Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuvat lähinnä vain toisella kierroksella olevat yksinhuoltajanaiset, vaikka itse olen vasta ensimmäisellä kierroksella?

Vierailija
13.07.2021 |

Mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni niin että saisin minusta kiinnostuneiden painopisteen siirtymään jo lapsensa tehneistä naisista lapsettomiin, kaltaisiini ensimmäisellä kierroksella oleviin naisiin.
Kertokaa te naiset että mikä on se vedenjakaja juuri sinulle. Ja kerro myös onko sinulla vielä lapsia vai ei.

Ei yksinhuoltajuus tee kenestäkään huonompaa ihmistä, enkä tarkoita tylyttää heitä tällä aloituksella...Mutta kokemuspohjamme eroavat niin valtavasti toisistaan...

Ikää minulla on 35 vuotta, ja pääkaunkiseudun naistarjonnasta on kyse

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lapseton, 30+ nainen ja perheenperustamishaaveissa deittailisin, lapseton 35+ mies herättäisi mielikuvan pidennettyä nuoruutta elävästä, lievästi sitoutumiskammoisesta miehestä. Varsinkin, jos kuvat ovat lähinnä harrastus/matkustuskuvia, mielikuva vahvistuisi entisestään. Kirjoittaisin bioon jotakin näistä perhehaaveista. Ja vaihtaisin kuviksi vapaasukelluksen/ultrajuoksun/muiden aikaa ja rahaa vievien harrastusten rinnalle tai sijaan jotakin helpommin lähestyttävää. Toki ehkä olen jäävi neuvomaan, sillä olen tällä hetkellä ns. toisella kierroksella oleva 2 lapsen äiti, kihloissa itseäni 5 vuotta nuoremman lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
22/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä profiilisi ei houkuta nykyisellään ikäisiäsi lapsettomia naisia. Jäi epäselväksi minulle, haluatko lapsiperheen vai et.

Kirjoita selvästi profiiliin, mitä haet. Aika yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Sinun pitää katsoa 10 vuotta nuorempia.

Tuota ...ööööö...katsoa voi, mutta meillä täällä Suomessa pariudutaan samanikäisten kanssa. Ikäero muutama vuosi.

Vierailija
24/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää on jo se 35, ei ehkä kannata enää vain olettaa ja katsella. Reilusti sinne bioon, että ensimmäistä kertaa haluaisit perheen perustaa jonkun kaltaisesi naisen kanssa ja siihen perustamiseen voisi ryhtyä melko pian. Äläkä nirppaile liikaa ulkonäön kanssa. Ne jo lapsensa tehneet naiset ovat kelvanneet ennenkin, siksihän sinäkin kai heitä katselet. Pk-seudulta jos mistä sinullekin sopiva nainen pitäisi löytyä. Voit katsella myös nuorempia, jos olet tarpeeksi kuuma tapaus, mutta luultavasti et, kun pitää kysyä.

Vierailija
25/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eŧtä mua rasittaa tää eronneiden äitien niputtaminen yksinhuoltajiksi ihan joka hiivatin kerta. Yksinhuoltajuus on marginaalinen ilmiö tänä päivänä, melkein kaikki huoltajuusaopimukset on yhteishuoltajuuksia. Eronnut isä ei ole automaattisesti yksinhuoltaja, miksi ihmeessä eronnut äiti?

Joo off topic mutta en vaan käsitä.

Vierailija
26/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinun ikäisesi naiset ovat hyvin usein lapsensa jo tehneet. Samoin miehet. Olet vähän jälkijunassa nyt, realistisesti ajatellen.

Vierailija
27/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei kelpaa sulle. Liian rumia sulle. Haluat vaan niitä kauniita, joilla se lapsi sattuu olemaan jostain jännästä syystä.

Vierailija
28/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin Aloittaja suhun yhteyden? Etsin vapaata, lapsetonta miestä. Kaikki miehet täällä pk-seudulla tuntuvat olevan varattuja tai toisella kierroksella. Haluaisin lapsettoman miehen, jonka kanssa ehkä myöhemmin saada lapsia.

N31, Espoo

Vierailija
29/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole vielä lapsia, joten pystyt maksamaan elareita todennäköisemmin!

Vierailija
30/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ei kelpaa sulle. Liian rumia sulle. Haluat vaan niitä kauniita, joilla se lapsi sattuu olemaan jostain jännästä syystä.

Tai jos AP ei halua toisen miehen jälkeläisiä?

Vierailija
31/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin Aloittaja suhun yhteyden? Etsin vapaata, lapsetonta miestä. Kaikki miehet täällä pk-seudulla tuntuvat olevan varattuja tai toisella kierroksella. Haluaisin lapsettoman miehen, jonka kanssa ehkä myöhemmin saada lapsia.

N31, Espoo

Näitä miehiä on deittipalstoilla pilvin pimein. Ikää lähellä keski-ikää tai jopa yli mutta lapset ”kyllä” tai ”ehkä joskus”. Sieltä vain valkkaamaan. Ja jos et ole sieltäkään valkannut, niin siihen lienee syynsä. Tuskin vauva-palstalta löydät yhtään parempaa yli-ikäistä isäehdokasta.

Vierailija
32/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ensimmäisellä kierroksella (ei lapsia) oleviin nelikymppisiin törmänny. Itsellä on jo lapset tehtynä, mutta he haluaisivat.

Vierailija
33/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31, Espoo

Näitä miehiä on deittipalstoilla pilvin pimein. Ikää lähellä keski-ikää tai jopa yli mutta lapset ”kyllä” tai ”ehkä joskus”. Sieltä vain valkkaamaan. Ja jos et ole sieltäkään valkannut, niin siihen lienee syynsä. Tuskin vauva-palstalta löydät yhtään parempaa yli-ikäistä isäehdokasta.

Joo, toi on aika naurettavaa, että ei mukamas miestä ole löytynyt.

Vierailija
34/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Sinun pitää katsoa 10 vuotta nuorempia.

Tuota ...ööööö...katsoa voi, mutta meillä täällä Suomessa pariudutaan samanikäisten kanssa. Ikäero muutama vuosi.

Ei pidä paikkaansa. Mulla oli juuri tuossa iässä 11v nuorempi puoliso.

Vierailija
35/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai se yksinhuoltajien vika ole?

Suurin osa kauniista ja perhekeskeisistä naisista ovat tuossa iässä jo lisääntyneet. Ap selvästi ottaa näihin kontaktia koska ulkonäkö kelpais, mut sitten harmittaa se että naisella on jo lapsia. Ei se sen naisen vika ole. Lapsettomilla ja kauniilla naisilla on tuossa iässä järjettömästi varaa valita ja he menee keskimäärin miehen ulkonäkö/status jne edellä, koska heille se on yhtä kuin hyvä mies ja hyvä parisuhde. Joku eronnut äiti taas voi arvottaa jo muitakin asioita miehessä.

Kirjoita sinne profiiliin että toivot että naisella ei ole vielä lapsia. Voin luvata että sinkkuäitien yhteydenotot loppuu siihen. Mut jaa, ei kelpaa? Kukas se meinaan sit hivelis ap:n itsetuntoa...

Vierailija
36/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, onko sulla sähköpostiosoitetta? Olen lapseton, urheilullinen nainen Helsingistä.

On kyllä, mutta en tiedä uskallanko sitä täällä jakaa.

ap

Tekaise anonyymi s.postiosoite

Helppoa kuin heinänteko

Vierailija
37/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v lasta haluavien naisten kannattaa katsoa vapaita, lapsettomia, 45-50v miehiä. Tarjontaa on miehistä, ja kysyntää naisista.

Näin ehtii muksut saada ja leskeytyä vielä kivassa iässä matkusteluun jne.....

Vierailija
38/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai se yksinhuoltajien vika ole?

Suurin osa kauniista ja perhekeskeisistä naisista ovat tuossa iässä jo lisääntyneet. Ap selvästi ottaa näihin kontaktia koska ulkonäkö kelpais, mut sitten harmittaa se että naisella on jo lapsia. Ei se sen naisen vika ole. Lapsettomilla ja kauniilla naisilla on tuossa iässä järjettömästi varaa valita ja he menee keskimäärin miehen ulkonäkö/status jne edellä, koska heille se on yhtä kuin hyvä mies ja hyvä parisuhde. Joku eronnut äiti taas voi arvottaa jo muitakin asioita miehessä.

Kirjoita sinne profiiliin että toivot että naisella ei ole vielä lapsia. Voin luvata että sinkkuäitien yhteydenotot loppuu siihen. Mut jaa, ei kelpaa? Kukas se meinaan sit hivelis ap:n itsetuntoa...

No onhan se, jos AP nimenomaan etsii ensimmäisellä kierroksella olevia naisia.

Vierailija
39/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31, Espoo

No en ole niille miehille kelvannut. Ei ole kuulemma kemiaa tai sitten ovat ghostanneet. Olen normaalipainoinen, vaikken erityisen kaunis.

Vierailija
40/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31, Espoo

No en ole niille miehille kelvannut. Ei ole kuulemma kemiaa tai sitten ovat ghostanneet. Olen normaalipainoinen, vaikken erityisen kaunis.

Onko sulla sitten joku mielenterveysongelma, vai miten miehet karttaa kuin ruttoa? Ei ole normaalia tollanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi