Helvetissä on käärmeitä, matoja ja hämähäkkejä
Osa demoneista eli langenneista enkeleistä on jo helvetissä.
2Piet.2:4 "Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi."
Luuk.8:30-31 ""Mikä sinun nimesi on?" kysyi Jeesus. Mies vastasi: "Legioona*", sillä häneen oli mennyt monta pahaa henkeä. Ne pyysivät, että Jeesus ei käskisi niiden syöksyä kadotuksen kuiluun."
Kun ateisti kuolee niin hänen sielunsa vajoaa helvettiin.
Job.18:13-14 "Hänen ruumiinsa jäseniä kalvaa, hänen jäseniänsä kalvaa kuoleman esikoinen. Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa; hänet pannaan astumaan kauhujen kuninkaan tykö."
Ainoastaan usko Jeesukseen Kristukseen ennen kuolemaa pelastaa ihmisen.
Jes.38:17-18 "Sinä pelastat minut kuoleman kuilusta. Selkäsi taakse sinä heität kaikki minun syntini. Ei tuonela sinua kiitä eikä kuolema sinua ylistä! Ne, jotka syvyyteen joutuvat, eivät voi turvautua uskollisuuteesi."
Sananl.27:20 "Tuonela ja horna eivät kylläänsä saa"
Hepr.10:27 "Ei ole muuta kuin kauhea tuomion odotus ja ahnas tuli, joka nielee Jumalaa uhmaavat."
2Piet.2:9 "Herra siis voi pelastaa koetuksesta ne, jotka häntä pelkäävät, mutta jumalattomien hän antaa rangaistuksen alaisina odottaa tuomion päivää"
Koska demonit ovat enkeleitä, eli henkiolentoja, niin ne voivat esiintyä missä muodossa tahansa. Helvetissä ne esiintyvät käärmeinä, matoina ja hämähäkkeinä, mutta myös demoneina, jotka eivät muistuta mitään eläintä. Ne kiduttavat helvettiin joutuneita ihmisiä ikuisesti. Tuomiopäivänä ateistit menevät helvetistä Jumalan eteen tuomittaviksi, mutta saavat vain kuulla että rangaistus on ikuinen.
Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""
Jes.59:5 "Myrkkyliskon munia he hautovat, hämähäkin verkkoja he kutovat"
Jes.66:24 "Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle."
Bill Wiesen järkyttävä kokemus todistaa Raamatun todeksi:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=2317
Kommentit (49)
Aapeen karvainen pillu on helvetistä
Mä kuulin jostain että Helvetti on jokaisella osittain yksillöllinen, siellä on toki polttavan kuuma ja matoja yms, mutta siellä toteutuu samalla myös juuri ne asiat mitä inhoaa ja pelkää eniten ja ne jatkuu ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:31"]
Onneks mä oon ateisti! En ikinä maailmassa haluaisi uskoa jumalaan, joka tuomitsee ihmiset jonnekkin vitun helvettiin kisutettavaks. Hyi helvetti mikä sadisti paska koko ukko. No eipä ateistien tartte helvettiä kokea kun eivät siihen usko, eikä sitä ole olemassa <3
[/quote]
Harmi kun se Helvetti ei lakkaa olemasta sillä että siihen ei usko. Ja Jumala ja Jeesus haluaa pelastaa kaikki, muttei voi pelastaa niitä jotka ei usko.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:02"]
Helvetissä on käärmeitä, matoja ja hämähäkkejä
[/quote]
Ai se on niin luonnikas paikka. Minä asun maalla ja täällä kyllä kärmeksiä matoja ja hämppejä (myös väärinpäin) riittää yllinkyllin ja tämän mukavampaa paikkaa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:23"]
Onneks mä oon ateisti! En ikinä maailmassa haluaisi uskoa jumalaan, joka tuomitsee ihmiset jonnekkin vitun helvettiin kisutettavaks. Hyi helvetti mikä sadisti paska koko ukko. No eipä ateistien tartte helvettiä kokea kun eivät siihen usko, eikä sitä ole olemassa <3
[/quote]
Harmi kun se Helvetti ei lakkaa olemasta sillä että siihen ei usko. Ja Jumala ja Jeesus haluaa pelastaa kaikki, muttei voi pelastaa niitä jotka ei usko.
[/quote]
Mulla onkin kuule sellanen uskonto, että kaikki jotka ei siihen usko, upotetaan perse pystyssä lantalan paskakasaan iäisiksi ajoiksi. Ohimenijät saa pökkiä hanuriin ihan mitä haluaa mielensä mukaan. Eikä se paskakasa häviä mihinkään, vaikka et sen olemassa oloon uskokaan. Sinne joudut paskaan persepystyssä stondaamaan, jos et uskontooni usko.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:49"]
[/quote]
[/quote]
Mulla onkin kuule sellanen uskonto, että kaikki jotka ei siihen usko, upotetaan perse pystyssä lantalan paskakasaan iäisiksi ajoiksi. Ohimenijät saa pökkiä hanuriin ihan mitä haluaa mielensä mukaan. Eikä se paskakasa häviä mihinkään, vaikka et sen olemassa oloon uskokaan. Sinne joudut paskaan persepystyssä stondaamaan, jos et uskontooni usko.
[/quote]
Toivottavasti Jumala kutsuu suakin pian, muista että Jumala kutsuu joakista vain kahdesti tai kolmesti elämän aikana.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti Jumala kutsuu suakin pian, muista että Jumala kutsuu joakista vain kahdesti tai kolmesti elämän aikana.
[/quote]
Sama sinulle. Ei ole kiva olla ikuisesti persepystyssä paskakasassa. Tosin minun uskontoni jumala on piirun verran hövelimpi. Hän kun kutsuu neljä kertää, eli muistahan olla neljännellä kerralla kieltäytymättä, muuten paskakasa kutsuu.
Uskonnon avulla on kautta aikain peloteltu ihmisiä.
Helvettiä ei ole. Vain täällä maan päällä on.
Madot muokkaavat maata. Helvetissä on siis hyvää multaa jossa kelpaa kasvattaa vaikka mansikoita. Käärmeet ja hämähäkit puolestaan syövät kaikenlaisia pieniä tuhoeläimiä. Helvetissä pysyvät siis taudit kurissa. Käärmeet ja hämähäkit ovat vaihtolämpöisiä eläimiä, joten niiden esiintymisestä voimme päätellä että helvetin lämpötila on mainettaan miellyttävämpi. Lisäksi käärme on muinaisten suomalaisten pyhä eläin. Esi-isäni löytyvät siis helvetistä, kun taas ap:n kaltaiset hihhulit ovat visusti kaukana taivaassa.
Kerrotko taas, miksi taivaaseen pitäisi haluta kun helvetti vaikuttaa kaikin puolin mukavalta paikalta?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:20"]Mikä on tämän helvetin funktio? Mitä Jumala ja toisaalta taas sinne joutuneet syntiset saavuttavat tällä ikuisella kidutuksella? Kenen tarpeita se palvelee?
[/quote]
tämä. jumala selvästi tarvio jonkin sortin lääkitystä.
Onko nekin tehnyt elämänsä aikana syntiä ja siksi sinne joutuneet?
Mitäs jos ne on elänyt hyvän ja nuhteettoman madon, hämähäkin ja käärmeen elämän, niin pääseekö ne taivaaseen vai joutuuko ne kaikki automaattisesti helvettiin?
33
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:20"]Mikä on tämän helvetin funktio? Mitä Jumala ja toisaalta taas sinne joutuneet syntiset saavuttavat tällä ikuisella kidutuksella? Kenen tarpeita se palvelee?
[/quote]
tämä. jumala selvästi tarvio jonkin sortin lääkitystä.
[/quote]
Mielenterveysongelmia. :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:23"]
Kyllä täällä maanpäälisessä Helvetissä on paljon muutakin. Etkö ole tutustunut ulkomaailmaan siltä raamatunluvulta?
[/quote]ouuu...jehova??
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Jumala antaa ikuisuuden verran mahdollisuuksia. Koko ihmisen elon ajan hanella on mahdlisuuksia! Mista ihmeesta olet tuon valheen oppinut?
Haluan eläinten taivaaseen. Siellä on noita mainitsemiasi hyöteisiä ja matelijoita, lisäksi kissoja, koiria, marsuja, hevosia mutta ei ihmisiä. Sounds like heaven to me.
Onneks en joudu helvettiin kun en siihen usko
Katsoiko kukaan tuota videota? Mies paasaa näkemästään unesta totuutena. Näin muutama viikko sitten unen lottovoitosta, ei ole vielä tullut. Varmaan piakoin voitan ja sitten kuollessani kärvistelen demonien raadeltavana sellissä, helvetin tulen polttaessa ja vain aavikko ympärilläni. Jeesus ei mua pelasta sieltä, koska syntini ovat liian suuret. Hyvää päivää vaan kaikille.
Helvetti olisi aika liioiteltu tuomio jopa maailman pahimmalle murhaajalle. Ikuinen kärsimys ei oikein vastaa minun käsitystäni oikeudenmukaisuudesta, armosta ja rakkaudesta. On hämmentävää, että niin monet uskovaiset jaksavat aina uhkailla helvetillä. He eivät välitä siitä etteivät he oikeasti edes tunne ihmistä, jonka ovat sinne passittamassa ja tuntuvat jopa iloitsevan siitä ajatuksesta, että tuokin ateisti tai buddhalainen joutuu kidutettavaksi. Se on sitä lähimmäisen rakkautta!
Jos jumala todella rankaisee ihmisiä siitä etteivät he tunnista oikeaa uskontoa tuhansien joukosta tai koska he eivät usko ollenkaan niin silloinhan ihmisten ajatukset moraalista ja oikeudenmukaisuudesta ovat täydellisen väärässä. Vanhassa testamentissa jumala käskee tappamaan väkeä jatkuvalla syötöllä. Tuhoaa välillä lähes koko populaation tulvilla jne. Miksi ihmeessä hyvä ja rakastava kaikkivoipa jumala niin tekisi? Miksi rakastava jumala vaatisi ihmisverta ja ihmisuhreja? Miksi Jeesus piti uhrata meidän vuoksemme, kun hän olisi voinut vain antaa anteeksi ilman mitään krumeluureja?
Kiitos tuosta linkistä. Näin juuri pari päivää sitten kahtena eri päivänä kauhean painajaisen että olin menossa helvettiin. En ollut pitkään aikaan painajaisia nähnyt. Unen lopussa minut uskoteltiin salaiseen paikkaan jossa raiskattiin ja kidutettiin lasta. Sitten oli jokin sellainen kiljotiinin tyyppinen verinen suljettu lihamylly, jonne minut oltiin seuraavana pakottamassa. Vähän niinkuin helvetin luukku! Siinä kohtaa heräsin. Uni tuntui todella todelliselta.
Se oli aivan hirveä painajainen. Jeesus siunaa meitä ja auta eksyneitä, kuten minuakin amen
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=2317