Kahdeksalla eurolla kahden viikon ruuat!
Tämmöstä olen kaavaillut. Mitäs luulette, onnistuuko? Olen keski-ikäinen mies ja yhden hengen ruuista kysymys. Nyt ei siis lasketa ravintoarvoja eikä vitamiineja, vaan tolla rahalla aion ostaa sellaiset ruuat kahdeksi viikoksi, että en ole nälässä, vaan syön joka päivä tuhdin aamiaisen, yhden lämpimän ruuan ja iltapalan. Jos välillä tulee nälkä, niin sitten teetä ja leipää välipalaksi.
Kyseessä siis yksi kahden viikon jakso. Ei ole lopun elämää tarkoitus tuolla budjetilla elellä. Nyt vain on rahat vähissä ja kun rupesin miettimään, miten edullisesti tekisin ruokaa, niin rupesinkin loppujen lopuksi viilamaan senttejä, että kuinka halvalla oikeasti voi päästä ja tuollaiseen summaan päädyin. On siis pussinpohjalla hieman enemmän rahulia kuin kahdeksan euroa :)
No missäs tämä suuri "guru"/ nälkätaiteilija/penninvenyttäjä kuppaa?
Itse kävin kaupassa ja ostin litran maitoa, sipulinipun, kurkkua, tomaattia,sesamleipää, leipäjuustoa 2 pkt, salaattia,lihapullia, perunoita, porkkanoita, pussillisen kaurakeksejä. Rahaa meni ehkä enemmän kuin 8 euroa, but who cares. Enkä todellakaan aio elää näillä seuraavaa kahta viikkoa. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.