Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaso haukkui hääpukuni

Vierailija
15.07.2014 |

Sanoi että on ruma, ei kukaan tuollaista käytä, et ole tosissasi. Olen 170cm pitkä, olen laihduttanut itseni viisikymmentäkiloiseksi. Puku on mallia merenneito, ja puvussa on 3/4 hihat. En itse pidä olkaimettomista, joita muuten tuputettiin lähes joka liikkeessä. Pulu on romanttinen.

Plääh, ihan sama. Olen nyt vähän klassisempi morsio, pitivät muut siitä tai eivät. Ärsyttää vain kun pitää ihan tahallaan yrittää pahoittaa toisen mieltä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:51"]Miksi olet laihduttanut itsesi alipainoiseksi?

[/quote]

No en tiedä apsta mutta itse halusin näyttää hääpäivänäni upealta, ja minusta hoikkuus on kaunista. Joten laihdutin kovasti. Normaalisti olen "söpö", mutta se hoikkuus sai kasvoni hoikistumaan ja minussa oli tilkka sellaista jylhää kauneutta kuten vaikkapa Angelina Joliella. Nyt painan 16kg enempi ja vieläkin normaalipainon sisällä mennään. Olen taas oma söpö itseni mutta kaihoisasti katson hääkuvaa.

Vierailija
42/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:51"]Miksi olet laihduttanut itsesi alipainoiseksi?

[/quote]

No en tiedä apsta mutta itse halusin näyttää hääpäivänäni upealta, ja minusta hoikkuus on kaunista. Joten laihdutin kovasti. Normaalisti olen "söpö", mutta se hoikkuus sai kasvoni hoikistumaan ja minussa oli tilkka sellaista jylhää kauneutta kuten vaikkapa Angelina Joliella. Nyt painan 16kg enempi ja vieläkin normaalipainon sisällä mennään. Olen taas oma söpö itseni mutta kaihoisasti katson hääkuvaa.

[/quote]

Tiina Jylhän kauneutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis puku AP. Itselleni sopii olkaimeton ja semmoinen minulle tuleekin. En kyllä ymmärrä että miten en voisi tykätä puvustasi vaikka omani on totaalisen erilainen. Omalle kropalleni merenneito ei sopisi mitenkään, mulla on tiimalasi vartalo...tulisi hehtaaritakamus :D

Minä halusin ehdottomasti olkaimettoman ja kun ostaa laatupuvun niin niissä on sisäänrakennettu korsetti joten liivit voi jättää pois jos tykkää ja puku ei valu mihinkään. Itselläni on rintaa (f-kuppi) mutta puku on todella tukeva ja rinnat tuettuna sekä säädyllisesti puvun sisässä. Ollaan AP molemmat juuri täydellisissä puvuissa, meille täydellisissä. Onnea hääpäivääsi :)

Vierailija
44/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis puku on. Minä en yhtään pidä koko ylävartalon paljastavista, mutta ne ovat muotia enkä sano sitä julkisesti ääneen kellekään, kellä sellainen on, koska morsiamen itsensä mielestä se on varmasti hyvä. Älä mm. 44 loukkaannu; tuskin kellään on pukua, joka olisi jokaisen mielestä täydellinen, sillä niin erilaisia me ihmiset ovat. On sellaisiakin, jotka eivät voi sietää valkoista hääpukua. 

Sinulla ap on ihana huumorintaju, onnea teille! Me kalkkikset ainakin rakastetaan sun ihanaa pukua ja varmasti saat kehuja ainakin vanhemmalta väeltä, jos nuoremmat pitävätkin sitä "epäseksikkäänä". 

Vierailija
46/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:36"]

Minä en pidä merenneitomallisista hääpuvuista, minusta ne vaan ovat kanamaisia, yläosa on kaunis.

Kai palkattomalla orjalla on jotain oikeuksia, saa edes sanoa bridezillan mekkoa rumaksi, jos on sitä mieltä. Olen ymmärtänyt että kaasoiksi valitaan ystäviä ja ystävät saavat sanoa asiat suoraan.

[/quote] Kielenkaytostasi paatellen sina et ole mikaan tyylikkyyden tukipylvas. Tuosta puvusta tulee mieleen Kate Middletonin haat vaikka puvut ovatkin erilaisia. Tama on juuri sellainen puku joka nayttaa hyvalta ja ajattomalta haakuvissa viela kymmenien vuosien kuluttuakin.

Vierailija
47/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:23"]Oliko kim kardashianilla vähän saman tyylinen? http://images.intouchweekly.com/uploads/posts/image/38713/kim-kardashian-kanye-west-wedding-dress-ripped-givenchy.jpg?crop=top&fit=clip&h=500&w=698

[/quote]

Kerrankin toi emakko näyttää tyylikkäältä. Vau!

Vierailija
48/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:23"]Oliko kim kardashianilla vähän saman tyylinen? http://images.intouchweekly.com/uploads/posts/image/38713/kim-kardashian-kanye-west-wedding-dress-ripped-givenchy.jpg?crop=top&fit=clip&h=500&w=698

[/quote]

Kerrankin toi emakko näyttää tyylikkäältä. Vau!

[/quote]

Musta näyttäisi niin kuin hän seisois polvet koukussa..

Vierailija
49/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:53"]

Musta tuo kuulostaa hienolta, oikeastaan unelmapuvultani. Olen itsekin ihan kyllästynyt sinänsä nättiin sweetheart necklineen ilman hihoja tai olkaimia. Mun hääpuvussa tulee olemaan hihat ja ehkä merenneitoa myös.

Sulla on mun mielestä tyylitajua. Älä anna kaverin mielipiteen lannistaa! Hänellä on erilainen maku, aika massamainen.

[/quote]

Totta. Itse olen aina pitänyt Grace Kelly/Kate Middleton-puvuista, niissä on ajatonta tyyliä, arvokkuutta ja romantiikkaa. Klassista.

Vierailija
50/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät mekossa pululta, mekko on luultavasti väärä ja kaaso oikeessa.

Vierailija
51/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:43"]Jos näytät mekossa pululta, mekko on luultavasti väärä ja kaaso oikeessa.

[/quote]

Itse näytit varmasti hurmaavalta hääpuvussasi!

Vierailija
52/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sun puku on tosi ruma. Itse en tykkää tollasista yhtään.

Mutta vaate myös kertoo sen miten morsian sen kantaa. Jos sinä tykkäät puvusta, se näkyy kun se on ylläsi ja se on ainoa mikä on tärkeää.

Itse olen samaa kokoa ja saan jatkuvasti vaatekaupassa eteeni vaatteita, joista en tykkää. Vaikka se kuinka istuisi päälleni, en tykkää niin en tykkää.

Kaasosi käyttäytyminen on ala-arvoista, koska sinä selvästi pidät puvusta ja puku on jo ostettu.

Olin kerran "hienoissa" häissä, morsian hehkutti häitä todella paljon etukäteen, kun kaikki on niin hienoa ja upeaa. Kokoontuminen oli kirkossa, josta lähdettiin kaikki kimppakyydillä, oli tilattu bussi "salaiseen paikkaan". Joka osottautui koulun jumppasaliksi. Jomman kumman vanhempi oli koululla töissä vahtimestarina ja sitä kautta olivat saaneet paikan.

Olimme sitten hienoissa häissä, istuttiin oransseissa muovituoleissa ja vastapäätä oli muutama ihminen jättänyt tulematta, joten kun katsoin suoraan eteenpäin, näin nämä jumppakiipeilytelineen, puolapuut.

Ja harmi kun tällä morsiamella ei ollut suoraa totuutta puhuvaa kaasoa, sillä hänellä oli huntu, joka oli ihan täynnä pitsikuviota tuli mieleen pöytäliina eikä huntu ja merenneitotyylinen puku ilman olkaimia. Morsimella on kunnon kaljavatsa ja puku vaan korosti hänen "muotojaan" ja lisäksi kun on kuppikoko runsas, oli puku myös olkaimeton.

Joo, ihan taatusti tunnistaa morsian itsensä näistä mutta ketä kiinnostaa. Pari pv sitten oli puhetta hääkuvista, sekin tuli sen vakion 6 kk häiden jälkeen, samassa kuoressa joulukorttien kanssa eli kaikki asiat tehtiin vähän niin ja näin. Mm se ettei paluukuljetusta oltu järjestetty, kylässä oli vain muutama taksi ja kaikkien autot olivat tietty kirkolla.

kukin omalla tyylillään

Vierailija
53/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, ihmettelen vain yhtä asiaa. 
Miksi pitää samassa kommetissa sekä haukkua seikkaperäisesti viimeisen päälle jopa morsiamen oma kokoluokka, ja sitten siihen perään muka-suvaitsevasti: "kukin tyylillään"? 
En tiedä millainen ihminen olet, mutta kommenttisi antaa kuvan juuri sellaisesta nenännyrpistelijästä, joka menee tilaisuuteen kuin tilaisuuteen tekemään pikemminkin arvion kuin nauttimaan juhlasta. Kantaa ottamatta tämän tuttavasi häihin, mutta kuitenkin. Kiva vieras kun menee raportoimaan ikävässä valossa toisen päivän. :/

Terv. ei-naimisissa oleva, jos joku luuli että osui herkkään paikkaan

Vierailija
54/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap:n ja kaason olisi aika käydä keskustelu aiheesta "Kenen häät?" Ap, voit ihan hyvin määritellä kaasosi rajat ja sanoa, että sinun häissä tehdään sinun tyylillä, mielipiteet ja vinkit on tervetulleita, mutta jo tehtyjä ja hoidettuja juttuja ei arvostella ja muutenkin turha rääpiä päätään.

Ap:n puku kuulostaa kauniilta, kiva kun et ole tissejäsi ja muita releitä esittelemässä alttarilla. Ihanaa päivää!

Vierailija
55/55 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n puku näyttää ja kuulostaa ihastuttavalta. Makuasioitahan nämä on muutenkin, ja jokainen kohtelias ihminen tietää, että toisen vaatteita ei haukuta. On totta, että kaason kannattaa huomauttaa siitä, jos puku ei kertakaikkiaan istu päälle tai kinnaa jostain. Mutta haukkua puku rumaksi sen perusteella, että se nyt vain ei ole omaan makuun sopiva? Typeryyttä. 

Olkaimettomista puvuista. Niiden ongelma on se, että ne sopivat oikeasti todella harvalle ja niitä myydään ihan liikaa siihen nähden, minkä verran on ihmisiä, joille sellainen malli sopii. Lopputulos on todella helposti sellaisen... lösähtäneen näköinen, etenkin silloin kun morsiamen ryhti ei ole maailman paras alunperinkään. Mutta niitä on tarjolla (ja ne ovat "muotia") suurinpiirtein sen takia, että ne ovat valmistajalle paljon paljon helpompia. Olkaimettoman puvun kanssa ei tarvitse miettiä hihan istutusta ja puku on paljon helpommin kursittavissa kasaan myös vähän erikokoiselle morsiolle ja esimerkiksi selän pituuden vaihtelu ei ole niin suuri ongelma. Toki lopputuloksena voi olla, että vähän sieltä täältä tursuaa selkäläskit ja kainaloläskit kun väärän mallista pukua yritetään saada pysymään tukevasti ylhäällä. Tietysti sitten laadukkaassa puvussa, tai miksei vähän laaduttomammassakin jos sattuu olemaan juuri omaan vartalomalliin sopiva, voi saada myös siistin lopputuloksen. 

Hihallisessa puvussa muokkaaminen ei ole niin triviaalia vaan malleja pitäisi olla useampia. Mallilla tarkoitan tässä nyt leikkauksellista ja kokoon suhteutettua mallia, en sitä, miten pitsit tai helmet missäkin puvussa rinnuksilla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi