Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIes halusi elättäjän?

Vierailija
15.07.2014 |

Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:

Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.

Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.

Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.

Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.

Onko suhde mielestänne normaali?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:49"]Ap ei ilmeisesti tule ketjuunsa vastaamaan...

[/quote]

ap vastaa: elin niin monta vuotta yksin,että päätin että jos joskus miehen vielä löydän,eli joku minut huolii, niin en todellakaan ole ronkeli.

Toisaalta hyväksyn asian,että tavallaan näin ostan läheisyyttä ja seksiä. Toisaalta taas käyn mielessäni jaakobinpainia oudosta tilanteesta.

Kun en muuten kelpaa niin siksi olen tähän ryhtynyt.

Vierailija
2/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveää. :( Kyllä sä varmasti kelpaat jollekin, joka oikeasti välittää susta eikä vain hyväksikäytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
4/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:06"]JSSAP.

[/quote]

Jätä se sika ap?

Vierailija
5/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne.

-Mies 29v-

Vierailija
6/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies komea vai miksi olet sen kanssa?

Kyllä varmaan jostain saat pelkkää seksiä maksua vastaan. Ei tarvi loisia asumaan ottaa.

Vierailija
7/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä mies sinulla. Ota vaan hatkat nyt heti kun kerta voit. Kyllä sinä kelpaat ihan varmasti oikeaankin suhteeseen. Tuo ovain pelkkää hyväksi käyttöä. Rakasta ja arvosta itseäsi ja kyllä joku vielä huomaa ihanuutesi. Koska et ole edes vaatelias niin ihan varmasti löydät tasa-arvoisen kumppanin jolta saat sitä hellyyttkin ihan rakkaudesta.

Vierailija
8/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:49"]Ap ei ilmeisesti tule ketjuunsa vastaamaan...

[/quote]

ap vastaa: elin niin monta vuotta yksin,että päätin että jos joskus miehen vielä löydän,eli joku minut huolii, niin en todellakaan ole ronkeli.

Toisaalta hyväksyn asian,että tavallaan näin ostan läheisyyttä ja seksiä. Toisaalta taas käyn mielessäni jaakobinpainia oudosta tilanteesta.

Kun en muuten kelpaa niin siksi olen tähän ryhtynyt.

[/quote]

no jos noin olet päättänyt niin ei kait siinä sitten mikään auta.

itse en kyllä kattelisi päivääkään tuollaista meininkiä. olen mielummin ilman miestä.

Vierailija
9/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ne elättäjiä etsivät...kerran toisinkin päin.

Vierailija
10/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen mies on kyseessä?

Vierailija
11/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:55"]

Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:

Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.

Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.

Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.

Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.

[/quote]   Jätä se sika

Vierailija
12/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:25"]Minkämaalainen mies on kyseessä?

[/quote]

ihan tavallinen suomalainen mies.

En ole ruma enkä lihava. Jostain syystä vaan en kelpaa muunlaisille. Kärsin yksinäisyydestä,sen häpeästä ja valtavasta kosketuksenkaipuusta yli 10 vuotta. Nythän sitä saan- maksua vastaan. Sekä henkistä tuskaa vastaan.

Vierailija
13/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk? Itse olisin katsellut ehkä 2 päivää maksimissaan.

Vierailija
14/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on valintoja......

Vierailija
15/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei kannata antaa hyväksikäyttää itseään. kolme vuotta sitten koin itse saman, yhdeksän kuukautta annoin niin jatkua ja sitten tuli raja vastaan. voi sitä itsesyytöksen määrää, miten mä olen voinut olla niin tyhmä. silloin päätin ettei mua kukaan käytä enää hyväkseen, ja koska en näköjään ihmistä tunne jonka kanssa yhteen muutan olen jatkossa yksin. voin vakuuttaa parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa! mut olen ap sunsta huolissani, puhut niin kuin suurin murhe olis yksin olo, ei se että sua hyväksikäytetään ja kohdellaan tylysti eikä arvosteta pätkääkään. missä hitossa sun itsekunnioitus on?

Vierailija
16/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu tietenkin ihan virallisesti luonasi? Voi olla hankalampi paikka saada se lähtemään. Eikö sua edes kiukuta, kun noin hyväksikäyttää? Ja vielä mietit jotain tulevaisuutta tuon Turhapuron kans?

Ai mut hei, yleensä ne kunnostautuu ja alkaa oikein hehkua rakkautta ja hellyyttä heti, kun saatte oman pikku käärön. Alkavat oikein koti-isiksi imuria ulkoiluttamaan ja kuuraamaan. Gourmetaterioillekin pääset, kun ylkä kokkaa, voi sua onnellista!

Vierailija
17/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ap taas nuolemaan sen äijän varpaan välejä?

Vierailija
18/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Taisitte muuttaa yhteen ihan liian aikaisin :( Eikö se koskaan kerro syytä mökötyksille? Onko pitkäaikaistyötön? masentunut?

Vierailija
19/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan nimi alkais J. llä ?

Vierailija
20/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:55"]Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:

[/quote]

Ei ja tiedät.sen itsekin.