Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaso haukkui hääpukuni

Vierailija
15.07.2014 |

Sanoi että on ruma, ei kukaan tuollaista käytä, et ole tosissasi. Olen 170cm pitkä, olen laihduttanut itseni viisikymmentäkiloiseksi. Puku on mallia merenneito, ja puvussa on 3/4 hihat. En itse pidä olkaimettomista, joita muuten tuputettiin lähes joka liikkeessä. Pulu on romanttinen.

Plääh, ihan sama. Olen nyt vähän klassisempi morsio, pitivät muut siitä tai eivät. Ärsyttää vain kun pitää ihan tahallaan yrittää pahoittaa toisen mieltä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hääsihän ne ovat, eivät kaasosi. Pääasia on että sinä ja miehesi olette tyytyväisiä ja mikä tärkeintä - pääsette sinne avioon :)

Vierailija
22/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana puku! Oma hääpukuni oli myös luonnonvalkoinen, ja yläosa samalla tavalla peittävä kuin sinullakin. En siis ymmärrä, mitä kaasosi mussuttaa.

Liian moni olkaimeton hääpuku istuu todella huonosti, eikä morsiamine tatuoinnit (olen oppinut niistä sekä palstalta että Satuhäistä) tilannetta ainakaan kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:16"]

Onko kaaso itse naimisissa? Mietin, että jos ei ole niin ehkä hän tavallaan (ehkä tiedostamattaan) yrittää viedä valmisteluja omien unelmahäidensä suuntaan. Tai jo hän on naimisissa ja viettänyt ns. tusinahäät, hän saattaa kokea sinun valintasi arvosteluna. Tai sittn hänellä ei vain ole käytöstapoja.

[/quote]

On jo naimisissa, ja hänellä ja miehellään on huomattavasti suurempi suku ja häätkin olivat suuremmat kuin meillä, joten esimerkiksi orkesteria heillä ei ollut eikä se oikeastaan heidän tyylistä olisikaan ollut. Ja hänellä oli hihaton mekko, joka näytti todella kauniilta. Kaasoni häät olivat todella kivat ja hän on loistava organisoimaan asioita, mutta olen oppinut että hän tosiaan tykkää kiistellä makuasioista.

ap

Vierailija
24/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:42"]Pukusi on varmasti upea! Merenneitomalli sopii mielestäni erityisen hyvin pitkille ja hoikille. :)

[/quote]

Mistä lähtien 170 cm on ollut pitkä

Tyhmä kaaso sulla. ei olisi itselleni tullut aikoinaan mieleenkään laukoa morsiamelle vastaavaa. Näytät varmastu upealta!! :)

Vierailija
25/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nätiltä, herkän kauniilta pululta (sekä morsian että puku ja musiikkikin vielä).

Ja ihana tämä ketju, kerrankin ap sai tukea ja kannustusta eikä aina periaatteen vuoksi lytätä ap:ta maan rakoon.

Kaasollasi ei valitettavasti ole kykyä asettua tyylitajusi taajuuksille, toivottavasti hän pystyy ottamaan suoria käskyjä vastaan, koska hänen ideoinnistaan ei varmastikaan tule olemaan sinulle apua.

Vierailija
26/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tosi nätti puku.

itse sanoisin kaasolle sinun sijassasi jotain tyyliin,

"pidän hääpuvustani paljon, se on juuri sellainen kun olen halunnutkin ja rehellisesti sanottuna kommenttisi puvustani loukkasi minua. Sinun ei tarvitse pitää puvustani, mutta olisin toivonut, että olisit ollut mieluummin hiljaa kuin haukkunut pukuni rumaksi. Olet kuitenkin kaasoni ja toivon, että olisit iloinen siitä, että olen löytänyt unelmieni hääpuvun."

Vierailija
27/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa nyt rehellisesti ap, onko hääpukusi sellainen jota näkee amerikkalaisen wt-kansan päällä hauskimmissa kotivideoissa?

Vierailija
28/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis puku. Tyhmästi käyttäytyvä kaaso (JSKAP!).

Onnea romantiselle pululle ja puluherralle! :)

Vierailija
29/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:26"]

Ihana puku! Oma hääpukuni oli myös luonnonvalkoinen, ja yläosa samalla tavalla peittävä kuin sinullakin. En siis ymmärrä, mitä kaasosi mussuttaa.

Liian moni olkaimeton hääpuku istuu todella huonosti, eikä morsiamine tatuoinnit (olen oppinut niistä sekä palstalta että Satuhäistä) tilannetta ainakaan kaunista.

[/quote]

Kiitos! Minusta tämä puku oli vartalolleni sopivin, tosin joudun laittamaan hieman topatut pikkarit. (salaa kokeilin sellaisia puvun kanssa ja näytti paremmalta..!)

Jokainen tietysti valitsee pukunsa mieltymystensä mukaisesti, mutta täytyy kyllä allekirjoittaa että turhan usein hääliikkeessä ei kauheasti panosteta siihen että löydettäisiin morsiammen vartalotyypille sopiva puku. Heti kannetaan kasa niitä olkaimettomia ja kehutaan kun näyttää niin hyvältä. Minultakin pursusi rinnat ulos lähes jokaisesta mutta myyjät kehuivat kovasti kuinka elegantilta näyttää. Että kyllä se vika monesti on siellä myyjien "laiskuudessa" tai ammattitaidossa. 

ap

Vierailija
30/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:21"]http://i63.photobucket.com/albums/h149/tiinatiina/tiina/haat/haapukuja/venepaantiepitsi.jpg

Kaula-aukko on aikalailla tällainen, joskin tuo puvun ja pitsin raja ei ole noin selkeä ja puku on luonnonvalkea.

http://www.craiboxfi.com/images/l/a1252.jpg

Ja laskeutuu tähän malliin. En halua laittaa kuvaa puvusta päälläni ettei minua tunnisteta. Mutta se istuu täydellisesti, ja on ihanan minun näköiseni.

Minulla ja kaasollani on vain erilainen maku.

Romanttinen pulu-ap

[/quote]

Wau! Voisin hyvin pitää tuollaista omissa häissäni. Ehkä kaaso on kateellinen kauniista puvustasi? En ymmärrä miten tuota voi sanoa rumaksi. :o

Vierailija
31/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä merenneitomallisista hääpuvuista, minusta ne vaan ovat kanamaisia, yläosa on kaunis.

Kai palkattomalla orjalla on jotain oikeuksia, saa edes sanoa bridezillan mekkoa rumaksi, jos on sitä mieltä. Olen ymmärtänyt että kaasoiksi valitaan ystäviä ja ystävät saavat sanoa asiat suoraan.

Vierailija
32/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju tosiaankin, kiitoksia kaikille vastauksista. Tuli kiva mieli tästä ketjusta! 

Sanoin kaasolle vain että ihan tosissani olen kuten tiedät. Mitäpä sitä turhaan vääntämään sen enempiä. Olen itse todella innoissani hääjuhlasta, en malta odottaa! 

Ja en itse pidä pukuani hauskimmat kotivideot-mallina, tosin jos kaadun se päällä päin kakkua niin voidaan katsoa uudelleen. 

Romanttinen pulu kiittää ihanista kommenteista ja onnitteluista, mutta vetäytyy nyt iltapuuhiin. Hyvää yötä av! :)

Vierailija
33/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:36"]

Minä en pidä merenneitomallisista hääpuvuista, minusta ne vaan ovat kanamaisia, yläosa on kaunis.

Kai palkattomalla orjalla on jotain oikeuksia, saa edes sanoa bridezillan mekkoa rumaksi, jos on sitä mieltä. Olen ymmärtänyt että kaasoiksi valitaan ystäviä ja ystävät saavat sanoa asiat suoraan.

[/quote]

Palkaton orja? Ihanko tosi?

Vierailija
34/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana puku, minusta on pääasia että itse tykkäät :) joillakin nyt vaan on joku ihme pakko sanoa aina vaan negatiivista :/

Vierailija
35/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että morsian tuntee puvussa olonsa hyväksi. Itse en myöskään edes harkinnut olkaimetonta pukua, sillä halusin pukea alle hyvät rintaliivit mitä ei tarvitse nostella ja stressata tärkeänä päivänä.

Linkkejä en nyt puhelimella jaksanut avata, mutta pukusi kuulostaa kauniilta ja erilaiselta.

Vierailija
36/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että kaasolla on kateuspuuska kun ei uskaltanut pukeutua itse haluamaansa mekkoon, tai valitsi mekon liian hätäisesti. Olisin itsekin alunperin halunnut mekon jossa on hihat (läskit käsivarret) mutta olkaimettomien valikoima oli ylivoimainen ja päädyin sitten sellaiseen. Olihan se kaunis, mutta saattaisin itsekin vähän kadehtia jos jollakin olisi energiaa ja rahaa hommata itselle se unelmiensa puku. Tosin yrittäisin ainakin pitää suuni kiinni. 

Onneksi olkoon ap!

Vierailija
37/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kauniilta morsiolta ja aivan ihanalta ihmiseltä! Onneksi olkoon herra ja rouva Pululle! :)

Vierailija
38/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaihanaihana puku, ap! :) Onnea matkaan ja ihania häitä!

Vierailija
39/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo kaaso. Mielestäni pukusi on tuhat kertaa kauniimpi, kuin ne olkaimettomat sopulipuvut, joita näkee nykyään 99% morsiamista.

Vierailija
40/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet laihduttanut itsesi alipainoiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi