Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuvat lähinnä vain toisella kierroksella olevat yksinhuoltajanaiset, vaikka itse olen vasta ensimmäisellä kierroksella?

Vierailija
13.07.2021 |

Mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni niin että saisin minusta kiinnostuneiden painopisteen siirtymään jo lapsensa tehneistä naisista lapsettomiin, kaltaisiini ensimmäisellä kierroksella oleviin naisiin.
Kertokaa te naiset että mikä on se vedenjakaja juuri sinulle. Ja kerro myös onko sinulla vielä lapsia vai ei.

Ei yksinhuoltajuus tee kenestäkään huonompaa ihmistä, enkä tarkoita tylyttää heitä tällä aloituksella...Mutta kokemuspohjamme eroavat niin valtavasti toisistaan...

Ikää minulla on 35 vuotta, ja pääkaunkiseudun naistarjonnasta on kyse

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita otsaasi lappu, että olen kolmekymmentäviisivuotias neitsyt, etsin iäkkäämpää immyttä.

Vierailija
62/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin Aloittaja suhun yhteyden? Etsin vapaata, lapsetonta miestä. Kaikki miehet täällä pk-seudulla tuntuvat olevan varattuja tai toisella kierroksella. Haluaisin lapsettoman miehen, jonka kanssa ehkä myöhemmin saada lapsia.

N31, Espoo

Näitä miehiä on deittipalstoilla pilvin pimein. Ikää lähellä keski-ikää tai jopa yli mutta lapset ”kyllä” tai ”ehkä joskus”. Sieltä vain valkkaamaan. Ja jos et ole sieltäkään valkannut, niin siihen lienee syynsä. Tuskin vauva-palstalta löydät yhtään parempaa yli-ikäistä isäehdokasta.

No en ole niille miehille kelvannut. Ei ole kuulemma kemiaa tai sitten ovat ghostanneet. Olen normaalipainoinen, vaikken erityisen kaunis.

Onko sulla sitten joku mielenterveysongelma, vai miten miehet karttaa kuin ruttoa? Ei ole normaalia tollanen.

Joo on mt-ongelma, mihin olen saanut hoitoa. Olen työelämässä. Myös monilla tapailemillani miehillä on tai on ollut mt-ongelmaa tai muuta terveysongelmaa, mutten silti ole ollut heille "se oikea".

No tätä minä vähän epäilinkin. Keräät siis ympärilles parisuhteeseen kyvyttömiä miehiä. Itse sain apua terapiasta, jonka jälkeen silmäni avautuivat aivan eri tavoin ja osasin arvostaa itseäni. Suosittelen sullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloittajaa! Älä keskity niihin, jotka ei kiinnosta. Anna tykkäyksiä ja supertykkäyksiä niille, joiden kanssa on sama elämäntilanne. Oletko itse yhtään avoin naisille siitä, mitä etsit?

Vierailija
64/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemaasi kohderyhmää on vähän, et ole vain törmännyt heihin.

Tai sitten jos tätä kohderyhmää kohtaa, ei kannata olla turhan rehellinen. Mitä ihmiselle esim kuuluu se mikä mt-ongelma sulla on ollut, montako kertaa olet ollut parisuhteessa tai sinkkuna, vaihtanut työpaikkaa, sairastanut x , y ja z..

Mutta monesti tuntuu että kun näitä 35v sinkkuja tapaa niin sieltä tulee monimutkaiset perhesuhteet lapsuudessa, terapia, vaikeudet, onnettomuudet , vaikeuksien kautta voittoon , hankalat eksät jotka ei halunnut lapsia .. joita voi olla kymmenen ..

Että miten houkuttelevaa se on? Ei sekään ole houkuttelevaa että on kokematon tai ikisinkku ilman parisuhteita.

Vaikea paikka olla 35v ekalla kierroksella.

Itse otin sitten 2.kierroksella olevan vanhemman miehen joka ei enää halua lapsia. Hänelle on ihana sama mikä on menneisyyteni, mikä on hyvä asia.

Niin, sitä ei sais olla elettyä elämää. Ongelmia ei ole saanu tulla eteen, eikä niiden hoitamisesta tulisi sanoa mitään. Mutta myöskään peräkamarin poikaa ei hyväksytä, kun ei ole seurustellu.

Vierailija
65/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin Aloittaja suhun yhteyden? Etsin vapaata, lapsetonta miestä. Kaikki miehet täällä pk-seudulla tuntuvat olevan varattuja tai toisella kierroksella. Haluaisin lapsettoman miehen, jonka kanssa ehkä myöhemmin saada lapsia.

N31, Espoo

Näitä miehiä on deittipalstoilla pilvin pimein. Ikää lähellä keski-ikää tai jopa yli mutta lapset ”kyllä” tai ”ehkä joskus”. Sieltä vain valkkaamaan. Ja jos et ole sieltäkään valkannut, niin siihen lienee syynsä. Tuskin vauva-palstalta löydät yhtään parempaa yli-ikäistä isäehdokasta.

No en ole niille miehille kelvannut. Ei ole kuulemma kemiaa tai sitten ovat ghostanneet. Olen normaalipainoinen, vaikken erityisen kaunis.

Aikuisten maailmassa normaalipaino ei ole mikään erityinen meriitti vaan ihmisen normaali olotila. Kyllä sun täytyy jotain muuta pystyä tuomaan parisuhteeseen.

Aikuisten maailmassa yhteiskuntakelpoinen, sosiaalisesti suhtkoht normaali henkilö voi olla vaikka hieman pyöreä, suorastaan lihava tai vaikka alipainoinen ja pariutua onnistuneesti ja tyytyväisenä.

Usko pois.

Jos kaikki tuntuu muuten olevan reilassa, mutta rakkauselämä takkuaa, psykoterapiasta saattaa löytyä vastauksia. Deittionnea kesään kaikille!

Vierailija
66/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita otsaasi lappu, että olen kolmekymmentäviisivuotias neitsyt, etsin iäkkäämpää immyttä.

Sanoiko ap olevansa neitsyt?

Vierailija
67/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31, Espoo

Aikuisten maailmassa normaalipaino ei ole mikään erityinen meriitti vaan ihmisen normaali olotila. Kyllä sun täytyy jotain muuta pystyä tuomaan parisuhteeseen.

Aikuisten maailmassa yhteiskuntakelpoinen, sosiaalisesti suhtkoht normaali henkilö voi olla vaikka hieman pyöreä, suorastaan lihava tai vaikka alipainoinen ja pariutua onnistuneesti ja tyytyväisenä.

Usko pois.

Jos kaikki tuntuu muuten olevan reilassa, mutta rakkauselämä takkuaa, psykoterapiasta saattaa löytyä vastauksia. Deittionnea kesään kaikille!

Tietenkin voi. Siksi sanoinkin että normaalipaino ei ole mikään meriitti vaan vain suure, joka pätee suurimpaan osaan väestöstä.

Vierailija
68/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31, Espoo

Usko pois.

Niihän hän sanoi, että se normaalipainous ei ole mikään erityinen meriitti.

Vierailija
69/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsia saatuaan naisen markkina-arvo tippuu rajusti,eli heidänkin täytyy siirtyä katselemaan alempitasoisia miehiä.silloin vähän rumempikin,ehkä jopa työtön mies käy.

Mitäs iloa rumasta ja työttömästä miehestä on? Toki joku voi rakastua, mutta naisilla ei yleensä ole se tilanne että joku pitäis olla.

Vierailija
70/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap olevansa neitsyt?

Eiköhän hän ole, tai lähes sellainen. Ensimmäisellä kierroksella ihan kaikkeen.

Suhtaudu realistisesti mahdollisuuksiisi, ap.

Vierailija
71/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet heidän tasoaan. 

Millä ihmeen "tasolla" ?

ap

Millä ihmeen ”kierroksella”?

Vierailija
72/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus: Vanhapoika etsii vanhapiikaa nimim. hynttyyt yhteen

Vierailija
73/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, onko sulla sähköpostiosoitetta? Olen lapseton, urheilullinen nainen Helsingistä.

On kyllä, mutta en tiedä uskallanko sitä täällä jakaa.

ap

Vinkki: Luo joku sellainen email-osoite, josta henkilöllisyytesi ei käy ilmi "suurelle yleisölle", vaikka sen jakaisikin palstalla, jotta haluamasi henkilö saa sinuun yhteyden.

Vierailija
74/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemaasi kohderyhmää on vähän, et ole vain törmännyt heihin.

Tai sitten jos tätä kohderyhmää kohtaa, ei kannata olla turhan rehellinen. Mitä ihmiselle esim kuuluu se mikä mt-ongelma sulla on ollut, montako kertaa olet ollut parisuhteessa tai sinkkuna, vaihtanut työpaikkaa, sairastanut x , y ja z..

Mutta monesti tuntuu että kun näitä 35v sinkkuja tapaa niin sieltä tulee monimutkaiset perhesuhteet lapsuudessa, terapia, vaikeudet, onnettomuudet , vaikeuksien kautta voittoon , hankalat eksät jotka ei halunnut lapsia .. joita voi olla kymmenen ..

Että miten houkuttelevaa se on? Ei sekään ole houkuttelevaa että on kokematon tai ikisinkku ilman parisuhteita.

Vaikea paikka olla 35v ekalla kierroksella.

Itse otin sitten 2.kierroksella olevan vanhemman miehen joka ei enää halua lapsia. Hänelle on ihana sama mikä on menneisyyteni, mikä on hyvä asia.

Niin, sitä ei sais olla elettyä elämää. Ongelmia ei ole saanu tulla eteen, eikä niiden hoitamisesta tulisi sanoa mitään. Mutta myöskään peräkamarin poikaa ei hyväksytä, kun ei ole seurustellu.

Näin se on ja onhan se surullista !

Itse tosiaan tein valinnan että päätin jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi ja valita perheellisen kumppanin , kun ns sopivan kumppanin löytäminen oli lopulta yli 30-vuotiaana niin vaikeaa, vaikka oma perhekin oli haaveissa. 4 vuoden sinkkuelämän jälkeen piti hyväksyä karu totuus. 35-40v ekalla kierroksella on ei mahdoton löytää sitä oikeaa perheen perustamiseen mutta ainakin haastavaa. Deittaili lukemattomia ikäisiäni miehiä jotka eivät halunneet mitään vakavaa. Vakavaa halusi ne jotka olivat jo olleet avioliitossa ja eronneet ja kaipasivat sitä elämää. Sitten olikin helppo perhehaaveet hylätä jo biologian vuoksi.

Vierailija
75/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa oli pari aloittajasta kiinnostunutta naista, mutta aloittaja ei viitsinyt nähdä sen vertaa vaivaa, että olisi luonut uuden s-postiosoitteen. Jotkut miehet eivät vain ole valmiita näkemään yhtään vaivaa seurustelun eteen...

Vierailija
76/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tinder-profiiliin selkokielellä teksti, että haluat lapsettoman naisen, joka haluaa lapsia ja haluat kokea sen elämänvaiheen yhdessä ensimmäistä kertaa, kun perustaa perheen ja saa ensimmäisen lapsen. Silloin saat lukuisia yhteydenottoja vauvakuumeisilta 30+ naisilta.

Mutta kun ap haluaa lapsia "joskus". Jos haluaisi niitä nyt, niin nainen olisi jo kainalossa maha pystyssä.

Vierailija
77/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmaan sama kuin itselläsi: sinäkin pidät laadukkaamapana ekakierroksella olevaa "saalista". Myös nämä jo poikineet naaraat, siitä huolimatta, että ovat poikineet, pitävät parempana miestä, joka ei ole vielä saanut lapsia.

Jälkikasvuton kumppani on huolettomampi, joten niiden perään ovat kaikki, niin ensikierroksella kuin vaikka jo kolmannella kierroksella olevat.

Tässähän on hupaisaa vain se, että ne samat naiset, jotka marttyyreinä loukkaantuvat siitä, ettei heitä parisuhdemarkkinoilla arvosteta samalla tavalla kuin lapsettomia, eivät kuitenkaan itsekään ole yhtä kiinnostuneita lapsellisista miehistä kuin lapsettomista.

Kaksinaismoralismi kukkii, ah niin ihanasti parisuhdemarkkinoilla!

Jos sulla ei vielä ole lapsia, sä oot ihan catch näiden tokakierroksella olevien naisten silmissä.

Ei kyse ole mistään "tasoista" tai "laadukkuudesta", vaan ihan siitä että kokemuspohjamme eroavat valtavasti toisistaan, enkä ole valmis hyppäämään isäpuolen saappaisiin "kylmiltään"

ap

Tällä palstalla tosiaan törmää hyvin usein siihen mielipiteeseen, että parisuhteen osapuolien elämänkaaren ja kokemuspohjan olisi oltava samanlainen, jotta parisuhde olisi toimiva ja tasa-arvoinen.

Myös minä olen valitettavasti jäänyt perheettömäksi ja kumppanittomaksi. Latasin tinderin noin vuosi sitten ja kokemukseni ovat hyvin samansuuntaiset kuin ap:lla. Aluksi en saanut oikein matchin matchia, ja päivitinkin palvelun nopeasti maksulliseksi gold-versioksi, jotta näkisin ketkä minulle antavat tykkäyksiä vai antaako kukaan.

Ja kyllähän niitä tykkäyksiä tuli. Tyypillisesti minua 5-10 vuotta vanhemmilta naisilta. Lähes kaikilla lapsia jotka osalla iästä johtuen olivat jo täysi-ikäisiä. Lienee selvää, että ainakin näiden naisten kanssa elämänkokemuksemme eroavat perustavanlaatuisesti.

Vaikea myös kuvitella, että tämä kaikki olisi ihan vain sattumaa. Ihmisillä on hyvin selvästi jonkinlainen haluttu "taso" mielessään jota he sitten toteuttavat orjallisesti, ja omani on noin 50-vuotiaat naiset. Oman ikäisiltä lapsettomilta (tai lapsellisilta) naisilta en saa käytännössä ikinä tykkäystä, vaikka heitä palvelussa kuitenkin näen lukuisia - ainakin pääkaupunkiseudulla jossa asun.

M39

Jos lapsia ja perhettä haluaa, niin se kannattaa ehdottomasti tuoda esille profiilissa tuossa iässä. Tai jotenkin mainostaa perhekeskeisyyttä jne. Itse olin viimeksi juuri eronneena 38N Tinderissä ja hyvin nopeasti aloin karsimaan pois lapsettomia miehiä, koska heistä syntyi sellainen mielikuva, että perhe-elämä ei oikeasti kiinnosta yhtään. Pitäisi vain saada uusi vakip*no leikkimään tyttöystävää. Minulla ei siis ollut silloin lapsia, vaikka olin niitä toivonut. Vaikka en olisi voinut saada lapsia, niin kiinteä perheenomainen parisuhde oli kuitenkin toiveissa. Nyt on lapsia miehen kanssa, jonka silloin löysin Tinderistä (yhden lapsen isä, jolle kelpasi hyvin uusi vaimo ja lisää lapsia).

Vierailija
78/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhärit nyt mätsää jokaisen kun yrittävät koukuttaa jonkun elintason nostajan.

Vierailija
79/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma aktiivinen ketju täällä nyt. Ja juuri vastasin siihen, että en halua miestä jolla on lapsia. Ihan vaan siksi että omat kyllä riittää.

N37 ja 3 lapsen yh

Kuulostaa melko itsekkäältä.

Onnea lapsettoman miehen etsintään, sitä tulet tarvitsemaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi