisista ainoa, joka saa yhdynnässä orgasmeja joka ei ole koskaan feikannut. Kertapanoille kuulemma näytellään ja myös suhteissa sen takia, että mies lopettaisi, kun limakalvoja jo polttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut sekin todistettua. Musta tuntuu pahemmalta se että kumppani näyttelee kuin se, ettei saa orgasmia ollenkaan. Siksi en näyttele. Aina ei vaan pääse huipulle.

Meillä ollaan asiasta puhuttu ja mieskin uskalsi tunnustaa, ettei laukea joka kerta. Seksielämä parani huomattavasti kun ei ollut enää paineita orgamista. On se silti mukava palkinto kun saa toisen huohottamaan.

Vierailija
4/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin hän avittaa minua sormettamalla eli huolehtii, että saan orgasmin. Mistäkö sen sitten tietää..vaikea sanoa. Hän on huomaavainen petipuuhissa ja esileikeissä yleensä saan orgasmeja.Minusta lähtee paljon ääntä orgasmin lähestyessä ja mies joutuu pitämään minusta aika lujaa kiinni, kun vavahtelen orgasmin hetkellä. Ei siis ole mitään pikkuisia aaltoiluita vartalolla tai yksi normaalia syvempi hengittely.

Jos joskus harvakseltaan käy niin, etten ulotu orgasmiin, voin kyllä jatkaa loppuun itsekin miehen suuttumatta ;)

Vierailija
5/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytellyt olen (erinäisistä ylläkin luetelluista syistä) monta kertaa, monta kertaa ollut kohtalaisen lähellä, monta kertaa saanut eräänlaisen miniorgasmin - mutta yhtään todellista, kunnon laukeamista ei ole tapahtunut yhdenkään "hoidon" kanssa. Kumppaneita on ollut joitain kymmeniä, ja kunnon orgasmin olen saanut vain kahden pitkän suhteen aikana. Nyt onneksi yhdessä sellaisessa ja seksielämäni on parasta koskaan. Siksi, koska rakastan miestä niin paljon, joka osaltaan mun kohdallani vaaditaan laukeamiseen.

Vierailija
6/38 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan näytellyt orgasmia, kun ei ole ollut tarvetta. Aivan älytön ajatuskin.

Vierailija
7/38 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole saanut yhdenillan jutun kanssa. Näytellyt olen että homma olisi ohi. Valitettavasti näin. Humalassa seksin harrastaminen voi olla nautinnollista muta ei toivoakaan orgasmista.

Vierailija
8/38 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelen aina. En ole saanut orgasmia ikinä :(

Vierailija
9/38 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko näytellyt koko elämäsi aikana orgasmin?

Nuorena tyttönä en edes tajunnut MITEN voisin saada orgasmin. Miehet kuitenkin tuntuivat olettavan, että minun pitäisi "saada". Siksi feikkasin vuosia. Joskus 20-vuotiaana sain ekan kerran, mutten tajunnut miten se oikein tapahtui. 28-vuotiaana tajusin, miten voin itse omian käsin tuottaa itselleni orgasmin, mutta silloisen mieheni itsetunto ei kestänyt sitä, että hyväilin itseäni omalla kädelläni hänen pannessaan. Hänen mielestään minun olisi pitänyt "saada" ilman käsiä (toisin sanoen hänen "ansiostaan"). Minun piti salaa tyydyttää itseni loppuun vessassa käydessäni pesulla.

2. Näytteletkö orgasmeja nykyiselle kumppanillesi?

En. Kun erosin exästä päätin etten enää koskaan teeskentele.

3.Onko näytteleminen hankalaa? Oletko jäänyt kiinni?

Ei ollut hankalaa. Kerran parikymppisenä yksi kundi epäili.

Vierailija
10/38 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli feikattua, kun en muustakaan tiennyt. En nauttinut seksistä juuri ollenkaan. Harrastin sitä lähinnä miehen iloksi. Kun huomasin, että feikkaamisen avulla saan miehenkin laukeamaan ja tylsän/kivuliaaksi muodostuneen seksin loppumaan, tein sitten niin joka kerta.

Tämä siis ekassa pitkässä suhteessa ja myöhemmin myös parin yhden illan suhteen aikana.

Seuraavat pitkät suhteet (2 x 5v) meni niin,että en näytellyt vaan toivoin saavani ihan oikeasti. Yhdessä suhteessa sainkinmuutaman kerran, mutta valitettavasti vain omin sormin.

Toisessa suhteessa mies onnistui myös tyydyttämään minut muutaman kerran. Jossain vaiheessa kävi kuitenkin niin, että mies lakkasi yrittämästä, ja en enää saanut. Eikä edes huvittanut, kun tiesi, ettei toista enää kinnostanut kuin oma saamnen. Usein nautin kyllä seksistä ja miehen mentyä pesulle tyydytin itseni. Viimeisen kerran kun harrastimme seksiä, olin taas jälleen kerran todella lähellä laukeamista, kun mies jo lopetteli. Tokaisi turhautuneena, että mä en sit taaskaan sanut. Olin ollut todella lähellä orgasmia, ja annoin miehen

ymmärtää, että sain, vaikken oikeasti saanut.

Vierailija
11/38 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistaakseni miehen itsetuntoa tai toivoakseni jyystön loppuvan.

En ole joka kerralla fiiliksissä, en todellakaan. Ja mies pitää varmana, että tyydyttää minut. No, kyllä useimmiten tekee niin.

Vierailija
12/38 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla varustettu mies tuntee itsensä epäonnistuneeksi, jos nainen ei saa orgasmia. Pönkittääkseen hänen itsetuntoaan nainen näyttelee.

itsetunnolla varustettu mies nauraa näille näyttelijöille. Omiin muroihinsahan nää naiset kusee näillä näytelmillään. Kunnollisella itsetunnolla varustetut ihmiset pystyvät myöntämään, että joskus nainen ei vaan saa sitä orkkua, eikä siitä pidä sen koommin miehen kuin naisenkaan vetää hernettä nenään tai alkaa näyttelemään orkkua.

Vierailija
13/38 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaita orkkuja ei voi näytellä. Piste.

Siinä on kontrolli niin täysin poissa, että ei ole mahdollista.

t. Isoja orkkuja saava nainen

Vierailija
14/38 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeamiseen tarvitsen enemmän.

Vierailija
15/38 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meistä naisista näinkin moni on nimenomaan yhden yön jutuissa näytellyt orgasmin. Miehelle on ehkä syntynyt käsitys omasta olemuksestaan supersonnina villien vapaiden naisten kanssa. Kotona, oikeassa elämässä, oman puolison kanssa seksi ei sitten ehkä olekaan naisen orgasmien ilotulitusta :(

Ja tästä seuraa se ikävä syyttelevä kysymys: "Mikä sussa on vikana? KAIKKI mun naiset on aina saaneet."

Siinä on turha puhua näytellyistä orgasmeista - miehet eivät tätä väittämää usko.

Joten, rakkaat kanssasiskot, lopetetaan feikkaaminen, murretaan tämä tabu! Sen ylläpitäminen etäännyttää miesten ja naisten seksuaalisuutta toisistaan. Ja se tekee miehistä huonompia rakastajia!

Vierailija
16/38 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meistä naisista näinkin moni on nimenomaan yhden yön jutuissa näytellyt orgasmin. Miehelle on ehkä syntynyt käsitys omasta olemuksestaan supersonnina villien vapaiden naisten kanssa. Kotona, oikeassa elämässä, oman puolison kanssa seksi ei sitten ehkä olekaan naisen orgasmien ilotulitusta :(

Ja tästä seuraa se ikävä syyttelevä kysymys: "Mikä sussa on vikana? KAIKKI mun naiset on aina saaneet."

Siinä on turha puhua näytellyistä orgasmeista - miehet eivät tätä väittämää usko.

Joten, rakkaat kanssasiskot, lopetetaan feikkaaminen, murretaan tämä tabu! Sen ylläpitäminen etäännyttää miesten ja naisten seksuaalisuutta toisistaan. Ja se tekee miehistä huonompia rakastajia!

Mutta suhteissa eläessä ei niinkään.

Vierailija
17/38 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälainen ääliö menee kertomaan tuollaista viimeisimmälle naiselleen?

Onko tarkoitus kehuskella, pahoittaa toisen mieli, asettaa paineita vai mitä?

En arvosta entisillä panoillaan retostevia miehiä.

Vierailija
18/38 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaita orkkuja ei voi näytellä. Piste.

Siinä on kontrolli niin täysin poissa, että ei ole mahdollista.

t. Isoja orkkuja saava nainen

Vierailija
19/38 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska en ole mieheni kanssa koskaan saanut, enkä myöskään masturboidessa. En siis ole suhteemme ensimmäiseen 15 vuoteen edes tiennyt, millaiselta orgasmi tuntuu. Vaikea olis ollut näytelläkään sitä. Ei kyllä mitään tarvettakaan. Nyt olen vihdoin sen oppinut saamaan itsekseni, mutta se on kyllä kaukana mistään tajunnanräjäyttämisestä edelleen. Pari sekuntia olen hiljaa, alapää supistelee, siinä se.

Vierailija
20/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, näin jälkikäteen ajatellen. Silloin nuorempana oli tarve esittää jotain sellaista, mitä en oikeasti ollut.

Yhdessä pidemmässä suhteessa olen myös näytellyt, sillä miehen sanojen mukaan kaikki hänen naisensa olivat aina saaneet (pelkällä panolla), myös ne jotka eivät koskaan kenenkään muun kanssa olleet saaneet. Minä en saa pelkällä panolla. Miehen mielestä naisen orgasmi on vääränlainen ja huono klitorista stimuloimalla. Lopulta feikkasin sen orgasmin, minäkin, ihan vaan että se rasittava jyystö olisi loppunut.

Suhde loppui melko pian tämän jälkeen.

Jäi askarruttamaan moniko noista miehen naisista oli päätynyt painostuksen alla feikkaamaan. "Mikä sussa on vikana... Kun kaikki muut aina..."

Enää en näyttele.