Väkivaltarikollisuus on lesboilla geeneissä
Kommentit (30)
Tilastot osoittavat myös, että suuri osa parisuhdeväkivallan vuoksi sairaalahoitoa tarvinneista on miehiä. Tästä uutisoi Hämeen Sanomat, terveydenhuollon lähteisiin viitaten.
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat myös, että suuri osa parisuhdeväkivallan vuoksi sairaalahoitoa tarvinneista on miehiä. Tästä uutisoi Hämeen Sanomat, terveydenhuollon lähteisiin viitaten.
*SuuriN
No niinhän se on miehilläkin, kun tilastoja katsoo.
Jännää että naisille annetaan testosteronia hoitona, muttei miehille jotka sitä tarvitsisivat.
Ap vihaa lesboja ties mistä syystä ja kun mitään järkevää perustetta ei löydy, hän keksii omasta päästään tarinoita näiden vakivaltaisuudesta ja sitten vastailee itselleen. Mitään tilastoja tai oikeita perusteluja ei ole, mutta eipä se Hitlerkään tarvinnut muuta kuin oman sairaan mielikuvituksensa leimatakseen juutalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Älä heikennä naisten uhriasemaa ikävillä tilastoilla.
Olen saanut kahdelta turpaan, mutta en lähtisi yleistämään. Ilman mitään provosointia tapahtuneet. Pyysin kertomaan milloin ovat valmiita. Toinen löi yllättävän kovaa. En kuitenkaan tippunut. M52
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa fyysinen väkivalta on miehillä yleisempää kuin naisilla. Useimmissa niissäkin tapauksissa kun mies on väkivallan uhri, on syyllisenä toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
No missäs ne tilastot?
Odota nyt, en ole ehtinyt vielä kirjoittaa niitä. Pakko tehdä ne itse, kun niitä ei ole muuten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa fyysinen väkivalta on miehillä yleisempää kuin naisilla. Useimmissa niissäkin tapauksissa kun mies on väkivallan uhri, on syyllisenä toinen mies.
Tiesitkö että naisten tarjoilema henkinen väkivalta aiheuttaa myös vakavia fyysisiä oireita?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kahdelta turpaan, mutta en lähtisi yleistämään. Ilman mitään provosointia tapahtuneet. Pyysin kertomaan milloin ovat valmiita. Toinen löi yllättävän kovaa. En kuitenkaan tippunut. M52
Oikeasti tapahtuneet noin. Ei ollut provo. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että naisten tarjoilema henkinen väkivalta aiheuttaa myös vakavia fyysisiä oireita?
Ei suoraan, koska ei se haukkuminen fyysisiä haavoja tee. Eikä se muutenkaan muuta sitä, että ruumiillinen väkivalta on paljon yleisempää miehillä kuin naisilla ja johtaa paljon useammin kuolemaan tai pysyvään vammaan.
Montakohan kertaa tulee vielä tämä sama "lesbot on väkivaltaisia ööö" -juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraan, koska ei se haukkuminen fyysisiä haavoja tee. Eikä se muutenkaan muuta sitä, että ruumiillinen väkivalta on paljon yleisempää miehillä kuin naisilla ja johtaa paljon useammin kuolemaan tai pysyvään vammaan.
Kyllä aiheuttaa, aivan suoraan a pidempään jatkuessa todella vakavia vammoja. Tässä ei siis tarkoiteta henkisiä vaurioita.
Vierailija kirjoitti:
No missäs ne tilastot?
Ei sulla googlea tms ole? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aiheuttaa, aivan suoraan a pidempään jatkuessa todella vakavia vammoja. Tässä ei siis tarkoiteta henkisiä vaurioita.
Tuo kuulostaa enemmän jo joltain Pottereista kopioidulta kiroukselta, jos mukamas sanat kirjaimellisesti aiheuttavat reaaliajassa fyysisiä vammoja. Jatkuva henkinen pahoinpitely heikentää mieltä ja sitä kautta terveyttä ja voi johtaa itsensä vahingoittamiseen, mutta vasta viiveellä. Siitä on aika kaukana tuollainen asetelma, jossa ruman sanan sanominen repäisee saman tien kohteelle avohaavan.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että naisille annetaan testosteronia hoitona, muttei miehille jotka sitä tarvitsisivat.
Joo koko politiikka shiftaisi oikealle. Sen sijaan naisille ja sitä kautta meihille syötetään naishormonia.
Before the testosterone treatment, we found that weakly affiliated Democrats had 19% higher basal testosterone than those who identified strongly with the party (p = 0.015). When weakly affiliated Democrats received additional testosterone, the strength of their party affiliation fell by 12% (p = 0.01), and they reported 45% warmer feelings towards Republican candidates for president
Vitu homofoobikko! Lesboilla on munaa tehdä itse väkivaltaa, heterot ovat heiveröisiä pikku pelkureita.
Testosteroni + nainen = hirviö