All inclusive puolesta ja vastaan?
xx
Kommentit (47)
Puolesta. Ollaan nyt kolmena edellisenä vuotena käyty allinc. Lomilla eikä kyllä muualla käydäkkään enää.
Ruoka on ollut todella hyvää joka kerta! Ei häviä yhtään muiden ravintoloiden ruuille. Sen lisäksi valikoima ollut aina todella runsas. Valikoima myös vaivtelee joka päivä ja illallisella olmut tema p.ivät, esim. Kreikkalainen, mexikolainen, japanilainen yms. Rodoksella esim. viime kesänä oli allincissä todella hyvää shusia, parempaa kuin mitä olen suomesta mistään saanut.
Ruuan hyvä laatu onnin se syy iksi nuo allinc. Lomat nykyään aina valitaan. Oli niin kyllästynyt etsimä. Uusia ravintoloita ja pettymää lähes joka kerta.
Helppous on myös iso plussa, lapset tilaa pitkin päivää jäätelöä ja varsinkin juomista ja muutakin syömistä. Minä haluan lomallani vain maata altaalla ja lukea ja välillä käydä syömässä valmiista pöydästä.
En tiedä onko ruoka huonompaa jos on alle 4 tähden hotellissa, me ollaan o,tu 4 tai 4+ tähden hote,missa ja ruoka on aina ollut loistavaa.
Riippuu maasta.. meksikossa aivan huippu AI. Hotellialueella oli 5 "ravintolaa", 2 buffettia, monta kahvilaa, baaria.... kyllä kelpas :)
Saako kysyä tässä välissä kun en siis ole all inclusive hotelleissa koskaan yöpynyt: saako tuolla kaikissa hotellialueen ravintoloissa ja baareissakin syödä ja juoda mitä vaan ja mistään ei tarvitse erikseen maksaa?
Voisin mennä, koska ruoka ei ole minulle kuin kulutusaine. Lomilta gaen jotain muuta kuin syömistä
En halua käyttää lomalla aikaa siihen, että tekisin ruokaa. Saan käydä kaupassa ja kokkailla iham riittävästi kotonakin. Aikaa menee myös tosi paljon jos menee ulos syömään. Ruuan tilaus, odotus, syöminen, maksaminen jne. All inclusivessa vain kävelet ravintolaan, otat ruokaa, syöt ja lähdet :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:51"]Saako kysyä tässä välissä kun en siis ole all inclusive hotelleissa koskaan yöpynyt: saako tuolla kaikissa hotellialueen ravintoloissa ja baareissakin syödä ja juoda mitä vaan ja mistään ei tarvitse erikseen maksaa?
[/quote]
Riippuu. Yleensä limut,mehut, vesi ja ehkä kalja ovat ilmaisia. Yleensä on myös maksullisia baareja, joista saa esim. viskiä ja muuta kalliimpaa. Ruuat ovat olleet kaikissa mun käymissä hotelleissa (5 kpl) aina ilmaisia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:40"]
Puolesta.mitälomaa se sellanenon, että 2-3kertaa päivässä pitää etsiä ravintola missä syödä? Javielä pukeutua ja meikata. Mulle loma on silkkaa auringossa löhöilyä jaurheilua, ei nähtävyyksissä tai ravintoloissa ravaamista.
[/quote]
Sehän on parasta lomassa, että saa syödä vaikka joka päivä eri ravintoloissa, eikä tarvii mättää hotellilla huonoa ruokaa päivästä toiseen.